.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Elizabeth Lies 19.08.2016
    Kurde, zaczęłam naprawdę uwielbiać te opowiadania. Niezwykle opisujesz przeżycia bohatera.Czasami po prostu czułam wstyd czy zakłopotanie Alice, a rzadko zdarza się, że tak przeżywam czyjeś opowiadanie czy książkę. Super 5
  • Rasia 19.08.2016
    Cieszę się, że udało mi się zaszczepić w Tobie emocje bohaterki, to dla mnie bardzo ważne, także dziękuję serdecznie za tak miłe słowa :)
  • Lotta 19.08.2016
    Coś mi się wydaje, że Alice stała się ofiarą zakładu i będzie tylko pośmiewiskiem w szkole... Nie widzę jakiegoś trwałego związku jej i Simona. Ale jestem ciekawa jak to się dalej potoczy. 5 :)
  • Rasia 19.08.2016
    Dziękuję bardzo, tego niestety nie zdradzę, ale mam nadzieję, że rozwiązanie sytuacji będzie według Ciebie... odpowiednie :)
  • Rasia 19.08.2016
    Dziękuję za piątkę ;)
  • Katra 23.08.2016
    Choroba ostatnio utrudnia mi czytanie (pisanie zresztą też), ale wreszcie zebrałam trochę sił i jestem :D. Spodziewałam się takiego obrotu sytuacji i żal mi Alice, w końcu nie jest to przyjemne uczucie, kiedy nasze wyobrażenia legną w gruzach. Jak zwykle 5 :D.
  • Rasia 23.08.2016
    A mnie ostatnio o dziwo pisanie utrudnia wyjazd :) Dziękuję ślicznie!
  • Numizmat 27.08.2016
    Postanowiłem czytać tę serię w drugą stronę :D Po zapoznaniu się z sytuacją Alice, raczej nie można jej przypisać jej zbyt wielkiej mądrości. A przynajmniej nie względem tego chłopaka. Kurwa, nawet ja poczułem się rozczarowany tym seksem, a siedzę właśnie w pociągu pełnym ludzi. That gives me some weird thoughts... W każdym razie wszystko potoczyło się raczej... beznamiętnie... Simon to jakiś zjeb, to już wiemy po tym, co wydarzy się później. W związku z tym jestem trochę zły na to, że tak łatwo udało mu się dostać to, czego chciał. Ale Alice to nie mogę się nadziwić. Wyraźnie oczekiwała czegoś więcej, no to w mordę, dlaczego pozwoliła po prostu wziąć się od tyłu? Myślałem, że oni tam pozasypiają zaraz. Ale ja się przejmuję noo! Cholera, widzisz jak Ty to świetnie opisujesz?
  • Rasia 27.08.2016
    Cóż, Twój pomysł mnie zaciekawił, nie ukrywam xD Po przeczytaniu tego komentarza nie mogłam przestać się uśmiechać, to jest chyba najbardziej oczekiwana przeze mnie reakcja na absurdalność tej sytuacji, która, o zgrozo, naprawdę się raz za czas na świecie wydarza. A zdziwię Cię chyba troszkę, bo nie jestem sama jakoś przekonana do tych luźnych opowiadań, ale to może przez to, że nie przepadam za bohaterami, unikam tego typu ludzi. I... wybacz, że rozczarowałam Cię tą antyerotyczną sceną :D Cieszę się jednak, że tak nadrabiasz u mnie zaległości, to naprawdę miłe :)
  • Numizmat 27.08.2016
    Rasia, antyerotyczna scena mnie rozbiła, nie wybaczam :D
  • Rasia 27.08.2016
    To kiedyś napiszę erotyczną, przepraszam xD
  • Numizmat 27.08.2016
    Rasia, czekam ;)
  • KarolaKorman 05.09.2016
    Ta podległość i podporządkowanie Alice było żenujące :( Dobra część, idę dalej, 5 :)
  • Rasia 05.09.2016
    Cieszę się, że tak to odebrałaś, dziękuję :)
  • Violet 05.09.2016
    Szkoda mi tej Alice, właśnie zderzyła się, ja wiele innych dziewczyn, ze zwyczajnym wykorzystaniem, zadziwia tylko bierna uległość, której niewiele emocji i uczucia towarzyszyło. Pozdrawiam. 5
  • Rasia 05.09.2016
    Miło mi, że to zauważyłaś, dziękuję :)
  • Billie 23.11.2016
    Jejku, już mi jej szkoda... Biedna, jeszcze nie ma pojęcia jacy mogą być faceci. 5 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania