P5534t5

x

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • Nuncjusz 11.07.2017
    Trochę mi przypominasz takiego jednego obrzępałe, który tez pisał tego typu śmieszkowe, absurdalne historyjki. Z digarta gostek, miał nick wienczyslaw1969. Może jesteś jego bratem? ;)
  • wioskowy 11.07.2017
    Znowu ktoś coś insynuuje? Za to Ty przypominasz mi jednego chamusia, który wypisywał takie obraźliwe komentarze pod moimi tekstami na innym portalu. Jesteś innym chamusiem, czy tym samym? :)
  • Nuncjusz 11.07.2017
    na którym portalu?
  • Nuncjusz 11.07.2017
    poza tym, nic nie insynuuję, piszę tylko o swoich skojarzeniach. I może grzeczniej nieco, bo ja na razie jestem w stosunku do ciebie grzeczny, ale zaczynasz mnie podkurwiać wieśniaku
  • RubyCrystal 11.07.2017
    Jestem tu świeżynką i może nie powinnam się włączać, aczkolwiek ponoć mamy wolność słowa, więc napiszę, co myślę. Nie dziw się, że społeczność zaczyna mieć do Ciebie taki stosunek, skoro jedyne na co Cię stać to krytyka przepełniona jadem, bo tylko i wyłącznie tak to jest odbierane. Nie stać Cię na tzw. dobre słowo, czy aprobata względem dobrego aspektu w tekście. To tworzy łatkę na Ciebie jako użytkownika i Twoje teksty, jakkolwiek dobre by nie były. A chyba nie chcesz zostać następcą Sapkowskiego? ;)
  • Nuncjusz 11.07.2017
    RubyCrystal tu się nie zgodzę. Pod względem komentarzy pod tekstami innych autorów jest bardzo dobry i rzeczowy. Ma za to u mnie wielkiego plusa
  • fanthomas 11.07.2017
    Nuncjusz dzięki za polecajkę, ale nie mogę znaleźć tego wienczyslawa. Pewnie konto usunął.
  • Nuncjusz 11.07.2017
    fanthomas dostał perma na własną prośbę :((( ale teraz jest jako sensol, niestety, sporo dobra już tam nie ma
  • RubyCrystal 11.07.2017
    Nuncjusz Wydaje mi się, że nie każdy jest tak gruboskórny, jak Ty i nie odbieraj tego jak obelgi :D Myślę, że porównywanie kogoś do gimbusa, z całym szacunkiem, nie jest dobre i rzeczowe. Wielu by to dotknęło.
  • Nuncjusz 11.07.2017
    RubyCrystal owszem, jestem gruboskórny, zwłaszcza na dupie, ale wewnątrz jestem delikatny i wrażliwy. Kto mnie zna, ten wie :)
  • RubyCrystal 11.07.2017
    Słowa kierowane do wioskowego, żeby nie było nieścisłości.
  • wioskowy 11.07.2017
    Nuncjuszu - Jeśli nazwanie kogoś obrzępałą lub porównanie do takiego jest OK, to gratuluję dobrego smaku. I grzeczności. Nie chcę prowadzić z Tobą wojny, Zastanów się tylko co piszesz.
    Pozdrawiam.
  • Nuncjusz 11.07.2017
    obrzępała - to jedno z moich ulubionych określeń, zaczerpniętych z kultowego Wniebowstąpienia - polecam
    zawsze zastanawiam się co piszę
    nie odpowiedziałeś mi, na którym to portalu byłem chamem w stosunku do ciebie
  • Nuncjusz 11.07.2017
    zdecydowanie nie jesteś tym obrzempałą, on by mi tak nie odpisał. Jesteście tylko podobni w swojej twórczości
  • Nuncjusz 11.07.2017
    aa sory, nie Wniebowstąpienie, a Wniebowzięci!
    mój błąd
  • wioskowy 11.07.2017
    Nie twierdzę, że Ty. Insynuowano tam, że: jestem wyrzutkiem z Zacisza, czyimś klonem, wioskowym bykiem. Napisałem więc coś takiego:

    Apel o kulturalne obrażanie
    Wszystkich ludzi pragnących mnie obrazić lub mi ubliżyć uprzejmie proszę o czynienie tego wyłącznie pod moimi tekstami. Komentowanie moich komentarzy pod tekstami innych autorów, to niestety zwykłe chamstwo, choć zamieszczone tam epitety mogą brzmieć nieźle. Tutaj jest wystarczająco dużo miejsca aby mnie opluć, obrzucic błotem, a nawet łajnem.
    Zainteresowanych informuję, iż wyzwiska tworzone w oparciu o mój nick jak to: wioskowy głupku, wioskowy burku, czy też wioskowy chamusiu, już dawno przestały robić na mnie wrażenie. Zadane mi ostatnio pytanie "czy jestem bykiem" brzmi nieźle, choć przecież można było zapytać o to "czy jestem zasranym bykiem, który nigdy nie wylazł ze swej obory".
    Osoby mające problem z utworzeniem stosownych wiązanek mogą zwracać się do mnie na priv, ja zaś, odwrotną pocztą prześlę im gotowe zestawy bluzgów. Zapotrzebowaniom proszę nadawać tytuł "Inwektywy", zaś osoby pragnące obrazić mnie prywatnie upraszam o tytułowanie swoich postów "Ty chamie zbuntowany!". Pozwoli to uniknąć omyłek. Prawda, że proste i pomysłowe?

    Niestety... nie pomogło. To się zwinąłem tutaj.

    RubyCrystal - W moich komentarzach nie pisałem niczego o ludziach, a jedynie o tekstach. Starałem się robić to delikatnie, bo teksty te zasługują na zdecydowanie ostrzejszą krytykę. Jeśli tekst ma średnio jeden błąd na osiem słów, to co można o nim napisać? Znakomite?
  • Nuncjusz 11.07.2017
    dalej nie wiem, o jaki portal chodzi :)
    ale, z tego co tu piszesz, to na pewno nie ja
  • RubyCrystal 11.07.2017
    wioskowy Okay, rozumiem, ale czy nie warto byłoby zachować jakąś równowagę? Słaby tekst skrytykować temperamentem, zgodnie z Twoją osobowością, a inny tekst - dobry z należytą pochwalą. Myślę, że wtedy ludzie troszkę zmieniliby spojrzenie na Twoją osobę. Wtedy stałbyś się osobą szczerą, a nie roszczeniową, żeby nie powiedzieć szukającą zaczepki i hejterem.
  • wioskowy 11.07.2017
    RubyCrystal - napisałaś "Myślę, że porównywanie kogoś do gimbusa, z całym szacunkiem, nie jest dobre i rzeczowe. Wielu by to dotknęło." To może poszukaj jeszcze co ten facet napisał pod moim tekstem.
  • RubyCrystal 11.07.2017
    Jak prosiłeś, tak zrobiłam. Sęk w tym, że to była odpowiedź na Twój komentarz o gimbusie, który zostawiłeś wczoraj o 17:27, a maga swój pierwszy pod Twoją twórczością zostawił dzisiaj o 1:14. No cóż, jego reakcja była przesadzona, ja na jego miejscu rozegrałabym to inaczej, ale to nie zmienia faktu, że przesadziłeś z gimbą, no...
  • Pan Buczybór 11.07.2017
    Wracając do tekstu... Bardzo fajna i śmieszna rozmowa telefoniczna. Sytuacja z życia wzięta, bo zawsze się znajdą takie baby. 5
  • wioskowy 11.07.2017
    c.d. Nie jestem naprawiaczem świata. Nie będę już komentował takich tekstów. Mam co robić.
  • fanthomas 11.07.2017
    Tekst fajny i zabawny. 5
  • RubyCrystal 11.07.2017
    A co do tekstu, nie zastanawiałeś się nad pisaniem skeczy kabaretowych? Chociaż obawiam się, że sprzedałbyś się znacznie gorzej, niż "Mariolka"... Niemniej wyśmiewanie ludzkich ułomności (i nie piję już do komentarzy :D) wychodzi Ci znakomicie.
  • Pasja 11.07.2017
    Ile takich zabawnych rozmów w naszym codziennym życiu się zdarza. Najlepiej wyłączyć się, lub prowadzić dalej, udając, że to o nas chodzi. Tutaj akurat pani zadzwoniła w sprawie futra Ina koniec został tylko kołnierz. Pozdrawiam
  • Marian 11.07.2017
    Sam tekst jest fajny, ale trochę mało oryginalny. Przypomina mi skecz kabaretu "Dudek" pt. "Kuba". Pozdrawiam serdecznie.
  • betinka 13.07.2017
    Masz rację Marianie. Frazesy i nic więcej. Czegoś tutaj brakuje? A na mole to dobra naftalina.
  • wioskowy 12.07.2017
    Marianie - Nic na to nie poradzę, że tekst jest mało oryginalny. Historia ta zdarzyła mi się naprawdę. Widocznie ta kobieta wydzwaniała gdzie się da i już kilka osób przede mną zdążyło to opisać.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania