Usunieto

...

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Śpioch 10.01.2017
    Taki krótki fragment to nudny. Żadnej akcji. Jeśli kontynuacja się pojawi to jak najbardziej przeczytam, ale na razie 4
  • mroczna_kraina 10.01.2017
    Wiadomo, to dopiero KRÓTKI fragment :)
  • ausek 10.01.2017
    Fragment fragmentem, ale Śpioch zważ na ilość tekstu. W tradycyjnej książce rozdział ma średnio - strzelam około 3tyś słów? Faktem jest, że na tej stronie ludziom nie chce się czytać dłuższych tekstów. Mi ciężko jest ocenić taki krótki fragment, więc poczekam na dalsze części. Ale już widzę brak kilku przecinków. Mieszasz też czasy. Postaram się przeczytać dalsze części. Pozdrawiam i nie zostawiam oceny gwiazdkowej - uważam ją za mało istotną. ;)
  • mroczna_kraina 10.01.2017
    Faktycznie, teraz zauważyłam te pomieszane czasy... poprawię to ,dzięki! Dokładnie, w sumie póki co nie ma co dokładnie oceniać nawet sensu. Bardziej chodzi mi o błędy własnie językowe itd. Pozdrawiam, dzięki za komentarz. :)
  • Krystian244 10.01.2017
    Mi się podoba, może faktycznie trochę krótkie i mało akcji ale daje 5.
  • mroczna_kraina 10.01.2017
    Dziękuję, to bardzoo krótki fragmencik. :)
  • mroczna_kraina 10.01.2017
    Faktycznie, teraz zauważyłam te pomieszane czasy... poprawię to ,dzięki! Dokładnie, w sumie póki co nie ma co dokładnie oceniać nawet sensu. Bardziej chodzi mi o błędy własnie językowe itd. Pozdrawiam, dzięki za komentarz. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania