Fuzja – bez cenzury, bez cięć, bez litości (13)

11.

— Jak nasz Niemiaszek Karl?

Pytanie padło z ust szpakowatego mężczyzny średniego wzrostu...

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 18

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (55)

  • Justyska 28.05.2018
    Dobrze wiedzieć, ze wieczorna lektura już jest. Do zobaczenia :)
  • Adam T 28.05.2018
    Zapraszam ;)
  • Okropny 28.05.2018
    Absolutnie uwielbiam niezrozumiały żargon czarnych charakterów! Mrau!

    Temu ślimak, tamtemu akwarium, innemu kołyska... Miodzio.
  • Adam T 28.05.2018
    Do kołyski dalem link. Akwarium to po prostu akwarium, "ślimak" ma podziałać na wyobraźnię.
    Pozdrawiaki ;)
  • Okropny 28.05.2018
    Adam T jak u Nożyczek z pozycjami seksualnymi Sheery. Wyobraźnia, wyobraźnia i jeszcze raz wyobraźnia.
  • Adam T 28.05.2018
    O to chodzi.
  • Adam T 28.05.2018
    Jedyneczka, jedyneczka, dał ją chłopczyk czy dzieweczka?
  • Adam T 28.05.2018
    Dawać jedynki, pajace, dawać!
  • Pasja 28.05.2018
    Dobry wieczór
    Przeprowadzka na inny plan. Powiało wschodem. Miłosne igraszki facetów i ich wieczorne umiłowania do pikantnych filmików.
    Fajne nazwy bohaterów. Cóż wschód zawsze bywa tajemniczy i ekstremalny.
    Pozdrawiam wieczorowo
  • Adam T 28.05.2018
    Witam i tu. Chciałem zrobić z nich początkowo Koreańczyków, ale jednak Rosja w jakiejkolwiek postaci jest nam dużo bliższa. Filmiki raczej sadystyczne albo nawet snuff, ale nie chciałem tego pisać wprost, żeby nie było sztucznie.
    Dzięki ogromne za odwiedziny ;)
    Pozdrowienia.
  • Ritha 28.05.2018
    Skąd tu tyle pał?! No co za czasy!
    Ps. Czytane będzie na dniach, ino zerknęłam ;)
  • Adam T 28.05.2018
    Jak to skąd? Stąd!
  • Adam T 28.05.2018
    Czyli z Opowi ;)
  • Justyska 28.05.2018
    Trochę "Hostel" mi się przypomniał. Taka ostra zmiana tu nastąpiła, znów trzeba czekać, jak to się wszystko połączy. Ale obrazy w mej głowie powstały średnio miłe jak na to, że nie długo spać idę... brrr. Jak będę miała koszmary to jutro wstawię Ci jedynkę z rana haha:)
    Żartuje oczywiście. Podoba mi się cała ta historia z tego względu, że jest taka wielobarwna. Tu istny koszmar, wcześniej narracja Kuby i miłość do siostry, ale bardziej spokojnie, podejrzany ojciec i ten Beznogi... ale tak myślę, że wspólny perwersyjny mianownik jest. No tak sobie rozmyślam.
    Ok to teraz wstawię piątkę:)
    Pozdrawiam
  • Adam T 28.05.2018
    Dawaj jedynkę, nie krępuj się.
    Niestety, "Hostel" zrobił robotę w tamacie torture-porn, a teraz wszystko się kojarzy z tym filmem. Ale tu wątek tortur jest tylko na marginesie.
    Cieszę się, że ciągle czytasz, mimo całej wyposywanej tu ohydy.
    Pozdrawiaki ;)
  • Justyska 28.05.2018
    Adam T chciałam, ale 5 sama się wcisnęła:)
  • Adam T 28.05.2018
    No, pech.
  • Szudracz 28.05.2018
    Link do kołyski mi się nie otworzył. W każdym razie, pogrywają ostro. :)
    Robi się coraz bardziej pojechane. :)
  • Adam T 28.05.2018
    Bo jest nieaktywny. Trzeba "kopiuj-wklej" zrobić.
  • Szudracz 28.05.2018
    Adam Zobaczę na kompie w takim razie.
  • Adam T 28.05.2018
    Szu, na tele też pójdzie. Sprawdzałem.
  • puszczyk 28.05.2018
    Znam lepsze wykorzystanie energii potencjalnej i kinetycznej ręki, niż pisanie na tym poziomie.
    I lepiej się to łączy z niektórymi obszarami mózgu.
    W każdym razie - przyjemniej.
    Ale o profilu tutejszym sporo to dzieło mówi.:)
  • Adam T 28.05.2018
    A, miło powitać;) Nie wiem, jakie wiatry Cię tu zagnały, ale najwyraźniej niepotrzebnie im zaufałeś. Nie mniej, miło było gościć ;)
  • puszczyk 28.05.2018
    Ee tam, wiatry.
    Powietrze stoi jak nie powiem co pod tą ręką.
  • Adam T 28.05.2018
    Skoro stoi, to gratuluję.
  • puszczyk 28.05.2018
    Ja też się cieszę.
    Może spróbuj, w tym, konkretnym wypadku ręka może być u Ciebie lepiej wykorzystana.
  • puszczyk 28.05.2018
    Bo technicznie jest niezła.
  • Adam T 28.05.2018
    Widzisz, tutaj zabawiłem się w kicz. Niebawem pojawi się na Opowi coś mojego, że tak powiem, normalnego. Wtedy także zapraszam ;)
  • puszczyk 28.05.2018
    No to fajnie, Ze wyjaśniłeś.
    Ja po prostu wchodzę i czytam.
    Skorzystam.
  • Czytałem trochę komy wyżej... Czyli jestem fanem kiczu? Niech i tak bedzie:))
    Jak dla mnie część bardzo spoko, sporo się odsłoniło, a wiedząc to co wiem z poprzednich części, dużo jeszcze jest w mroku.
    Według mnie jest miejsce dla „głębszych treści” ale rownież dla powieści akcji, i moim zdaniem, co byś Adamie nie mówił to opowiadanie nie jest kiczem, chyba że niektórzy ten gatunek z góry wrzucają do takiego worka.
    Zawsze powtarzam, nie wszystko jest dla wszystkich.
    Ode mnie gwiadki wpadną przy okazji, bo mój telefon ich nie potrafi dać, za to będzie to ich komplet.
    Pozdrawiam i czekam na wiecej!
  • Adam T 29.05.2018
    Witaj, Maur. Dla mnie świadome przerysowywanie jest kiczem, a ten może być różny, od lukrowanego upiększania, po wyolbrzymioną ohydę. I, pisząc "kicz", pisałem o tym konretnym fragmencie, bo torture-porn to właśnie typowy kicz, na dłuższą metę nawet męczący, dlatego wstawek tego typu jest w "Fuzji" niewiele i mają one znikomy wpływ na resztę akcji. Ot, obrazki.
    Ogromne dzięki.
    Pozdrawiak ;)
  • Adam T no :)) Dobrze, że dopowiedziałeś, teraz wszystko jasne.
  • Agnieszka Gu 29.05.2018
    cd.
    "Falował ciałem; był jak zmysłowy płomień na zwolnionym filmie." — wspaniałe masz te zdania.
    Straszna część. Szkoda chłopaka — chciał dobrze. Cóż...
    Koniec seansu, jak to Can zwykł mawiać ;) Wracam do pracy :)
    Pozdrowionka :))
  • Adam T 29.05.2018
    Bardzo dziękują za wizytę.
    Pozdrawiam również ;)
  • Bożena Joanna 29.05.2018
    Tekst dość drastyczny, ale to jest horror, więc musi straszyć. Doskonała narracja. Pojawia się Karl, w tej chwili co do dalszego ciągu nie mam pomysłu, więc konieczny dalszy ciąg. Serdecznie pozdrawiam!
  • Adam T 29.05.2018
    Witaj, Bożeno. Ten fragment pojawił się po to, by pokazać to, co stało się z Karlem. Taka dygresja do reszty akcji.
    Również pozdrawiam ;)
  • Adam T 29.05.2018
    E, tam.
  • Ritha 02.06.2018
    "z wytatuowaną z tyłu głowy barwną ośmiornicą, której ramiona sięgały nad uszami aż do brwi" -lol, niezły tatuaż, wyobrazilam to sobie

    Czytam tą ich milusińską rozmowę i, hm, zglupiałam, przecie to zbiry...

    O Boże :D Normalnie ruskie geje.

    Dla mnie to żaden kicz. Bardzo dobry, szorstki obrazek może nie samych tortur, ale miejsca tortur (bo w sumie już po torturach), metalowy stożek, taa... rzeklabym obrazowo fest, do tego Czaparow - ciekawa postać.

    "Wziąłem dwóch Wasylów i zrobiłem młodemu „ślimaka”. Na żywo, żeby klient oczy nacieszył, a w prezencie miał jeszcze nagranie z tego „ślimaka”. Taki prosty shot z jednego ujęcia. Jak to mówią: „firma bidna, ale solidna”" :D

    Odpaliłam sobie link i zrobiło mi się słabo :D

    Widzę, po ocenach, eee, i nie tylko, że też miewasz gości ;) Ostatnio sporo narybka z, jak zawsze zresztą - portalu za miedzą, od razu widać po ilości jedynek i gównobórz. A niby tacy elokwentni ;)

    No nic, dobra, mocna, ufff, ciężka część. Ja lubię, ale ja to ja.
    Gwiazdy, pozdrowienia :)
  • Adam T 02.06.2018
    Samo pokazanie postaci jest kiczem, zresztą ten rodzaj horroru jest kiczem, nie ma co bać się słów.
    Jeśli chcesz odpocząć, możesz na szybko spojrzeć w "Drobiazg z notatnikiem". To część "Fuzji" (przynajmniej w zamyśle), ale za to zupeeeełnie inna bajka. Chociaż nie bez emocji.
    A gwiazdki to pikuś jeno.
    Ogromne dzięki za budujący komentarz.
    Pozdrawiak ;)
  • KarolaKorman 25.06.2018
    ,,Niemuj pochylał się na nagim, '' - nad nagim
    ,,brwi specjalnie mu podpiąłem.'' - tu zastanowiłam się, czy chodziło Ci o brwi czy o powieki?
    Hm, szkoda, taki ludzki chłopak a tak marnie skończył - chyba nie ma jednak Boga :( miał chłopak rację
    Kolejna świetna część :) Dziś już się żegnam, przybędę w kolejnej wolnej chwili :)
    5 wstawiłam :)
    Serdecznie pozdrawiam :)
  • Adam T 25.06.2018
    Nie, Karola, chodzi o podpięcie właśnie brwi ;) Literówkę zaraz ogarnę.
    Ogromne dzięki za sympatyczny "nalot". Za wyłapane brzydkości rownież.
    Pozdrawiam ciepło ;)
  • Canulas 01.07.2018
    Noo, opis tych działań Niemuja kapitalne. Kołyska, kołyską, ale mi najbardziej na łeb siadła głowa w kuli. Krzyki w bezdeń. Ciało w innym świecie i głowa (umysł) w innym. Usiadło na wyobraźnię.
    Ależ Ty rozwinąłeś te dawne Obrazki. Ile to teraz ma warstw.
    Idę dalej.
    Miodzio.
    Niby Hostel, ale nie do końca. Fachowy języ i rzetelne informacje o takich rzeczach, do tego podane w teoretycznie bezemocjonalny sposób, podbijają upiorność.
    No, miodzio.
  • Adam T 02.07.2018
    Zdradzę, że ci panowie, to zajawka zęści trzeciej, która na razie się tworzy, jeśli dożyję, to ją skończę, ale to już będzie ciut o czymś innym.
    Fajnie, że kula Ci się spodobała.
    Pozdrawiaki ;)
  • Canulas 02.07.2018
    Nooo, fajne. Czym mniej wyjaśnione, tym większe pole popisu dla wyobraźni.
    Brrrr
  • Okropny 02.07.2018
    Canulas brr w rzeczy samej
  • Adam T 02.07.2018
    Brrr, brr, zimno czy co?
  • Elorence 07.07.2018
    Nie za bardzo chcę komentować. Jest strasznie, okropnie i niesprawiedliwie. I w ogóle, omijam (a przynajmniej się staram) omijać wątki homoseksualne. Tolerancją tolerancją, ale jakoś tak niekoniecznie chcę o tym czytać.
    Odniosę się tylko do fragmentu, w którym omówiono tortury Marka. Szkoda go. Naprawdę. Chciał dobrze, ale "polityka firmy" mu na to nie pozwoliła. Ostatnimi czasy, ludzie robią awanturę w sieci, że jak można testować różne rzeczy na zwierzęta, a moje pytanie brzmi: jak można testować rzeczy na ludziach? Ach te podwójne standardy, ale ja nie o tym. Przeraża mnie myśl, że nawet w tak cywilizowanym świecie, w którym teraz żyjemy, coś co opisałeś, może być prawdą, a nawet nią jest (po tej ziemi chodzi wystarczającą dużo psychopatów-sadystów).
    Przykre to.
    No nic, lecę dalej :)
    Pozdrawiam, po raz 13 :)
  • Adam T 07.07.2018
    Ta część to taki rodzynek. Dużo do akcji nie wnosi, pokazuje tylko pewien świat, który wpłynie w części trzeciej, ale do niej jeszcze daleko. Tutaj dowiedzieć się można, jaki los spotkał Karla i jego ludzi, oraz zamknąć epizod Marka. A homo tylko dla smaku, żeby było jeszcze bardziej dziwacznie.
  • Enchanteuse 01.08.2018
    Salut.

    "Suweniry od ciebie są czasem lepsze, niż skończone dzieła."

    Bez przecinka, tak mi się wydaje. Zobacz. Jest to zdanie pojedyncze, więc nie ma potrzeby stawiania go.
    Odsyłam tutaj i decyzję pozostawiam Autorowi:

    "https://www.ekorekta24.pl/przecinek-przed-niz-czy-przed-niz-stawiamy-przecinek/"

    Co do reszty moje zdanie znasz. Tutaj wyjątkowo czuć tę swoistą, pokrętną atmosferę. Lubię, ale chyba na dziś jej wystarczy :)
    Polubiłam Marka po tamtym incydencie z bezdomnym i nie chciałabym żeby go ukatrupili. No, ale pożyjemy, zobaczymy.
    Autorze-Boże tego świata :))

    Pozdrowionka.
  • Adam T 01.08.2018
    Tak, masz rację z przecinkiem, część po "niż" nie zawiera orzeczenia ani bezokolicznika. Dzięki. Losy Marka natomiast są już przesadzone.
    Pozdrawiam ;)
  • Adam T 01.08.2018
    Poprawione - zatopione.
  • Enchanteuse 01.08.2018
    Adam T przesądzone? Ech. Z jefnej strony to fajnie, bo napędz akcję, a z drugiej... szkoda, bo fajny facet.
  • Enchanteuse 01.08.2018
    * z jednej
  • Adelajda 03.11.2018
    Biedny chłopak, chciał być dobry, a i tak wszystko zwróciło się przeciwko niemu.
    Znowu pokazuje się jakiś podziemny świat, który napędzany jest przez tortury i czarne charaktery.
  • Adam T 04.11.2018
    Ten świat rozwija się w części trzeciej, która być może kiedyś na O. zawita w całości.
    Dziękuję i pozdrawiam ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania