gdy dzień mówi dobranoc

zmyła makijaż

a może tylko wyrzuciła twarz za drzwi

i teraz w porwanych rajstopach

szuka punktu zaczepienia

 

w wysokich obcasach wyglądała jak barbie

nie sprzedawała jednak skóry

świadczył o tym ślad na lustrze

parował od dotyku

 

za chwilę znikną obrazy

pozostanie całun

 

zwinięta w kłębek zapłacze na kartce papieru

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Łak 16.03.2019
    O, ale fajne. Chyba lepsze niż moje :) Pięć.
  • betti 16.03.2019
    No coś Ty, przecież nie ma wulgaryzmów...
  • Łak 17.03.2019
    Xd. Ja nie mówiłem, że dobry wiersz musi mieć wulgaryzmy, mówiłem że, według mnie, w moim one pasują. Co nie znaczy, że twój mi się nie podoba.
  • betti 17.03.2019
    Łak nie mam nic przeciwko wulgaryzmom, sama od jakiegoś czasu używam... chodzi jednak o ilość, która przytłacza i jakość. To, że naszpikujesz tekst, jak rodzynkami sernik, nie oznacza, że stanie się on lepszy. Zabrakło umiaru...
  • Hypokryta 17.03.2019
    betti brak wulgaryzmów zdecydowanie na minus, betti, jak tak można?
    Gdybyś utkała to wulgaryzmami jak rodzynkami sernik dałbym 6/5 a może nawet 7/5 gdybyś użyła tylko wulgaryzmów, a tak, to niestety musisz się zadowolić zwykłą 5 na szynach.
  • betti 17.03.2019
    Hypokryta nie wiem jak ja to przeżyję... nie przywykłam.
  • Angela 17.03.2019
    Smutne, tchnące samotności, piękne.
  • zingara 17.03.2019
    Dla mnie świetnie aż poczułam
  • Lamb 17.03.2019
    Piekne.

    A do slowa "barbie" jest tak idealnie melodyjnie. Jak to gra brzmieniowo dotad, gdy czytam na glos.
    Mam delikatne wrazenie, ze od tego momentu ta melodyjnosc zatraca sie nieco (a troszke szkoda).

    Niemniej jednak sama tresc - bardzo przypadla do gustu. Trochę odnajduje w tym siebie.
  • betti 17.03.2019
    Dzięki dziewczyny za komentarze. Te wczorajsze teksty jakoś tak na mnie podziałały...

    Pozdrawiam.
  • Justyska 17.03.2019
    Powiało glebokim smutkiem. Ladny wiersz.
    Pozdrowienia!
  • betti 17.03.2019
    Dziękuję, Justysia. Również przesyłam pozdrowienia.
  • Wrotycz 20.03.2019
    Całun narzuca konkretną wizję.
    Opamiętanie podmiotu lirycznego, hm. Płacze nie z powodu śmierci dotychczasowego trybu życia.
    Zmiana radykalna wymaga ciężkiej przyczyny.
    Zamyśliłaś.
  • Canulas 21.03.2019
    Jeden z najlepszych Twoich, ale wiesz... Chyba trzeba trochę poobcować, trochę być na oriencie, wiedzieć... Wtedy - jedne z najlepszych. Laicy - nawet niekoniecznie ubrani w złe zamiary - przejdą obok.
    Jeden z najlepszych bez wątpienia.Tak jak niezbyt często wracam, tak tu wrócę.
  • yanko wojownik 18.04.2019
    Normalnie klasyk poprawny jak potrza, i tak samo jak potrza w normie, wcale poza nią nie wychodzi - w schemat jak się wpatrzy, tako go i dobrze dojrzy. Poprawnie, pięknie, przeciętnie - dobrze - ładnie aż normalnie pięknie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania