Poprzednie częściGarath Mroczna Kraina-WSTĘP

Garath Mroczna Kraina-CZĘŚĆ 4

Jesteśmy już z Maxem coraz bliżej celu. Mimo, że nadal nie wiem gdzie mamy się spotkać z Shinem, to jestem zadowolony. Bardzo liczę na jego pomoc. Wprawdzie na początku chciałem zrobić wszystko samemu, ale teraz już wiem, że nie dam rady.

- Nie przejmuj się, Zico. Shin będzie wiedział co robić. Jest on niezwykłym wojownikiem. Z resztą zaraz sam się o tym przekonasz...

 

 

Idziemy już dosyć długo. Las, w którym się obecnie znajdujemy jest tak samo mroczny jak cała nasza kraina, chociaż nie jestem do końca przekonany, czy nadal jesteśmy w Garathcie.

- Zico!!! Ratunku!!! - Usłyszałem krzyk Maxa. Muszę mu pomóc. Tylko jak?

- Pospiesz się,proszę. Zaraz mnie zabiją. - Te słowa na prawdę mnie przestraszyły. Max został schwytany przez dziwnych, mrocznych wojowników wyglądających jak cienie. Już wiem! Spróbuję użyć swojej mocy.

- Nie masz z nami szans. - Powiedział jeden z wojowników. Wygląda na to, że ma racje. Nie mogę z siebie wydobyć mocy, nie mogę nic zrobić. Jestem słaby...

 

Wojownicy schwytali i mnie. Nie mam pojęcia dokąd nas niosą. Gdybym tylko mógł użyć mocy... Nic z tego nie rozumiem. Dlaczego to nie działa?

- Max, Zico! Schylcie się! - Po tych słowach ujrzałem wojownika, który z wielką szybkością i gracją ściął głowy bandytów rozpływających się w powietrzu. Gdy stanął przed nami, mogłem dokładnie go zobaczyć.Wyglądał trochę jak ninja bez maski. Miał na sobie zielonoczarne ubranie wykonane ze specjalnych materiałów chroniących go przed ewentualnymi ciosami nożem czy mieczem. Jeśli chodzi o jego twarz, to ma on czarne, krótkie i sterczące włosy,a jego oczy są zielone. Nie jest on za bardzo wysoki. Z wieku wygląda na starszego ode mnie o około pięć lat. Muszę przyznać, że ten wojownik zrobił na mnie ogromne wrażenie. Ciekawe czy pochodzi z Garathu...

 

- Witaj, Shin. - Usłyszałem głos Maxa.

- Miło mi cię znów widzieć, Maxie. Wygląda na to, że wykonałeś swoje zadanie i przyprowadziłeś do mnie Zico.

- Miło mi cię poznać, Shinie. Jesteś na prawdę świetnym wojownikiem. - Powiedziałem niepewnie, ponieważ jeszcze nie wiem czy jego zamiary na prawdę są dobre.

- Cieszę się, że w końcu cię poznałem, Zico. Pragnę ci pomóc w uratowaniu Garathu. Pomogę też tobie odkryć twoją moc.

- Czyli wiesz coś o mojej mocy?

- Tak, wiem więcej niż ci się wydaje. Moc to coś niezwykłego. Nie każdy ją posiada. Nie można jej się nauczyć. Z mocą się rodzisz, jednak wiele ludzi z nią żyje nie wiedząc o tym. Postanowiłem, że ty musisz się o niej dowiedzieć.

- Ale dlaczego akurat ja? Przecież mogłeś wybrać kogoś innego, kto też posiada moc.

- Ponieważ twoja moc jest wyjątkowa. Silniejsza niż moc innych. Przekonałem się o tym, gdy tu doszedłeś. Napędza ciebie twoje wielkie pragnienie uratowania Garathu. Tak bardzo tego chciałeś, że bez problemu rozwaliłeś drzwi mimo, że Max spokojnie mógł wykopać wyjście na zewnątrz. Czeka ciebie jednak jeszcze dużo pracy. Wysłałem do ciebie wyczarowanych wojowników cienia, ale ich już nie byłeś wstanie pokonać.

- Nie mam pojęcia dlaczego. Nie mogłem wydobyć mocy.

- Shinie, wydaje mi się, że Zico nie zregenerował się po tamtym wybuchu, który był na prawdę ogromny. Pierwszy raz używał mocy, a zrobił coś, co inni trenowaliby ponad miesiąc. To był duży wysiłek. Uważam, że powinien teraz odpocząć. - Powiedział Max.

- Powinien, ale nie mamy na to czasu. Jutro zaczniemy treningi. Zico, musisz nauczyć się panować nad mocą. Jeśli ci się uda, będziesz mógł pomóc światu.

- Światu? Tak, bardzo mi zależy na tym, aby moja kraina odzyskała swoje piękno, ale co ma do tego cały świat?

- Jeśli pójdziesz ze mną w jedno miejsce, dowiesz się wszystkiego...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (33)

  • Oia 15.01.2017
    Zakończyłaś w dobrym miejscu. No i zico taki tajemniczy... 5
  • Emi Ayo 15.01.2017
    Dziękuję za ocenę. :D a tajemniczy nie jest bardziej Shin? W końcu Zico tak na prawdę jeszcze nie za wiele wie.
  • Oia 15.01.2017
    Emi Ayo pomyliłam imiona ^^
  • Tanaris 15.01.2017
    Ten wojownik Shin troszkę przypomina mi jednego bohatera z książki pt. Zwiadowcy :) (autor John Flanagan)
    Oczywiście zakończenie pełne wielu pytań ;D
    Kolejna 5, brawo :)
  • Emi Ayo 15.01.2017
    Dziękuję :) A można wiedzieć którego? Bo tak się składa, że czytałam tą książkę ;)
  • Tanaris 15.01.2017
    Emi Ayo czytałam to bardzo dawno temu ;D Nie Will, hmmm tylko jak mu to było? Halt? ;D takie odniosłam wrażenie xD
  • Emi Ayo 15.01.2017
    Tanaris Kojarzę ;) Ale szczerze to bym Shina z nim nie skojarzyła, bo o tej książce po prostu zapomniałam xD i Shin jest chyba młodszy od Halta ;)
  • Tanaris 15.01.2017
    wg żałuję, że nie doczytałam sagi. Zostały mi 3 części do końca, a ja to porzuciłam :O musiałabym teraz chyba zacząć czytać od początku, a tego troszkę jest więc odpada na tą chwilę. Tak tak, wiem że jest o wiele wiele starszy :) Ale to tylko takie moje odczucie :)
  • Emi Ayo 15.01.2017
    Wiesz co miałam tak samo skończyłam chyba na 5 czy 6 tomie... I teraz mi o tej książce przypomnialaś ;)
  • Tanaris 15.01.2017
    Emi Ayo Jak zaczniesz, to ja też ;D hahahahah
  • Emi Ayo 15.01.2017
    Tanaris Mam mega daleko do biblioteki :(
  • Ashley 15.01.2017
    Zgadzam się z Oia. Wiesz jak wzbudzić ciekawość i żeby Twój czytelnik czekał na następny, więc ja czekam i daję 5 :)
  • Emi Ayo 15.01.2017
    Dziękuję. Tylko, że następny będzie raczej później niż jutro :(
  • Tanaris 15.01.2017
    Emi Ayo nieeeeee :P
  • Tanaris 15.01.2017
    Emi Ayo nieeeeee :P
  • Emi Ayo 15.01.2017
    Tanaris Bo nie mam jak pisać na razie. Może we wtorek się uda ;)
  • Tanaris 15.01.2017
    Emi Ayo poczekamy :)
  • Emi Ayo 15.01.2017
    Tanaris Może uda mi się coś jutro napisać. Się okaże ;)
  • Krystian244 15.01.2017
    Super, wojownik i magia. Daje zasłużone 5.
  • Emi Ayo 15.01.2017
    Dziękuję :)
  • Freya 16.01.2017
    "Z resztą zaraz sam się o tym przekonasz..." - zresztą
    "Te słowa na prawdę mnie" - naprawdę
    "Jesteś na prawdę świetnym" - naprawie
    "zamiary na prawdę są dobre." - naprawdę
    "już nie byłeś wstanie pokonać." - w stanie
    "który był na prawdę ogromny." - naprawdę
    Bardzo mangowate jest to wszystko. heyka ;)
  • Emi Ayo 16.01.2017
    Bo ja jestem otaku ;) ale tego opowiadania akurat nie kojarzyłam z Mangą xD po prostu fantastyka ;)
  • Arisu 16.01.2017
    Emi Ayo Otaku? Piąteczka!
  • Emi Ayo 16.01.2017
    Arisu Otaku, koty... Jak mamy wiele ze sobą wspólnego ;)
  • Arisu 16.01.2017
    Emi Ayo Czyżbyś była moją siostrą bliźniaczką, o której nic nie wiem?
  • Emi Ayo 16.01.2017
    Arisu. Nie wiem moze ;) hehe
  • Freya 16.01.2017
    Tutaj także zmienia się kontekst w zależności od tego czy napiszesz;
    na prawdę, lub naprawdę - luknij w słowniku
    Ad. poprzedniego kom
    "Jesteś na prawdę świetnym" - naprawdę
  • Arisu 16.01.2017
    Zgodzę się z moimi poprzednikami - zakończyłaś w dobrym momencie. Wzbudziłaś ciekawość, do tego Shin jest taki...no...przypomina mi kota, a ja jestem kociarą (i tak Zico jest lepszy). Czekam na kolejny i daję 5.
  • Emi Ayo 16.01.2017
    Ja też jestem kociarą xD. Dziękuję za ocenkę :D.
  • katharina182 23.03.2017
    Jedyne co mi się w oko rzuca to te mieszanie czasów. Raz teraźniejszy raz przeszły.
    Ale poza tym jest bardzo fajnie.
    Nie wiem czy to już pisałam ale ta seria podoba mi się o wiele bardziej. Mam wyrażenie ze bardziej się tutaj przyłożylas.
    Rozdział dobrze zaskoczyłaś. Aż ma się ochotę czytać dalej;)
    Daję 5
  • Emi Ayo 23.03.2017
    Za te czasy to przepraszam, ale wiesz pisze od 3 miesięcy, musze się jeszcze dużoooo nauczyć, ale myślę, że będzie lepiej :) Dziękuję bardzo za 5 :D
  • katharina182 23.03.2017
    Emi Ayo tez mialam z tym problem z poczatku, wiec nie ma sie co przejmowac. jak na 3 miesiace pisania idzie ci bardzo dobrze:)
    A tak w ogole, to widzialam ze urodzinki dzisiaj masz,
    No to wszystkiego najlepszego, duzo zdrowka i mega dawki weny do pisania:)
  • Emi Ayo 23.03.2017
    katharina182 Dziękuję bardzo :D Jakbyś miała ochotę, to możemy popisać na fb o różnych rzeczach, lubię poznawać innych ludzi zwłaszcza tych, którzy mają podobne zainteresowania :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania