.

.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (31)

  • LinOleUm 01.10.2014
    Hehe, chcę uścisnąć łapę temu, kto dał 4 :)
  • Nikey 01.10.2014
    Serio? D: Jak dla mnie to minimum 5 (y)
  • LinOleUm 01.10.2014
    (y) Jasne XDDD Nikey, rozwalasz mnie
  • wolfie 01.10.2014
    To ja Ci dałam 4, przyznaje się bez bicia :D
  • LinOleUm 01.10.2014
    Lel, ale za co tu bić. 4 to dobra ocena :D
  • NataliaO 02.10.2014
    dałam 4
  • LinOleUm 02.10.2014
    Dzięki. Btw, o co chodzi użytkownikowi Mariolka?
  • Ant 02.10.2014
    Ostro daje do pieca :]
  • NataliaO 02.10.2014
    nie którzy chyba są za bardzo wbici w ambicje lub byli nie doceniani ...
  • LinOleUm 02.10.2014
    Ziomek przecież nic nie dodaje nawet ;_;
  • NataliaO 02.10.2014
    dokładnie
  • Ant 02.10.2014
    Kto wie, może szykuje i opublikuje jakieś swoje opowiadanie bez skazy? ;)
  • NataliaO 02.10.2014
    :) możliwe
  • LinOleUm 02.10.2014
    Opowiadań bez skazy nie ma! Nie istnieje coś takiego jak ideał, więc... Wymagania, które dotyczą opowiadania są błędne... Szanuję jego opinię, jednak moim zdaniem, jeżeli się ocenia opowiadanie, ocenia się składnię, narrację, dialogi, opisy, a także wartość merytoryczną. Do oceny nie powinno się brać pod uwagę niektórych elementów w nich zawartych (Np. Postaci, miejsc). To tak, jakby powiedzieć, że jakiś film jest denny, bo charakter głównego bohatera mi się nie podoba.
  • NataliaO 02.10.2014
    Zgadzam się z Tobą
  • LinOleUm 02.10.2014
    Haj fajf *pjona*
  • NataliaO 02.10.2014
    -pjona - :)))
  • mariolka 02.10.2014
    A ja nie. Każdy ma swoje ideały i każdy pod siebie ocenia czy jest coś bez skazy czy nie. To że tobie się jakiś chłopak podoba nie oznacza, że innej dziewczynie on się podoba. Chyba że mowa o sprawach czysto technicznych, które nie podlegają prawom gustów i guścików, ale to jest możliwe do osiągnięcia. Wystarczy czytać kilka razy przed wrzuceniem w poszukiwaniu błędów, najlepiej nie od razu po napisaniu. Polecam odczekać kilka dni, wtedy macie nieco inne spojrzenie na to co napisaliście i możecie z łatwością wypatrzeć niedociągnięcia, nielogiczności i oczywiście proste błędy. Wielu z was tutaj tego nie robi, bo czasami wrzucacie teksty z bardzo rzucającymi się w oczy literówkami...
  • Nikey 02.10.2014
    Skoro tak dobrze znasz się na pisaniu, to poczekam na twoje opowiadania i też z chęcią je ocenię.
  • LinOleUm 02.10.2014
    Nikey \o/
  • Nikey 02.10.2014
    Już mnie trochę wkurza ta jej krytyka ;-;
  • Przyznaje że jest wkurwiająca jak cholera ale krytyka jest potrzebna. Jeżeli chce się zostać zawodowym pisarzem trzeba się z tym liczyć. Krytyka może bardzo też pomóc pokazując co się robi źle i co należy poprawić (chociaż mam wrażenie że się też z nas przy okazji nabija. Nie to co Ekler).
  • LinOleUm 02.10.2014
    Właśnie! Poza tym, Ekler nigdy nie,napisał, żeby ktoś sobie trzepnął młotkiem w łeb.
  • Gdzie to napisała!?
  • Nikey 02.10.2014
    Tak, fajnie. Ale jest inny sposób niż przekaz, który mówi: Jesteś beznadziejny, nie umiesz pisać, weź wypie*dalaj. A co do krytyki, ważna owszem, ale z tego co czytałam, to tak pojechała po jednym opowiadaniu, lecz nie tylko o nim, ale i czytelniczce owego opowiadania. Jak jej opowiadanie się nie podoba to jest jakąś "pierdołą", tak? Nie można powiedzieć: Dobra wiesz co? Wydaję mi się, że nie jesteś najlepszy w pisaniu, może odpuść co? Najpierw poczytaj opowiadania innych, a potem zacznij pisać. Bo jak na razie to tragedia." Jestem ciekawa jej opowiadań.
  • Lepiej uważać bo możne nas zaskoczyć. I gdzie kurde tak pojechała?
  • LinOleUm 02.10.2014
    U mnie pod Schizofrenia 4 chyba, mam to o młotku
  • Nie ma tam tego z młotkiem.
  • A jest sorry.
  • LinOleUm 02.10.2014
    No, to trochę było... Niemiłe

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania