Rekrutacja

Radziwił
06.08.2015
Jeśli smok ze szczytów się nie obrazi to chętnie też zorganizuje nabór do nowej serii. Typowe fantasy. Do wyboru macie nacje ze świata Tolkiena, Sapkowskiego. Uniwersum jest mieszaniną różnych światów (nie tylko książkowych). Możecie stworzyć dowolną postać elf, centaur, harpia itd. Może to być zwykły żołnierz lub król. Poniżej schemat.

Imię
Rasa
Wiek
Płeć
Zalety
Wady
Umiejętności (tu krótko)
Postać ma być umieszczona po stronie złej/dobrej.

Nabór do końca tygodnia. W niedzielę zamykam a seria z powodu wyjazdu ukaże się po 22 sierpnia. Zapraszam.
Slugalegionu
06.08.2015
Kurde, ile to już jest tych serii z OpowijczykamiXD

Dobra, dołączę się: ) Poczekaj chwilę, chcę wymyśleć coś nowego: )
Ichigo-chan
06.08.2015
"Może to być zwykły żołnierz lub król" a mogę być kochankiem królowej XD
Tak serio to chce być czarodziejem :D (ale czarodziej też może sypiać z królowąXD)
Nie znam się na fantastycznych imionach, ale.. Loki będzie okay? :D
Wiek... um, nie wiem czy chcesz takich normalnie starzejących się czarodzieji, czy nie więc 30 albo przynajmniej niech wygląda na trzydzieści XD
Facet
Zalety: inteligenty
Wady: chorobliwie ambitny(, sypiający z królową XD)
Umiejętności: y.. czary. No i jakieś tam podstawy w walce wręcz.
Zły :D
Slugalegionu
06.08.2015
Imię: Lakas
Rasa: Minotaur.
Wiek: Ponieważ nie wiem, ile lat mają twoje minotaury, to podam w ludzkich, dobrze? 40 lat.
Płeć: Facet
Zalety: Dobrze czaruje, jest inteligentny i błyskotliwy.
Wady: Szybko się męczy, jest niewychowany poza tym, rzadko się myje.
Umiejętności: Jak mówiłem, czaruje i to całkiem dobrze. Poza tym jedyną ważną umiejętnością jest tworzenie artefaktów (Jeśli u ciebie są)
Dobro czy zło. Nie mam pojęcia, może być neutralna? Wiesz, będzie sojusznikiem tego, kto więcej płaci. Jeżeli nie to zło.
LinOleUm
06.08.2015
Imię: Yrad
Rasa: Syren
Wiek: 21 lat
Płeć: Facet, a jak :D
Zalety: W miarę kulturalny (zależy od sytuacji), niewinny wygląd, wysoka zdolność retoryki