Luka888 17.02.2015 Zachęcam do przeczytania tej książki albo obejrzenia filmu. A Wy jakie ostatnio książki przeczytaliście? Podzielcie się opinią na temat książki „Zanim zasnę" Może ktoś ją czytał? |
NataliaO 17.02.2015 Tego nie znam ale chyba warto zajrzeć :) |
wolfie 17.02.2015 Z przeczytanych dotychczas, moimi ulubionymi są: "W księżycową jasną noc", "Złodziejka książek", "Papierowa dziewczyna" oraz "Taniec z diabłem" :) Ps. Poszukuję książek o miłości niemieckiego żołnierza do Żydówki/Polki w czasie II wojny światowej. Znacie jakieś? :) |
Luka888 17.02.2015 Jak znajdę w bibliotece to skuszę się na książki które podałaś :). |
wolfie 17.02.2015 |
Luka888 17.02.2015 |
NataliaO 17.02.2015 |
wolfie 17.02.2015 |
wolfie 17.02.2015 |
Luka888 17.02.2015 |
NataliaO 17.02.2015 |
wolfie 17.02.2015 |
Luka888 17.02.2015 |
wolfie 17.02.2015 |
Luka888 17.02.2015 |
wolfie 17.02.2015 |
Luka888 17.02.2015 |
wolfie 17.02.2015 |
Luka888 17.02.2015 |
wolfie 17.02.2015 |
Część postów została ukryta (6)
Zaloguj się, aby przeglądać cały wątek
Jacek24 2kowa3lski 17.02.2015 |
wolfie 17.02.2015 |
Jacek24 2kowa3lski 17.02.2015 |
KarolaKorman 17.02.2015 |
wolfie 17.02.2015 |
Jarema z Siedmiogrodu 18.02.2015 |
wolfie 18.02.2015 |
Jacek24 2kowa3lski 18.02.2015 |
wolfie 18.02.2015 |
Luka888 18.02.2015 |
Luka888 18.02.2015 |
wolfie 18.02.2015 |
Luka888 18.02.2015 |
wolfie 18.02.2015 |
Luka888 18.02.2015 |
Luka888 18.02.2015 |
Luka888 18.02.2015 |
wolfie 18.02.2015 |
Luka888 19.02.2015 |
Neli 27.06.2015 |
Majeczuunia 27.06.2015 "Sophie's Bakery for the Broken Hearted" "Służące" "Babska Stacja" |
Daniel 28.06.2015 - Gra anioła - Przebudzenie - Cmentarz zwierząt - Hrabia Monte Christo - Władca wilków - Wyspa tajemnic - Wielki Gatsby |
Nyu 28.06.2015 |
Willa 29.06.2015 Cichy wielbiciel, już ktoś o niej wspomniał. Serdecznie polecam. O stalkingu, po prostu super. Lekko się czyta i jest wciągająca. Porusza ważny problem stalkingu. Pozostałe: seria "Dary anioła", "Trylogia Kusziela", Trylogia Jeźdzca Miedzianego ( w czasach II wojny światowej), Hrabia Monte Christo, Uciekinierka z San Benito, Katedra w Barcelonie, Seria Akademia Wampirów. Mam więcej, ale te są dla mnie naj. :) |
Hannah 30.06.2015 |
pusia67 30.06.2015 |
Vampircia 12.12.2015 - "Cieplarnia" - "Non stop" - seria o Helikonii - "Dzienniki gwiazdowe" - "Kongres futurologiczny" Czyli dla mnie rządzi Aldiss i Lem. Aczkolwiek ostatnio przeczytałam "Grę Endera" i muszę przyznać, że książka zacna. |
elenawest 13.12.2015 |
Anonim 14.12.2015 Andrzej Sapkowski, "Łowca Burz" Jacek Piekara, "Necrosis" Stanisław Lem, "Pokój na Ziemi" Maja Lidia Kossakowska, "Ruda Sfora" James Dashner, "Więzień Labiryntu" + dalsze części Brian Aldiss, "Wiosna Helikonii" |
Anonim 14.12.2015 |
levi 02.01.2016 CROSLAND SUSAN - Niebezpieczne gry i sporo książek Stephena Kinga i Grahama Mastertona |
Zuneris 04.01.2016 Nawiasem mówiąc, Masterton to zły człowiek, pisze porywająco, ale po co kilka razy na książkę wpycha w akcję jakieś pornosy? Piekara podobnie. Zwłaszcza ostatnie opowiadanie we wspomnianym wcześniej "Necrosis", do porzygu. Moje ulubione książki, serie, autorzy: - Harry Potter - Saga o wiedźminie - Władca Pierścieni - poezje Edwarda Stachury - książki Andrzeja Pilipiuka - "Felix, Net i Nika" - Seria Niefortunnych Zdarzeń - "Atramentowe serce" - "Mistrz i Małgorzata" - "Opowieści z Narnii" - książki Stephena Kinga - "Igrzyska śmierci" - "Cienioryt" - "Pan Lodowego Ogrodu" - "Siewca wiatru" - "Ulysses Moore" - "Tae ekkejr" - "Artemis Fowl" - "Zwiadowcy" - "Opowieści z meekhańskiego pogranicza" - książki Brandona Sandersona - "Zbrodnia i kara" - "Kroniki Imaginarium Geographica" - "Trylogia Zimnego Ognia" - "Sposób na Alcybiadesa" Polecam, wszystko to jest warte przeczytania :) |
Slugalegionu 06.01.2016 |
El Guardia 06.01.2016 - Hobbit - Rome Total War - Zniszczyć Kartaginę - Władca Pierścieni - Harry Potter - Seria Szklarskiego - Trylogia Złoto Gór Czarnych Oraz gorąco polecam "Młot na czarownice" |
Evii 15.01.2016 |
Slugalegionu 15.01.2016 Wiedźmin, autorstwa (No i po raz kolejny dość oczywista rzecz, ale co ja poradzę? XD) A. Sapkowski. Jak kto lubi fantasy, to trza przynajmniej podejść. Saga jest dobra i to bardzo, ale według mnie opowiadania lepsze. Kroniki Atopii, autorstwa Matthewa Mathera. Dość powiedzieć, że jedyne saj faj jakie mi się spodobało. |
Constantine 16.01.2016 - Saga, opowiadania o Wiedźminie - Sapkowski - Pachnidło. Historia Mordercy - Patrick Süskind - Co Gryzie Gilberta Grape'a - Peter Hedges - Seria o Hannibalu Lecterze - Thomas Harris - książki z serii o Mikołajku :F - Jean-Jacques Sempé, René Goscinny Z ulubionych tyle, choć do polecenia mam jeszcze sporo innych, świetnych książek. |
Rasia 16.01.2016 - Zielona mila, Skazani na Shawshank, Misery, Christine - Stephen King (nawiasem mówiąc większość jego książek przypadła mi do gustu, choć nie jestem zaślepiona i szczerze mogę przyznać, że niektóre mnie rozczarowały) - Dobranoc, słonko - Heidi Hassenmüller. Wiem, że niektórych niemiecki autor może odrzucić (zwłaszcza że książka specjalnie znana nie jest), ale czytałam tę książkę wiele lat temu, a wciąż mam ją w pamięci. Książka po części wojenna, po części zagłębiająca się w psychikę dzieci z traumatycznym dzieciństwem. Trzeba mieć mocne nerwy, żeby dobrnąć do końca. - Motylki - Laurie Halse Anderson. Najlepiej traktująca, moim zdaniem, książka o anoreksji. - Seria o Alex'ie Kingu - Thomas Erikson (Złudzenie, Okrucieństwo, dalsze tytuły jeszcze nieznane). Książki z przeceny, a zachwyciły mnie bezgranicznie. Jedne z lepszych i bardziej emocjonalnych kryminałów, jakie czytałam. Nie przewiduję nigdy zakończenia i jego skutków, co w moim przypadku zdarza się bardzo rzadko. - Pianista - Władysław Szpilman. Wstrząsająca i pomimo małej objętości aż nazbyt dobitnie ukazuje realizm wojny. Może pod względem językowym pozostawia trochę do życzenia, ale to nie język w tejże historii jest najważniejszy. - Chłopiec w pasiastej piżamie - John Boyne. Książka pozostawia zupełnie inny smak niż film. - Szklane gejsze - Susanna Quinn. Książka świetnie ukazuje wypaczenie społeczeństwa japońskiego, otwiera oczy na całkiem inny świat. - Seria Malowany człowiek - głównie dlatego, że książka niby osadzona w świecie fantastycznym, a świetnie porusza problemy społeczne naszego codziennego świata. Ode mnie tyle, bo i tak już za dużo się tu rozpisałam. Mam nadzieję, że uda mi się przynajmniej kogoś zachęcić. :) |
Vampircia 16.01.2016 |
Rasia 16.01.2016 |
Jared 02.04.2016 |
Nożyczki 02.04.2016 |
Farfocel 02.04.2016 Dla młodszych - ,,Król Złodziei", autorstwa Corneli Funke i cała seria ,,Zwiadowcy" Johna Flanagana. Sympatyczny jest też sequel tej serii - ,,Drużyna". O, i ktoś mi ostatnio przypomniał, o Serii Niefortunnych Zdarzeń. Dziękuję temu komuś. |
Niepasteryzowany 02.04.2016 Robert Sheckley "Planeta zła" - złota era sf Stanisław Grzesiuk (ten od "U cioci na imieninach") - "Pięć lat kacetu" - moim zdaniem pozycja obowiązkowa. Książka co ciekawe o obozach śmierci, ale częściej czytelnik się zaśmieje niż zapłacze. Autor charakternik pełną gębą. |
Niepasteryzowany 02.04.2016 "Wielki marsz" Stephen King jako Richard Bachman - mroczna wizja reality show w dalekiej (niedalekiej?) przyszłości. |
Nuncjusz 02.04.2016 wyciągnąłeś Grzesiuka :) czytałem całość, nie tylko pięć lat kacetu jeszcze jest Boso ale w ostrogach i Na marginesie życia, to w sumie jest trylogia biograficzna i powinno sie przeczytać całość |
Niepasteryzowany 02.04.2016 |
Nuncjusz 02.04.2016 |
Jared 03.04.2016 Ode mnie: Frank Herbert, seria "Diuna", świetna fabuła, klimat, uniwersum to już w ogóle mistrzostwo świata, przy tym cała historia jest bardzo biologiczna, autor jest wszak absolwentem tego kierunku. Sporo tu nawiązań do islamu i imperium osmańskiego, nie brakuje też filozofii w najwyższym wydaniu, psychologii i eee... intrygologii :D Powiedziałbym, że to George Martin SF, ale znacznie bardziej dydaktyczny, Martin przy nim uprawia raczej sztukę dla sztuki. |
lubiaca123 25.11.2016 |
Zaloguj się, aby wziąć udział w dyskusji