Frywolne przemyślenie

wypadło z obiegu :)

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • NataliaO 21.03.2015
    HEHEEHEEH nie no, super napisane. 5:) - Niezadowolony, bez słów, może okazać swoje uczucie wystawiając go w górę, - świetne skojarzenia
  • Jako stary kartoflarz jestem zachwycony. Dodam, że facet tez ma sporo funkcji wbudowanych, takich jak: serwis osprzętu domowego; koparko - szpachlarka; draska do zapałek kiedy zamoknie ta na pudełku; kaloryfer jak jest zimno; kiedy palce zdrętwieją, ma je czym zastąpić; tragarz; taśmociąg do przenoszenia śmieci na trasie kuchnia - śmietnik; opiekunka do dzieci też; wyprowadzi na spacer kiedy siku chce zwierz, i tysiąc innych rzeczy, przecież wiesz :) Ale tego dodać nie chciałaś, jak śmiałaś?! A właśnie kiedy panna płacze, najpierw służy jako chusteczka, później w uśmiech, wygnie smutnej usteczka :)
  • KarolaKorman 21.03.2015
    Zrobiłam to celowo, żeby każdy z Was mógł dodać coś od siebie. Ty spisałeś się na medal :D
  • A można prosić paszport polsatu? ;d oczywiście ocenę zostawiłem, zapomniałem dopisać
  • KarolaKorman 21.03.2015
    Prosić można o wszystko, pytanie czy się dostanie :P
  • tak uwielbiacie facetów od świń wyzywać, więc kwik kwik prosię ;]
  • KarolaKorman 21.03.2015
    Koń by się uśmiał, nie tylko ja :D
  • Robert. M 03.07.2017
    Jednego na pewno nie można Ci zarzucić, mianowicie schematyczności. Prawdopodobnie to jest największą zaletą Twoich opowiadań, ta zmienność, poruszanie się po tematach ważkich gatunkowo, ale i takich lekkich, jak je nazywasz- frywolnych. I dobrze, bo na tym portalu najważniejsze jest by przez pisanie wyrabiać sobie nawyk do gawędziarstwa, by weszło to w nawyk, aż stanie się nieodzowną potrzebą komunikacji. A że przy okazji człowiek uczy się pięknie opowiadać, takiej sztuki przekazu, narracji, ubarwiania, to i w mowa potoczna staje bardziej płynna wzbogacona kwiecistym językiem. Im więcej piszemy tym więcej wydobywamy z siebie tych wizji, które często nosimy pod powiekami.
    Trzeba się zgodzić z Tobą, że jak służy coś do wszystkiego, to raczej tak częściowo jesteśmy z tego zadowoleni. Aczkolwiek jak człowiek potrafi nauczyć się wielu czynności, takich manualnych, tak potocznie mówiąc liźnie wiele zawodów, to jest mu lżej w życiu. I raczej jest to powód do dumy, że załapuje szybko, a że nie jest to do końca mistrzostwo świata, to jakoś w tym przypadku nikogo nie martwi.
    Co do Twoich porównań, to z każdym się zgadzam. Ziemniaki to chyba podstawa, choć wielu stara się je zamienić na makaron, albo ryż, ale nie zawsze się zgodzi z innymi dodatkami, a ziemniak i owszem. Jedynie chyba chleb jest tym produktem, który się łączy ze wszystkim, są i tacy, co truskawki z nim jedzą. Czy jest jeszcze takie warzywo, z którego można tyle rzeczy zrobić? Mnie przychodzi d głowy pomidor, bo i sałatka, przecier, sok, zupa, ale do ziemniaka mu daleko.
    Jeśli chodzi o ten kominiarko-szal, to nie wiem czy to będzie adekwatne, ale apaszka mi się skojarzyła. Przeważnie służy, jako dodatek do żakietów, ozdoba szyi, ale zauważyłem, że i jak chustę noszą, by włosy nie przesłaniały widoku. Stosowana jest też przy wiązaniu włosów w kucyk, a młodsi to nadgarstek przewiązują, no i szczyt szpanu to przywiązać ją sobie do szlufki u spodni i niech sobie tak dynda.
    Co do przykładu kobiet, to nawet nie będę próbował coś dodawać, bądź zaprzeczać, bo sama jesteś jedną z nich, więc….O mężczyznach było w komentarzu, więc ja się zajmę ogólnie człowiekiem. Mamy tyle możliwości, - ponoć tylko parę procent możliwości mózgu wykorzystujemy,- by być milszymi, ale często przegrywamy z nerwami. Mówić, czy pisać kulturalniej, z szacunkiem, z nadzieją, milością, ale często coś nas podkusi i nim ochłoniemy, parę cierpkich słów puścimy w obieg. I tak można to mnożyć, bo człowiek to skomplikowany twór, konstrukcja.
    Został jeszcze palec, ten środkowy, choć wskazujący też wiele może, że tak się wyrażę. Mnie przyszły na myśl usta i język, ale to raczej za dużo by opisywać, więc…Pozdrawiam.
  • KarolaKorman 03.07.2017
    Z tym małym wykorzystaniem mózgu to od razu skojarzyła mi się kura. Tak, kura :) Mówi się, że ma tylko dwa zwoje w swoim, a mogłabym długo pisać, co te szalone kury potrafią wymyślić. Jakie są pomysłowe, ale też są tacy, co twierdzą, że kura i inne zwierzęta nie myślą, a zachowują się instynktownie, więc skoro tak, to ten ich instynkt jest mocno rozbudowany :) Śmiem stwierdzić, że przewyższa niejednego człowieka.
    Ja nawet nie pamiętałam, że coś takiego wstawiałam :) Oczywiście już po pierwszym zdaniu przypomniałam sobie i miałam kupę śmiechu. Miałam wtedy więcej czasu na pisanie i widać to w takich właśnie drobiazgach jak ten. Dziękuję i pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania