11

***

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (25)

  • Pasja 06.03.2018
    Bardzo ciekawie i sprytnie zabawiłaś się słowem i wyszedł pieprzny erotyk bez wulgaryzmów.
    Dlaczego ten pasek różowy? Przecież wszystko jest subtelnie zasłonięte.
    Ukłony:))
  • Aisak 06.03.2018
    Pasek różowy, to zabezpieczenie, gdyby ktoś chciał się czepnąć.
    Ja bym się czepła xD

    pasją, to nie erotyk :(

    Dziękuję bardzo.


    :)
  • Pan Buczybór 06.03.2018
    Kurczę, naprawdę mocne. Uderzasz lekko w nuty religijne by przekazać odczucia i to jest naprawdę dobre. No, widać twój poziom. Pozdro
  • Aisak 06.03.2018
    Och, Bó...

    Dziękuję.
    :)
  • maga 06.03.2018
    Utwór pod względem artystycznymi wygląda imponująco. Treść szokuje! Aczkolwiek to nie znaczy, że nie powinno się poruszać drażniących tematów. Poszłaś odważnie na przód. Góry, lasy to pikuś Znajdą się zgorzkniali i tacy co przybiją brawo. Ja odlatuje, bo usiadłem tu na moment jak mały, lekki gołąbek. Nikt mnie nie widział i nikt nie słyszał. Oceny też nie pozostawię.
    Czasem przybywam do Ciebie za wierszem. Kocham poezje. Wiem, że u Ciebie coś dostane.
  • Aisak 06.03.2018
    maga!!!!!!!!
    potrafisz człowieka zaskoczyć, ty mały gołąbku :)

    Trzeba poruszać tematy, które są niewygodne dla społeczeństwa, jak Pokot.
    Ale trzeba postarać się podać treść w najbardziej łagodny sposób, o ile to możliwe.
    Takie są niektóre Domy, z pozoru czyste, lśniące, uśmiechnięte, i bardzo święte, a kiedy gasną światła...
    Kiedy gasną światła diabeł zaczyna swój taniec.






    maga, bardzo dziękuję za odwiedziny, też kocham Poezję, gołąbeczku :)
  • maga 07.03.2018
    Aisak :)
    Czym Cię zaskoczyłem?
  • maga 06.03.2018
    Utwór pod względem artystycznymi wygląda imponująco. Treść szokuje! Aczkolwiek to nie znaczy, że nie powinno się poruszać drażniących tematów. Poszłaś odważnie na przód. Góry, lasy to pikuś Znajdą się zgorzkniali i tacy co przybiją brawo. Ja odlatuje, bo usiadłem tu na moment jak mały, lekki gołąbek. Nikt mnie nie widział i nikt nie słyszał. Oceny też nie pozostawię.
    Czasem przybywam do Ciebie za wierszem. Kocham poezje. Wiem, że u Ciebie coś dostane.
  • maga 06.03.2018
    Ty masz kopiarkę na profilu. Pisze raz a tu dwa :)
  • Aisak 06.03.2018
    maga, tak mały gołąbku xD
  • Canulas 06.03.2018
    No, miss Aisak, bardzo ładne. Poczarowałaś słowem.
    Ukłony.
  • Aisak 06.03.2018
    Can, miss, to panienki na wydaniu xD

    Dziękuję :)
  • Justyska 06.03.2018
    Mocny przekaz. Podoba mi się, bo karze usiąść na chwilę. Nie odbieram tego jako erotyk... tzn nie w pozytywnym znaczeniu. Raczej jako coś "niestosownego" delikatnie mówiąc.
  • Aisak 06.03.2018
    Justyna, masz rację, to nie erotyk.
    Absolutnie nie.

    Dziękuję za odwiedziny :)
  • Justyska 06.03.2018
    Aisak jedyne co przychodzi mi na myśl to molestowanie i to pod cichym przyzwoleniem matki.
  • Aisak 06.03.2018
    Justyska, czasami tak się dzieje, że matki przymykają oczy na krzywdę swoich dzieci.

    Wiem, czym to jest spowodowane, ale nie rozumiem, nie akceptuję, nie wybaczam.
  • Justyska 06.03.2018
    Również nie akceptuję, sama jestem mamą. Trudno to przetrawić
  • Enchanteuse 06.03.2018
    Zdecydowanie najlepsza Twoja rzecz, którą czytałam. Jedyne co mi w nim nie pasuje, to ta postna kiełbaska. Trochę niestosowna? Mam n'a myśli styl. Poza tym jestem mocno zaskoczona tematyką, którą wymaga powagi. Myślałam, że piszesz bardziej n'a niby, dla śmiechu bardziej niż czegokolwiek innego. A tu proszę.
    Merci za poprawienie mi dnia :D
  • Aisak 06.03.2018
    Hmm...
    "poważniejsze teksty" wrzucam na liternet albo epo, albo trumla, gdyż opowi kojarzy mi się właśnie z czymś lekkim. Lubię pisać i głupoty.

    Jestem różnorodna. Nie mam swojego stylu. Lubię wszystko. To źle, bo nigdy nie będę w czymś naprawdę dobra.
    Od kilku tygodni staram się pisać limeryki, albowiem ponieważ, nie mam VENY :(

    zaprezentowany tekst nie jest njósem, jest od roku na liternecie.

    To nie jest mój najlepszy tekst, to tekst z kategorii "innych".


    Postna kiełbaska ma niebagatelne znaczenie i trzeba trochę pobyć z tekstem, by wiedzieć dlaczego.

    Dziękuję za odwiedziny :)
  • Enchanteuse 06.03.2018
    Aisak wobec tego pomyślę nad tą kiełbaską i dam jej szansę. A w międzyczasie chamsko zapraszam do siebie. Jak już Co się będzie bardzo nudziło, to wpadnij :)
  • Aisak 07.03.2018
    Ąszą też - zaczęłam czytać o karczmie. Dziękuję.
  • Margerita 06.03.2018
    pięć Aisak no no
  • Aisak 07.03.2018
    no, no - co to znaczy?
    i
    senkjó
  • Dla mnie to mocny tekst, ja tu nie widzę nic zabawnego. Lekko, bardzo lekko mówiąc ja widzę tu dramat molestowanej i wykorzystywanej dziewczyny...
    Może nad interpretuję, ale mógłbym dość łatwo obronić takie przesłanie tego wiersza.
    Ciekawy dający do myślenia tekst
    Pozdrawiam
  • imerej 21.03.2018
    I znów, całkiem nieźle.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania