..

L...

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Canulas 27.08.2018
    Zabił mnie tytuł. Bardzo ładny, całkiem emocjonalnie odmalowany tekst. Nie wiadomo do końca o co chodzi, ale ta niewiedza jest tylko na plus. Całkiem udana robota.


    "Patrzy na mnie tak jak wtedy, kiedy leżałam w szpitalu po zjedzeniu tabletek z szafki babci. Jakoś tak czule, a zarazem smutno ." - kropeczka bliżej.
  • phototka 27.08.2018
    Ciesze się, że jest ok. Zaraz poprawię, dzięki za wizytę:)
  • Justyska 27.08.2018
    Przeczytałam wcześniej, ale nie miałam jak napisać komentarza. Podoba mi się tajemniczość, aż się prosi o kontynuację! Dużo emocji i dziecko pomiędzy światami... dobrze opisany dramatyczny fragment życia
    Pozdrawiam!
  • phototka 27.08.2018
    Kontynuacja będzie:) Dziękuję i też pozdrawiam!
  • Ozar 27.08.2018
    Ciekawy tekst, choć to nie moje klimaty. Zastanawiające są słowa Ojca który w zasadzie nic konkretnego nie mówi, choć wygląda na to że opuszcza rodzinne gniazdko. Podoba mi sie i czekam na dalszy ciąg. Dla mnie 5 za pomysł i zaciekawienie.
  • Bożena Joanna 27.08.2018
    Cieszy mnie, że będzie kontynuacja. Zastanawiają mnie motywy postępowania ojca dziewczynki. Czy ucieka, a jeśli tak, to dlaczego? Długi, zamieszanie w jakąś aferę czy chęć zrobienia pieniędzy za granicą? Pełno zagadek, ale najbardziej cierpi dziecko. Pozdrowienia!
  • Buziak 27.08.2018
    Phototka, zastanawiam się, gdzie jedzie ojciec. Może za pracą, może chowa się przed więzieniem. Będzie ciąg dalszy?
  • phototka 28.08.2018
    Tak, będzie ciąg dalszy. Wszystko się wyjaśni:)
  • Mysteriouswoman 28.08.2018
    Pierwszy raz od dość dawna przeczytałam coś w całości, dzięki, naprawde dobra robota ;)
  • phototka 28.08.2018
    Dziękuję :)
  • Freya 28.08.2018
    Sprytny myk, aby nie być dosłownym i tym samym wzmóc zainteresowanie czytelnika. Równie dobrze można by zakończyć w takiej chwili - nienasycenia.
    Nie są akceptowani przez społeczność w której istnieją, a więc zostały złamane jakieś zasady, tradycje... a to już zbrodnia. Nic nowego w naszym grajdołku.
    Może jedno z nich ma inny odcień skóry, albo w mieszkaniu nie wisi krzyż? Czasem wystarczy takie piętno :) Pozdrawiam
  • Canulas 28.08.2018
    Freya, propsy za czymujność odnośnie winterly
  • phototka 28.08.2018
    Mam jakiś tam pomysł na kontynuację, zobaczymy jak to wyjdzie. Pozdrawiam też.
  • Rzeczywistość przedstawiona oczami dziecka i postrzeganie przez nie świata, jest inna niż ludzi dorosłych, nie wszyscy o tym pamiętają, nie wszyscy to rozumieją. Ty przedstawiłaś punkt widzenia dziewczynki w dramatycznych chwilach rodziny bardzo wiarygodnie i bardzo obrazowo.
    Mimo że nie wyjaśniło się do końca o co chodzi, jest bardzo ok, bo czy dziecko zawsze rozumie, czy nawet jeśli mu powiemy co się dzieje , czy tak naprawdę zrozumie co do niego mówimy?
    Bardzo ciekawy tekst!
  • phototka 05.09.2018
    Bardzo Dziękuję za komentarz:)
  • Enchanteuse 04.09.2018
    Dokładam piąteczkę. Nie wiem, co więcej powiedziec.
    Tutuł urzekający. I Boże, mam nadzieję, że będzie kontynuacja ;)
  • phototka 05.09.2018
    Będzie, ale wolno idzie pisanie. Pozdrawiam i dziękuję bardzo!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania