.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Freya 23.02.2017
    Brakuje spacji po pauzach w liniach dialogowych.
    Ja to jak zwykle w zupełnie innej sprawie, bo niedawno wpadła mi w oczy książka na wystawie w księgarni; "Dżanus. Dramatyczne przypadki Janusza Głowackiego" E. Baniewicz - no i oczywiscie od razu skojarzenie z tym tutaj imieniem. To biografia i jest tak trochę, no sam wiesz... Głowacki zrobił wiele fajnych rzeczy tutaj, ale za granicą również mu poszło teges. A najciekawsze, że udało mu się wkręcić tam w środowisko artystyczne i to nie byle jakie. Ch. Walken, A. Penn, D. West i właśnie Malcolm McDowell, a ten znowu, to m.in film "Lucky man" L. Andersona i soundtrack Allana Price'a do tego filmu. Nie wiem, czy widziałeś ale osobiście uważam, że bardzo ciekawy filmik, a właściwie to trzy części. Wcale się nie zestarzał i ciągle aktualny, no i muza fantastycznie dopasowana tekstem do fabuły. Takie mi gupie skojarzenia... no i jeszcze skoro surrealizm, to jasne, że jeszcze L. Bunuel i C. Saura. Pozdro. ;)
  • Mieszkaniec 23.02.2017
    Ojejku! Dzięki za ten wpis. Będę musiał się dokształcić, bo przedstawione zostały przestrzenie których jeszcze nie spenetrowałem. Oczywiście z grubsza znam historię Głowackiego, 'Antygona w NY' itd. Słyszałem o jego biografii itepe. Ale tych pozostałych powiązań nie ogarniam. Generalnie, to raczej tak jakoś w umarłych autorach gustuję. Jeżeli chodzi o imię, to oczywiście w Stanach każdy Janusz, to Dżanus - tutaj nie ma się co dopatrywać jakiejś wyjątkowości. Z czasem niektórzy stają się Dżonami, ale to już jest inny wymiar, większy 'prestyż' ;)
    Pozdrawiam serdecznie!
  • Pasja 23.02.2017
    No i Dżanus nauczy się parzyć kawę. Świetnie wrzucasz w naturalny sposób niektóre terminy po angielsku w polską strukturę jak szołery, busboy czy mocha pie.s Zachowujesz przy tym własną tożsamość kulturową, a przy tym akceptujesz nową kulturę. Fajnie to wygląda. No ten dialog pomiędzy latynosem, a polakiem. Powinno być fajnie jeżeli Mozes ma charakter i wygląd weterana komedii Leslie Nelsena. Piątka. Pozdrawiam serdecznie
  • Mieszkaniec 23.02.2017
    Nadchodzi okres relatywnego spokoju w życiu Dżanusa ;) Bardzo dziękuję za dobre słowo;) - pies został odnotowany;) Ten komentarz jest naprawdę budujący! A Mozes - niespełnony gotarzysta rockowy okazał się być świetnym kumplem. Pozdrawiam serdecznie!
  • Tanaris 01.03.2017
    Coraz ciekawiej zaczyna się dziać. I w końcu może będzie miał pracę. 5 ;)
  • Mieszkaniec 01.03.2017
    Ciekawsze zdarzenia czekają na moment, kiedy ogród otworzy swoje podwoje :D
    Pozdrawiam serdecznie!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania