Tylko opowi czy może coś więcej?

Szymon Skolarus
04.04.2017
Cześć!

Każdy z was pisze, i na pewno każdy marzy o tym by jego teksty oraz twórczość trafiały jak najdalej. Wy też marzycie o tym aby jak najwięcej osób czytało wasze teksty?
Pytanko, czy swoje prace umieszczacie tylko na opowi, czy może publikujecie je w innych miejscach?
A może ktoś z was coś kiedyś wydał? Jeśli tak opowiedzcie jak to było. Jestem tu początkującym amatorem więc chciałbym dowiedzieć się co nieco:)
Pozdrawiam Szymon:)
Pan Buczybór
04.04.2017
Ja tam tylko na Wattpadzie coś tam pisałem. Jednak wolę Opowi. Co do zasięgu tekstów, to nie mam za bardzo zdania. Na razie się uczę i ilość czytelników w zupełności mi starczy. Gdy już będę więcej umiał mogę startować do szerszej publiczności.
Freya
04.04.2017
Szymek; tzn. że mało łazisz po innych portalach. Oczywiście... że niektórzy auto/rki/rzy pojawiający się tutaj publikują także w innych miejscach. Czasem nawet pod tymi samymi ksywami, a także formy papierowe albo na innych nośnikach są im nieobce. ;)
fanthomas
04.04.2017
Głównie na Weryfikatorium i Podziemiu Opowiadań.
Nuncjusz
04.04.2017
812 wątek
Karawan
04.04.2017
Ach! To odgórne spojrzenie! Aż przysiadłem.
Anonim
04.04.2017
ja piszę w toaletach publicznych, szersza widownia, szersza dosłownie.
Szymon Skolarus
04.04.2017
No tak, toalety publiczne są jak internet:) Jak tam coś się napisze to z całą pewnością odczytają to tłumy:)
Anonim
04.04.2017