Garath Mroczna Kraina-WSTĘP

Minęło 5 lat odkąd ostatni raz byłem na dworze.Nasza kraina,świat w którym żyjemy jest bardzo ciemna.10 lat temu do naszego świata przybył podróżnik-niezbyt wysoki pan wyglądający na zmęczonego i głodnego.Władze naszego kraju postanowiły mu pomóc ze względu na to,że kiedyś byliśmy bardzo gościnnym i przyjacielskim narodem.Został on umieszczony w pałacu - najważniejszej części naszej krainy,symbolu mądrości i kultury.Niewiele osób miało zaszczyt chociaż zwiedzić pałac,a co dopiero tam mieszkać.Wszyscy mieszkańcy byli zdziwieni faktem,że nasze władze przyjęły bezdomnego do serca naszego kraju.Z czasem jednak ludzie o tym zapomnieli...

Do czasu aż pewnego dnia w naszej zawsze słonecznej krainie nastała ciemność.Dosłownie niebo zmieniło kolor na szary,a wszystkie rośliny umarły.Ja niewiele z tego pamiętam.Miałem wtedy tylko 5 lat,a całą historię znam z pewnych dokumentów,o których nie mogę na razie opowiedzieć.Wracając do wydarzeń to nikt nie był wstanie wytłumaczyć tego co stało się z naszą krainą.Władze miasta nie miały zamiaru niczego mówić.Clair i Shyne na codzień byli bardzo otwarci do ludzi,ale tamtego dnia widziano ich po raz ostatni...

Prawda jest taka,że wiem kto za tym wszystkim stoi.Bezdomny podróżnik,który do nas przybył okazał się być strasznym człowiekiem.Tak to on jest odpowiedzialny za ciemność w naszym kraju.Ma w sobie wielką mroczną moc tak potężną,że nikt nie był w stanie go pokonać.Jego imię to Sied.Jest on naszym cesarzem odkąd Clair i Shyne zniknęli.Sied jest bardzo okrutny.Kazał wybudować specjalne bloki.Były szare,brudne,ciemnie oraz wielkie.Tak wielkie,że trzy takie bloki starczyły dla wszystkich mieszkańców.Nie wolno nam z nich wychodzić.Wszystko co robimy odbywa się tylko w tych blokach.Jednak ja Zico mam zamiar to zmienić.Nie będziemy już żyli w ciągłym strachu i cierpieniu.Obiecuję,że jutro życie mieszkańców Garathu się odmieni.Nasza kraina jeszcze odzyska swoje barwy!

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (32)

  • Oia 11.01.2017
    Przed i po myślniku spacja, po za tym ciekawa historia. Czekam na więcej. Odemnie 4 za błędy
  • Emi Ayo 11.01.2017
    Dziękuję.Jeszcze nie pisałam na komputerze więc trochę nie ogarniam,ale poprawię :3
  • Oia 11.01.2017
    Emi Ayo trzymam kciuki. I witam na Opowi, bo widzę że nowa jesteś
  • Emi Ayo 11.01.2017
    Dziękuję ;) Jestem nowa i widziałam Twoje teksty.Bardzo mi się podobają :D
  • Oia 11.01.2017
    Emi Ayo dziękuję
  • motomrówka 11.01.2017
    Ziarno ciekawości zasiane, oczekuję wzejścia pierwszych sadzonek. Walczę na telefonie, więc błędów nie wytknę, bo brak mi cierpliwości, a są. Wrzuć coś szybko. Dziś 4.
  • Emi Ayo 11.01.2017
    Dziękuję :) A czy możesz mi chociaż w skrócie powiedzieć co powinnam poprawić,bo pierwszy raz pisałam na komputerze i muszę to jeszcze ogarnąć.
  • motomrówka 11.01.2017
    Emi Ayo, choćby - nikt nie był wstanie. Reszta w wolnej chwili, być może jutro. Przeleć jeszcze na spokojnie tekst w edycji, to pomaga.
  • Emi Ayo 11.01.2017
    motomrówka Aha rozumiem.Dziękuję za rady :)
  • honciabiedroncia 11.01.2017
    Ciekawe, czekam na 1 rozdział i życzę powodzenia
  • Emi Ayo 11.01.2017
    Dziękuję ;) Nowy rozdział niedlugo będzie :3
  • Krystian244 11.01.2017
    Pomimo kilku błędów interpunkcyjnych i ortograficznych jest super. Opowiadanie ciekawe czekam na cdn daje 5.
  • Emi Ayo 11.01.2017
    Dziękuję :) Błędy postaram się poprawić w nastepnej części. Mam nadzieję,że z czasem będzie lepiej :D I cieszę się,że fabuła się podoba :D
  • Krystian244 11.01.2017
    Emi Ayo Fabuła super aż chce się nawiązać w moim opowiadaniu to twojego.
  • Emi Ayo 11.01.2017
    Krystian244 A jakby to miało wyglądać.Ciekawi mnie twój pomysł :)
  • Krystian244 11.01.2017
    Emi Ayo Np: Gdy Rodgulu będzie przejeżdżał przez wieś ktoś będzie wydzierał się że skończymy jak Garath.
  • Emi Ayo 11.01.2017
    Krystian244 Możesz to umieścić w swoim opowiadaniu jak chcesz :) Będzie mi miło.
  • Krystian244 11.01.2017
    Emi Ayo Coś tam naskrobie, pozdrawiam.
  • Emi Ayo 11.01.2017
    Krystian244 Na pewno przeczytam :) Również pozdrawiam.
  • katharina182 11.01.2017
    Bardzo ciekawy wstęp. We wcześniejszych komentarzach już Ci napisali o błędach więc się nie powtarzam.
    Czytało mi się przyjemnie i dość szybko.
    Życzę weny do tworzenia dalszych części.
    Zostawiam 5 (nie zwracając uwagi na drobne błędy)
  • Emi Ayo 11.01.2017
    Dziękuję bardzo :)
  • Arisu 12.01.2017
    Witam na opowi! Baw się tu dobrze i nie trać weny! Co do tekstu to ciekawie się zapowiada. Czekam na kolejną część z niecierpliwością. Błędy są ale...nie będę o nich pisać. Pozdrawiam :)
  • Emi Ayo 12.01.2017
    Dziękuję: ) również pozdrawiam.
  • Ashley 13.01.2017
    Wstęp niezwykle ciekawy, przechodzę do 1 rozdziału! 5 :)
  • Emi Ayo 13.01.2017
    Dziękuję :)
  • Tanaris 13.01.2017
    Zico mnie zaintrygowała. <3 Wojowniczka? Coś w stylu Niezgodna? Ciekawe jaka będzie. Czytam dalej ;D Na tą chwilę mocna 4.
  • Tanaris 13.01.2017
    Tylko mi nie mów że Zico musi być FACETEM :D
  • Emi Ayo 13.01.2017
    Cieszę się,że Ci się podoba :D Tylko,że Zico to chłopak ;)
  • Emi Ayo 13.01.2017
    Ale spokojnie dziewczyna też się pojawi w opowiadaniu :D
  • Tanaris 13.01.2017
    Emi Ayo uffff mogę spać spokojnie ;P
  • Paradise 28.03.2017
    Ciekawy wstęp, ciekawa historia :) zostawiam 5 i czytam dalej :)
  • Szymon Skolarus 31.03.2017
    Ja dopiero teraz wiązłem się za czytanie twojego opowiadania, zaczyna się naprawdę ciekawie:) I zaczęliśmy przygodę z opowi w podobnym czasie:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania