Poprzednie częściFormy krótkie #1 SAMOBÓJCA?
Pokaż listęUkryj listę

Formy krótkie #15 "PSYCHIATRYKOWO"

Za siedmioma górami, za siedmioma morzami za siedmioma... (może bez tego wstępu).

Białe ściany, zimne światło i specyficzna (makabrycznie szalona) atmosfera panuje w tym miejscu. Ludzie leczą (starają się) ludzi. W jednej sali kobieta „pływa” (żabką, a czasem kraulem). W drugiej sali siedzi nagi facet, który twierdzi, że mu gorąco na tej „plaży”, a kobieta chodzi w futrze, zacierając ręce, bo jej zimno, taka „zima”. W trzeciej sali grupa ludzi podziwia „Marilyn Monroe” (właściwie to niską, tęgą brunetkę).

Korytarzem sunie, a raczej „frunie” mężczyzna – „gołąb”. Podskakuje w białych chodakach. Grucha.

Pewna kobieta nie wytrzymuje. Krzyczy – Gdzie jest lekarz?! – człowiek „gołąb”, zatrzymuje się, przestaje gruchać, odsłania plakietkę... – Doktor Lewandowski. W czym mogę pomóc?

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • alfonsyna 23.04.2016
    Tak, zdecydowanie lubię takie puenty :D Jak dla mnie to cały świat jest jednym wielkim psychiatrykiem, a wszyscy ludzie są na swój sposób szaleńcami - tylko niektórzy w nieco bardziej, a inni w mniej pozytywny sposób. Tylko sobie popraw "ręcę" na "ręce", ale zostawiłam 5 :)
  • TeodorMaj 23.04.2016
    Dzięki :) Poprawiłem ;) Pozdrawiam!
  • Neurotyk 23.04.2016
    Teodorze, kolejny świetna miniaturka :D Przypomniał mi się "Lot nad kukułczym gniazdem" Miloša Formana z Jacusiem Nicholsonem :) 5
  • TeodorMaj 23.04.2016
    Dziękuję ;)
  • 60secondsToDie 23.04.2016
    Zaśmiałam się. Dzięki za poprawienie humoru w fajny sposób : D 5
  • TeodorMaj 23.04.2016
    Do usług ;) Dzięki :)
  • Angela 23.04.2016
    Za krótko, chciałoby się więcej : ) 5
  • TeodorMaj 23.04.2016
    Dziękuję :) Postaram się dłuższe pisać ;)
  • NataliaO 23.04.2016
    No, fajne to było. I szkoda, że krótkie ; 5:)
  • TeodorMaj 23.04.2016
    Dzięki ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania