Tekst wycofany

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • betti 19.06.2017
    Bardzo dobra grafomania! Pozdrawiam.
  • Dziękuje za opinie i komentarz . Przejrzałem Twoje prace betti i wiesz co nie zamieniłbym mojego najgorszego grafo za Twój najlepszy poemat, czy jak tam określasz swoje prace. Nie dlatego, że piszesz zle (nie znam sie jestem amatorem ) , one mi sie zwyczajnie nie podobają . Tak samo wybiórczo traktuje uznanych poetów . Ma mi sie podobac, i tyle . Jeszcze raz dzięki, ze fatygę. Pozdrawiam .
  • betti 19.06.2017
    Maurycy Lesniewski, że jesteś amatorem widać gołym okiem, nie musiałeś pisać... Rymy u Ciebie to istna tragedia - dokładne do bólu. Nie wiem na kim się wzorujesz, ale to droga donikąd. Niemniej tutaj to ujdzie... Pa.
  • betti chciałem na Tobie zacząć sie wzorować ale niestety szału na mnie nie zrobiłaś. Muszę szukać dalej chyba. Pa
  • betti 19.06.2017
    Maurycy Lesniewski moja poezja z tego, co zauważyłam jest istotnie dla Ciebie za trudna, dlatego nie polecam. Zacznij od czegoś prostszego... tylko nie od Mickiewicza, bo ten styl odszedł do lamusa. Współczesny romantyzm zmusza do myślenia, nie podaje się go na tacy. Mogę polecić Leona Gutnera. Piękne rymy i czysta muzyka w każdym wersie, w każdym słowie... Powodzenia!
  • betti ja lubie lamusa. I będę tam siedział bo mi tam dobrze. A na marginesie skoro wiesz, że jestem amatorem to czego sie spodziewasz po swoich komentarzach? Ja nie aspiruje i nie zamierzam póki co do profesjonalizmu. A żeby tak agresywnie atakować "doradzać" to trzeba by najpierw samemu coś osiągnąć. Jak zmienię zdanie i będę szukał aby mnie ktoś ukierunkowywał to Cie poproszę. Nienawidzę jak ktoś mi to robi na siłę (ukierunkowywanie) . Teraz ja Ci dam radę jeśli można. Jeśli zobaczysz, że ktoś jest beznadziejnie uparty w tym co robi, i nie ma zamiaru sie Ciebie słuchać, lepiej omijaj takich delikwentów. Wyjdzie to na zdrowie Twojej genialnej, nieskazitelnej, poetyckiej duszy. Ale żeby poprawić Ci nastrój, na koniec powiem Ci, że bardzo miło mi sie konwersowało z tak wyśmienita poetką . Miłych snów :)
  • betti 20.06.2017
    Maurycy Lesniewski spodziewam się, że zaczniesz nad sobą pracować,bo w tej chwili jedynie się sobą zachwycasz. Przykro się na to patrzy. Również milutkich snów życzę...
  • betti uparta to Ty jesteś , dzięki za wiarę we mnie :)
  • Neurotyk 19.06.2017
    A mi się podoba. Naprawdę... To nie ironia. Ale dla grafomana wszystko się podoba. A tak serio... Podoba mi się, bo jestem trochę naiwny :)
  • Neurotyk 19.06.2017
    Daję 5
  • betti 19.06.2017
    Neurotyk nie rozśmieszaj mnie...
  • Pan Buczybór 19.06.2017
    Lekkie to, powiewne. Poezja nie musi być poważna i wzniosła. Wystarczy wątroba.
  • Nerd 19.06.2017
    I tu wielki +++++. Zgadzam się całkowicie.
  • Nerd 19.06.2017
    Maurycy, co do wiersza, wieje od niego romantyzmem. 5.
  • Neurotyk 19.06.2017
    Nerd, wieje, wieje :)
  • Nerd 19.06.2017
    Neuruś, nie puszczaj już wiatrów, bo przed monitorem zdechnę :P
  • Nerd z niektórymi wiatrami nawet magik nic nie poradzi :)
  • Szudracz 19.06.2017
    Nerd padam, na samą myśl o tych wiatrach :)
  • Nie wiem czy to zasługuje na miano poezji czy nie tak już piszę, jak mi sie znudzi to przestane, niektóre osoby po prostu muszą uzbroić sie w cierpliwość :) pozdrawiam wszystkich
  • KarolaKorman 20.06.2017
    Mnie się bardzo podoba i zostawiam z przyjemnością piąteczkę :)
  • Dziękuje :)
  • Freya 20.06.2017
    Fajne te komentarze; coś uwzięli się żebyś był Gałczyńskim albo Leśmianem. Znowu nie podoba mi się zakończenie. Ja to bym tak;
    odnalazł spokój w księżyca nowiu
    marzeń nie lęka się i pragnie znowu
    ew. snów pragnie znowu
    Jednak najważniejszym jest własne zdanie; no jeśli poruszamy się w środowisku osobistych fantasmagorii i teges. Pozdrowionka. ;)
  • Galczynski i Leśmian już byli jak zauważyłaś Freyo. Zakończenie w Teojej wersji też niczego sobie. Uważam zdanie innych za ważne tylko nie podoba mi sie gdy ktoś forsuje je za wszelką cene, po trupie "grafomana" np. Ja chce sie bawić słowami, póki co ten poziom mnie zadowala i nie oszukujmy sie, na taki mnie stać. Niech każdy sie wypowie, niech te wypowiedzi będą jak ziarna z których każde ma szanse zakiełkować. Pytanie czy gleba na które spadają jest odpowiednia :) Ktoś mi zarzucił kiedyś, że próbuje zwrócić uwagę na siebie za wszelką cenę, według mnie to mie jest prawda. Ja słucham innych, niektore wypowiedzi tłuką mi sie po głowie dniami i tygodniami czasem. Kwestia kiedy dojrzeje i czy w ogóle, do następnego kroku.
    A jeśli ktoś wysila sie zeby dać swoją wersje zakończenia, to dla mnie komplement. Ktoś coś jednak dostrzegł w tym co napisałem. Pozdrawiam ciepło :)
  • "Znów pragnie snów" ja to rozumiem jak "znów pragnie marzyć" , gdyby było po Twojemu to już by mi to tak nie brzmiało. Pozdrawiam :)
  • Pasja 20.06.2017
    Ja też jestem zauroczona tym przekazem. Tajemniczość, magia i miłość z wiatrem się drażni. Wiersz przypomina mi klimaty Grechuty, szczególnie piosenka Gaj. Pozdrawiam
  • motomrówka 20.06.2017
    Podoba mi się baśniowość, którą stworzyłeś, a która w innej formie nie miałaby już tego uroku. Forma tworzy tę baśniowość. I jestem na tak. Piątkówna jestem dla ciebie ;)
  • Jo-anka 20.06.2017
    I piąteczka, bo jakoś tak ładnie się toczy.... Pozdrawiam.
  • Dziękuje bardzo wszystkim

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania