.

 

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Cofftee 04.04.2019
    No cóż, temat felietonu jest moim zdaniem chwalebny, sama uwielbiam czytać, ale nie przypadł mi do gustu argument, a właściwie jego brak: "to polub". Ukazuje brak otwartości dla ludzi, którzy zwyczajnie nie lubią czytać i nie chcą polubić bo... Nie. Bo mają lepsze dla nich rozrywki, bo im się to dłuży, bo... i tak dalej i tak dalej. Osobiście jestem otoczona takimi osobami w swoim życiu i wiem, że ważne jest przede wszystkim zrozumienie. Niby z jednej strony autor pisze "nic na siłę", a z drugiej nie dopuszcza zwykłej możliwości, że komuś nie odpowiada taka rozrywka.
    Poza tym ładnie zebrane wszystko w kupę.
  • Artboqk™✍ 04.04.2019
    Dzięki za rzeczowy i szczery komentarz! :-)
    "brak otwartości dla ludzi, którzy zwyczajnie nie lubią czytać i nie chcą polubić" - no, aż tak nie chciałem być zrozumiany, ale skoro dotknęłaś tego watku, to chciałem po: "To polub." zachęcić do:
    "Zacznij od czegoś lekkiego. Nie chodzi o to abyś został molem książkowym. Na początek może być to cienka i niezbyt obszerna w treść książka." - podaje możliwości...
    Lub do:
    "Nabierz zwyczaju czytania a potem powoli rozsmakujesz się w tym co naprawdę lubisz. To przychodzi z czasem. Ale bez wątpienia się opłaca. Dzięki czytaniu zdobędziesz sporo wiedzy, nauczysz się czegoś nowego, poznasz ciekawych autorów a co najważniejsze wzbogacisz swoją osobowość."

    Dzieki za przeczytanie i odwiedziny :-) Pozdrawiam!
  • Artboqk™✍ 04.04.2019
    Artboqk™✍ by @utor :-)
  • laura123 16.09.2021
    A po Ci tyle kont, piątki sobie sam stawiasz? To modne na tym portalu, ale i śmieszne...?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania