Pitolenie XLII

Pan Buczybór
pół roku temu
Tym razem numerek i tytuł klasyczne, bez udziwnień, więc klasycznie pitolmy przy okazji cytując klasyka (co z tego, że niepoprawnie):

"A więc pitolmy!"
marok
pół roku temu
Jestem
Margerita
pół roku temu
Można?
Ritha
pół roku temu
Wow rzymska literka, szacun Bucz
marok
pół roku temu
Otwieram drzwi
Ritha
pół roku temu
Bucz zasady zna? powitania, pozegnania te sprawy, dzien dobry swiecie, dobranoc swiecie, 5 rano, 1 w nocy, 3000 postow, postaramy sie nie nabic, zebys sie dluzej cieszyl ;)
marok
pół roku temu
Kiedyś to było. 1400 i siup kolejne pitolenie
Ritha
pół roku temu
Bardzo źle bylo.
Oks odmeldowuje sie, tymczasem ludki
marok
pół roku temu
Czemu źle. C
marok
pół roku temu
Czasy były inne
Margerita
pół roku temu
A ty marok po raz pierwszy zostawiłeś u mnie pod tekstem Mrok ślad

pa doktor Ritha Karl zostanie u mnie malarzem
marok
pół roku temu
Ritha Karl? To jakieś nazwisko :)))
Ritha
pół roku temu
1400 to za malo
Odneldowuje sie pedzialam, nie zagadujta mie :p

Spoko Mar ;)
Canulas
pół roku temu
A ja idem pisać. Baju-baj
marok
pół roku temu
Mało z dzisiejszego punktu widzenia. Kiedyś było dużo.
Margerita
pół roku temu
marok zgaduj zgadula

Na razie Can
marok
pół roku temu
A ja zostaje. Pisanie zostawiam na kiedys tam może
60secondsToDie
pół roku temu
czterdzieste drugie pitolenie
marok
pół roku temu
Jak widać
Margerita
pół roku temu
Witaj 60secondsToDie

Część postów została ukryta (2962)

Zaloguj się, aby przeglądać cały wątek

marok
5 miesięcy temu
Wiedziałęm że to prawda. A mnie wmawiali
Cyber.Wiedźma
5 miesięcy temu
No widzisz?
Pytaj się mnie. Mam na wszystko odpowiedź.
Ritha
5 miesięcy temu
Hej Ówczesny :)
ówczesny
5 miesięcy temu
Frau Ritha: )
Cyber.Wiedźma
5 miesięcy temu
O kur... Niemiecki.
marok
5 miesięcy temu
Cyber, a o tych zamieszkach w Isamii słyszałaś?To chyba było w nieistniejebadzie.
Cyber.Wiedźma
5 miesięcy temu
O których? Te z maczetami, czy palnikiem gazowym w tyłku terrorysty?
Margerita
5 miesięcy temu
o czym wy mówicie?
marok
5 miesięcy temu
Chyba z palnikiem
Ritha
5 miesięcy temu
Ufczesny, co mi prawie zawirusowałes fejsbunia ;) Co slychac? Fajnie, zes powrocil ;)
Cyber.Wiedźma
5 miesięcy temu
To słyszałam!
Ba! Mam nawet relację z pierwszej ręki.
marok
5 miesięcy temu
O kurwa!! Co za fart. Ale podobno klepali się cała dobę
Cyber.Wiedźma
5 miesięcy temu
Dobę? Facet! Przenieśli się dwie ulicę dalej i się dalej klepią.
Już nawet obok nich otworzyli sklepik z pamiątkami! Tak dużo gapiów!
marok
5 miesięcy temu
Nie jestem na bieżąco. A szkoda. Nadrobię
Cyber.Wiedźma
5 miesięcy temu
Póki co się rozchodzą do domów.
Ale jutro się umówili na powtórkę.
Tak więc idę pomóc zwinąć stoisko i idziemy pić.
marok
5 miesięcy temu
Wodę?
Cyber.Wiedźma
5 miesięcy temu
Dodaj jeszcze kreseczkę nad ,,o".
marok
5 miesięcy temu
To będzie wtedy z łaciny herbata
Cyber.Wiedźma
5 miesięcy temu
Po twojemu herbata, po mojemu wódka.
marok
5 miesięcy temu
No prawda. Dobra idę na herbatę bo suszy mnie. Branoc :)))
Cyber.Wiedźma
5 miesięcy temu
Branoc Maruś.
ówczesny
5 miesięcy temu
Ritha, za fejs quq - przepraszam. To było quqłcze jajco, które otrzymałem w prezencie od innej osoby.
ówczesny
5 miesięcy temu
no masz...
ówczesny
5 miesięcy temu
Wdzięcznym za przywitanie:))
Margerita
5 miesięcy temu
dobranoc
Ritha
5 miesięcy temu
Nie trza przepraszac za quqłcze jajco :D

Dobranoc syćkim :)
Nuncjusz
5 miesięcy temu
Wiera lub Fanthomas!
Macie zielone światło, tylko nie dwoje na raz
Margerita
5 miesięcy temu
dzień dobry wszystkim opowiczom
e make i ka pololi
5 miesięcy temu
Juz lece.
e make i ka pololi
5 miesięcy temu
Dobra. Jest nowe pitolenie.
Mam nadzieje, ze dobrze zinterpretowalam te rzymskie znaczki i pitolimy 43 raz.

Prosze zwijac mandzur i przeszmuglowac swe osoby do pitolenia namber 43.

Zaloguj się, aby wziąć udział w dyskusji