Furia część 7

DEDYKACJA DLA Jacek24 2kowa3lski :D TAK BARDZO SPODOBAŁA MU SIĘ TA SERIA. MASZ I TAŃCZ! ZAPRASZAM ^^

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (40)

  • Pierwsza dedykacja dla mnie w moim życiu! Gdyby nie jutrzejsze kartkówki byłbym szczęśliwy.
  • Nikey 30.09.2014
    Nie ma to jak powtórzyć trzy razy jedno słowo w trzech zdaniach. ;-;
  • Nikey 30.09.2014
    Zdanie: Treaz nie był w stanie odróżnić...itd mały błąd;-;
  • Nikey 30.09.2014
    eh...tak klawiatura w telefonie -,-
  • TAK!!!!!!!! Chora psychodelika. Tego mi dziś było trzeba.
  • Nikey 30.09.2014
    Daj znać jak będziesz miał gorsze dni, to postaram się pisać więcej takich chorych opowiadań xD
  • Dzięki. Dzięki tobie nie będę musiał sięgać po Ewangeliona.
  • Nikey 30.09.2014
    Pozdro z podłogi ;-: a gdzie twoje słynne: "Winter is coming"? :O
  • Zmieniam. Sam jeszcze nie wiem na co ale coś znajdę.
  • mariolka 02.10.2014
    NA TEJ CHOLERNEJ STRONCE WSZYSCY SĄ CHORZY PSYCHICZNI DO CHOLERY!!! To jakiś niesamowity ewenement! Będę musiała jutro przejść się do doktora, żeby mnie przebadał...







    ale nie powiem, miałam ubaw całą noc czytając te teksty...
  • Nikey 02.10.2014
    Nie. Nie wszyscy są tu chorzy psychicznie. Ja też nie jestem chora psychicznie. To, że pisze takie rzeczy, nie oznacza, że jestem psychiczna. Po prostu mam swoją wizję wzbogaconą o dodatkowe sceny z filmów lub książek i przelewam na papier. Jeśli nie podoba Ci się to co piszę, to nie musisz więcej tego czytać..
  • Miło że nasze wypociny dostarczyły ci ubawu mariolka:) Jestem bardzo ciekawy twojej twórczości.
  • Nikey 02.10.2014
    Niech się ku*wa wykaże w końcu.
  • Droga Nikey, na przyszłość radziłabym uważać, kogo wyzywasz od k*rew - przecinki to w języku polskim rzecz niezbędna, mająca moc zmieniania znaczenia zdania. ^^

    A teraz proszę, oto skromna garść wiedzy:

    Primo, spacja po coś jest na klawiaturze. Ciekawe, że do wyzywania ludzi od k*rew potrafisz jej używać, a w tekście baaardzo często brakuje jej po znakach interpunkcyjnych. Interesująca przypadłość.
    Secundo, w języku polskim jest coś takiego jak spójniki. I, o dziwo, jest po to, żeby tego używać. Do tworzenia zdań nie brzmiących jak wypunktowany plan dnia. ^^
    Mogłabym pewnie powiedzieć i więcej, ale, o zgrozo, obawiam się linczu...
  • Boże dajcie sobie już wszyscy spokój z tym linczem i w ogóle... Nie uważacie tego za nudne?
  • Nikey 02.10.2014
    Nikogo od ku*ew nie wyzwałam. Co prawda, o tym przecinku zapomniałam, ale to pod wpływem impulsu. Następnym razem będę bardziej uważać, aby potem nie wynikły z tego jakieś nieporozumienia. :)
  • Nikey 02.10.2014
    Co do opowiadania, pisałam na telefonie, klawiaturę w komputerze mam całkiem niesprawną.
  • Drassen Prime 02.10.2014
    Przynajmniej jesteśmy sobą, a nie przemądrzałymi gnojkami, którzy nie widzą co i do kogo piszą...
  • Już ja tam doskonale wiem, do kogo piszę i kim jestem, Drassenie Prime, o to się nie martw. :P I chociaż noszę okulary, to nie jest ze mną aż tak źle, żebym nie widziała, co piszę.
  • Każdy ma prawo do własnego zdania ale to przemienia się w wojnę. Nie może jedna strona zignorować drugiej? To ułatwi niektórym życie (i myślę że nie tylko ja jestem tego zdania).
  • Nikey 02.10.2014
    KURDE JACEK. LUDZIE PROSZĘ. KONIEC SPAMU POD MOIM OPOWIADANIEM. ZAKOŃCZMY TĘ WOJNĘ! ;-;
  • Lyn 02.10.2014
    Chcą wojny, będą ją mieli.
  • Nikey 02.10.2014
    Do Odsiecz z Gołomina
    Myślę, że Drassen pisał o mnie w komentarzu ._.
  • Nikey 02.10.2014
    Ok, ale nie pod moim opowiadaniem xD
  • mariolka 02.10.2014
    Lyn, skąd takie bojowe nastawienie? Przed chwilą spędziłam 20 minut, żeby wygarnąć ci każdy głupi błąd, jaki popełniłeś w dość krótkim tekście, a ty się tutaj nastawiasz do zbicia mnie za to? Kto inny mógł ci napisać "fajne, fajne" a ja chciałam, żebyś się czegoś nauczył!
  • Nikey 02.10.2014
    Proszę...koniec.
  • Lyn 02.10.2014
    Dobrze, ale to ty na mnie krzyczysz. Tak w ogóle nie prosiłam cię abyś poprawiała moje błędy. I teraz kończe dyskusje zanim napisze słowa które mogą cie urazić.
  • Lyn 02.10.2014
    Nikey dobra.to koniec z mojej strony.
  • Lyn, jeśli mówisz o wojnie z tymi, którzy podają prawdziwe fakty na temat gramatyki i zasad języka polskiego (którym nie uciekniesz, pisząc w tym języku), to przykro mi to mówić, ale jesteś na straconej pozycji. Nie dysponujesz bowiem żadnych odpowiednim argumentem, który byłby w stanie to przebić.
    Szczerość ma to do siebie, że boli. Ale to właśnie szczerość sprawia, że się rozwijamy, a nie tkwimy w miejscu, przekonani o swej nieomylności. Czy w takim razie walczenie ze szczerością, a tym samym prawdą, nie jest próbą wywalczenia sobie życia w kłamstwie?
  • Nikey 02.10.2014
    CHOLERA! SKOŃCZ!
  • Pisałam wiadomość w tym samym czasie co moi przedmówcy i automatycznie wrzuciła się później, więc łaskawie powściągnij nerwy, bo nie rzucam tutaj spamem, a usiłuję, szkoda, że bezskutecznie, dyskutować na pewnym poziomie.
  • LinOleUm 02.10.2014
    GEEZ STAHP ET!
    Ludzie, ZACHOWUJCIE SIĘ JAK NA SWÓJ POZIOM PRZYSTAŁO!
    Dajcie osobny post i tam dyskutujcie lelel
  • Lyn 02.10.2014
    Dobrze szczerość rozumiem, ale hasło złoty środek warto przyjąć do wiadomości. Podziwiał was, że chce wam się poprawiać WSZYSTKIE nasze błędy i że macie bogatą znajomość języka polskiego.
  • Lyn 02.10.2014
    Dobranoc.
  • Masz chyba z 33 komentarzy pod opowiadaniem. Jak się z tym czujesz? HAHAHAHAHAHAHAHAHAH...
  • Sorry ale nie mogłem się potrzymać.
  • Nikey 02.10.2014
    Jacek, jak możesz! Zła sława tak bardzo xD
  • MariaNikala 02.10.2014
    Słabe. Poczytaj trochę, a potem dopiero pisz. 1/5
  • Nikey 02.10.2014
    Chyba czegoś tu nie rozumiem. Dlaczego wszyscy wszechwiedzący krytycy uwzięli się na mnie? Nie żebym była jakimś narcyzem, albo samochwałą, ale to opowiadanie nie jest źle. Nie aż tak! 1? No bez przesady...
  • HPL 16.10.2014
    Wreszcie 5. Komplety odjazd. To takie ma być.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania