Gdzie

Gdzie się podziała moja wolność? Wszystko wraca do mnie.

Powoli tracę nadzieję. Obiecałem sobie tak wiele.

Łzy już nie spływają po mej twarzy. Co raz więcej uśmiechu na mej twarzy.

 

Zrobię wiele. Pokonam wszystkie przeciwności.

Powiedz mi jak? Jak mam to zrobić z cierpiącą duszą.

Wszystko staję się trudne. Udaję silnego by nie upaść.

 

Nie jestem silny. Siłę dawno utraciłem.

Nie jestem zerem. Przestałem nim być wraz z pierwszą literą.

Nie płaczę już. Obiecałem sobie, że łzy nie uronię.

 

W stronę śmierci dumnie podążam. Martwą dusze noszę na plecach.

Chcę być już wolny. Zrobię wszystko dla niej.

Pragnę zostać sobą. Samotny byłem wczoraj.

Następne częściGdzie jesteś?

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (44)

  • elenawest 29.10.2015
    Uśmiechaj się jak najwięcej, to lekarstwo na wszystkie zmartwienia ;) osobiście wierzę w ciebie, w to, że się nie poddasz i wyjdziesz na prostą drogę rozjaśnioną tylko światłem, a nie skąpana w mroku :D
  • Anonim 29.10.2015
    "Łzy już nie spływają po mej twarzy. Co raz więcej uśmiechu na mej twarzy." - powtórzenie "twarzy"
    "dusze" - duszę

    Pierwsza zwrotka jest okropna, niezależnie czy "twarz" jest powtórzeniem, czy nie. Czemu tam są rymy, a w reszcie nie? Ogólnie zwrotki 1-3 mnie nie przekonują, zbyt dosłowne. Ostatnia natomiast na plus - a przynajmniej pierwszy wers - który nadał trochę głębokości. Nie podobało mi się, pozwól że zostawię bez oceny.
  • Anonim 29.10.2015
    "Pierwsza zwrotka jest okropna, niezależnie czy "twarz" jest CELOWYM* powtórzeniem, czy nie." - pominąłem jedno słowo
  • D4wid 29.10.2015
    Jared Ja nie rymuję. Piszę to co myślę.
  • elenawest 29.10.2015
    D4wid i chwała ci za to ;) twoje teksty są prawdziwe, szczere i nie potrzebują rymów. Jared się niepotrzebnie czepia. Mnie się podobają :D
  • Anonim 29.10.2015
    A faktycznie, w tej pierwszej zrymował mi się nadzieję - wiele. Tak to jest jak się robi dwie rzeczy na raz, ech...
  • Anonim 29.10.2015
    Przepraszam bardzo? Wytknięcie błędów i krytyka mają na celu uniknięcie ich w przyszłości. Sugerujesz coś? To rób to otwarcie.
  • elenawest 29.10.2015
    to było pytanie do mnie?
  • Anonim 29.10.2015
    No a do kogo niby?
  • Anonim 29.10.2015
    Jared się bardzo potrzebnie czepia, przestań juz niańczyc dawidka
  • Niemampojecia96 29.10.2015
    Może do mnie ktos ma jakieś pytania? : DD
  • elenawest 29.10.2015
    Jared jak się coś pytasz konkretnej osoby, to dodawaj jej nick, żeby nie było niedopatrzeń. Taka rada na przyszłość.
    Mówię, że się czepiasz, bo chłopak dobrze pisze, i w jego wypadku akurat nie chodzi o poprawność językową w tekstach, tylko fakt, że pisanie tych wierszy i umieszczanie ich tutaj mu pomaga.
  • elenawest 29.10.2015
    FilipzKonopii kurczę! ja go nie niańczę! dotrze to do ciebie wreszcie?
  • Anonim 29.10.2015
    elenawest przestań pieprzyć matulu
  • Niemampojecia96 29.10.2015
    czy wy się wreszcie nauczyta, że do słowa pytać w znaczeniu kogoś o coś, nie dolepia się ''się''?
  • elenawest 29.10.2015
    Niemampojecia96 najmocniej przepraszam za mój błąd postaram się go już nie popełniać ;)
  • elenawest 29.10.2015
    FilipzKonopii nie pieprzę. koniec kwestii, nie mam zamiaru o tym więcej rozmawiać.
  • Anonim 29.10.2015
    elenawest bronisz dawidka jak suka swoje szczenię, warczysz i kąsasz
  • Numizmat 29.10.2015
    Hahahahaha :DDD Coś czuję FilipzKonopii, że odpowiedź na to za chwilę nie będzie miła ;)
  • elenawest 29.10.2015
    FilipzKonopii przesadzasz! kurczę, to naprawdę człowiekowi już nie może być nikogo żal? naprawdę tutaj wszyscy muszą się czepiać stylistyki wierszy Dawida? - pytam szczerze, bez żadnego podtekstu matczynego i bóg wie jakiego jeszcze. Ale dobra, niech ci będzie, jak tak bardzo przeszkadza ci, ze zamieszczam może i zbyt osobiste komentarze pod jego dziełami, od tej pory dodawać będę tylko i wyłącznie na temat jego twórczości i tyle, bo nie mam już sił na kłótnie z tobą.
  • elenawest 29.10.2015
    Numizmat i ty przeciwko mnie, Judaszu? ;p
  • Anonim 29.10.2015
    Numizmat Jest ok, może i nie była zbyt miła ale ja też nie byłem miły
  • elenawest 29.10.2015
    FilipzKonopii zawieszenie broni ?:p
  • Numizmat 29.10.2015
    elenawest, spokojnie. Zaraz zabieram się za JW Agat Rozdział I i tę litanię komentarzy pod spodem :)
  • elenawest 29.10.2015
    Numizmat padniesz, jak ja całą przeczytasz :D
  • Anonim 29.10.2015
    elenawest ale ja z Tobą nie walczę, tylko zwracam uwagę, że niepotrzebnie zaatakowałaś Jareda :)
    jego komentarz był ok, każdy ma prawo i pochwalić i skrytykować tekst, po to sie tu publikuje
  • elenawest 29.10.2015
    FilipzKonopii rozumiem i przepraszam cię również
  • Anonim 29.10.2015
    elenawest nie mnie - Jareda raczej ;p mi to rybka
  • Anonim 29.10.2015
    Mnie? :0 Nieee, ja już nie czuję się obrażony. :D Błąd komunikacyjny, ale dzięki za skrzydełko, Filipos :)
  • Anonim 29.10.2015
    "nie chodzi o poprawność językową" - Stop. O poprawność językową chodzi zawsze, język polski ma swoje zasady po to, by je przestrzegać. Powtórzenie jest powtórzeniem, OCZYWIŚCIE, może być celowe, ale wtedy niech się odpowiednio komponuje w kontekst, tudzież po prostu ma wyglądać "dobrze".

    "Jared jak się coś pytasz konkretnej osoby, to dodawaj jej nick, żeby nie było niedopatrzeń."

    Przecież wywołałaś mnie do tablicy, logiczne jest także, to, że moja odpowiedź mieściła się w ramy Twojego pytania - naprawdę nie widziałem tu potrzeby podawania loginu.

    Faktycznie, nie potraktowałem tekstu z należytym pietyzmem, robię teraz kilka rzeczy na raz, przez co uwaga o rymie, była nie na miejscu. Co do reszty moich uwag, podtrzymuję.
  • elenawest 29.10.2015
    no spoczko ;)
  • Anonim 29.10.2015
    Też tak sądzę :B
  • Numizmat 29.10.2015
    ""nie chodzi o poprawność językową" - Stop. O poprawność językową chodzi zawsze, język polski ma swoje zasady po to, by je przestrzegać. Powtórzenie jest powtórzeniem, OCZYWIŚCIE, może być celowe, ale wtedy niech się odpowiednio komponuje w kontekst, tudzież po prostu ma wyglądać "dobrze"" - Jared ma absolutną rację. Ja na przykład nie mogę patrzeć, kiedy ludzie w swoich wierszach kompletnie zaniedbują jakiekolwiek zasady, byleby tylko za wszelką cenę przekazać, co im na sercu leży.
  • D4wid 29.10.2015
    Ludzie trochę was nie ogarniam. Tak mam problemy z sobą (prawdopodobnie depresja, ale to nic pewnego). Czytam wszystkie komentarze i wiem jak powinienem pisać, ale to są po prostu moje myśli. Piszę je bo to mi bardzo pomaga. Widzę jakie dajecie mi rady i wytykacie błędy, ale ja już tak mam, że piszę to co myślę, a nie tak jak powinno być. Taki mam styl. Cóż tego nie zmienię. Dlaczego się wyzywacie w komentarzach? Każdy ma inny gust. Jednym mogą się podobać moje teksty a innym nie. Nie do każdego trafia to co piszę, ale nie jest to powodem, aby wyzywać innych...
  • elenawest 29.10.2015
    osobiście najmocniej przepraszam za wszystkie złe słowa jakie tutaj zamieściłam. kajam się za to. życzę ci powodzenia w walce z depresja czy co ty tam masz. mnie twój styl pisania bynajmniej nie przeszkadza. to tyle ode mnie ;)
  • Anonim 29.10.2015
    Jedno zdanie w tym wątku, ma co najmniej 80% stężenie beki, ale nie powiem które. ^_^
  • elenawest 29.10.2015
    Jared ciebie również przepraszam, poniosło mnie.
  • Anonim 29.10.2015
    Niepotrzebnie, rozpatruję to w granicach błędu komunikacyjnego. :) Peace n love, everybody!
  • Numizmat 29.10.2015
    not everybody
  • elenawest 29.10.2015
    Jared dzięki za wyrozumiałość :D
  • elenawest 29.10.2015
    Numizmat dlaczego nie? O_O
  • Numizmat 29.10.2015
    elenawest, bo z reguły nie wszyscy wszędzie zasługują ;)
  • Anonim 29.10.2015
    Numizmat słusznie zauważa, że byłby mały problem przy dzieleniu na płci...
  • elenawest 29.10.2015
    Numizmat spoczko ;) rozumiem twój tok myślenia :D dobra, skończmy dodawać Dawidowi komentarze nie o jego wierszu, bo nas jeszcze ochrzani ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania