Tekst wycofany

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • betti 14.12.2017
    w testamencie zapisał

    jak szybko biegł

    przez życie - rewelacja, super.


    W ogóle wiersz na poziomie. Jedynie, to bym połączyła drugi z trzecim, bo stanowią jedną myśl. Niemniej i tak jestem pod wielkim wrażeniem. Brawo!
  • Anonim 15.12.2017
    Dzięki ! :-)
  • Dekaos Dondi 14.12.2017
    Można by rzec - Z wczesna ta ofiara. Nie zdążył namówić innych, by zwolnili tempo, myśląc, co mogą przegapić - bez ''wytchnienia''
    Nie wiem, czy takie przesłanie, ale tak to odczułem. Pozdrawiam - 5
  • Anonim 15.12.2017
    Dobrze odczytałeś to przesłanie zawarte w tym wierszu :-) Dzięki za trafny komentarz i ocenę, pozdrawiam :-)
  • Pasja 14.12.2017
    jak szybko biegł
    przez życie - Bo życie to maraton, biegniemy coraz szybciej i nie postrzegamy tych małych rzeczy. Kiedy już brak sił, wtedy to jedno wytchnienie wystarczy, by odejść. A w garści zostaje tylko cząstka życia.
    Pozdrawiam cieplutko 5:)
  • Anonim 15.12.2017
    Dziękuje za komentarz i ocenę :-) To prawda czasami zbyt szybko biegniemy przez życie i umykają nam takie dobre rzeczy...pozdrawiam :-)
  • betti 14.12.2017
    Wcześniej nie miałam czasu na interpretację, więc teraz...

    Wiersz moim zdaniem mówi o szalonych utopiach, celach, poza którymi podmiot nie był w stanie dostrzec rzeczy codziennych, małych. Dlatego zostawił po sobie bogactwo bólu. Wszystko przez strach o innych, którym chciał pomóc, którym podporządkował swoje życie. Być może za późno zrozumiał, że można było inaczej, bez tych strat, niemniej to była ostatnia myśl - spóźniona. Stąd początek wiersza ''szybko biegł przez życie''... widocznie za szybko. Co zrobić, kiedy żyje się w biegu, takie czasy...

    Mam nadzieję, że choć w części trafiłam w myśl autora.
    Pozdrawiam.
  • Anonim 15.12.2017
    Strzał w dziesiątkę ! :-) Bardzo dobra interpretacja. Cieszę się, że poświęciłaś chwilę na ten tekst. Dziękuje i pozdrawiam :-)
  • Angela 14.12.2017
    Tak wygląda życie i śmierć wielu z nas. Pędzimy przed siebie, bo tyle jest do zrobienia, a i śmierci raczej rzadko towarzyszy
    brak zmartwienia o potomnych ( jak dadzą sobie radę gdy odejdziemy) Jednocześnie zdajmy sobie sprawę, że wieczne
    wytchnienie odgoni troski. Brawo 5 : )
  • Anonim 15.12.2017
    Dzięki za ten komentarz Angela :-) Jakie to prawdziwe co napisałaś...no i świetnie Twój komentarz nawiązuje do tego utworu :-) Dziękuję za ocenę i pozdrawiam :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania