***

***

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • KarolaKorman 11.06.2016
    Smutna mi się zrobiło, 5 :)
  • Neurotyk 11.06.2016
    Karolko, :-)
  • Billie 11.06.2016
    Tak się zapowiadało miło... Naprawdę bardzo ładny wiersz. Podsumowanie takie dojrzałe, z dystansem. Jedynie podczas czytania ostatniej zwrotki coś mi zgrzyta jeśli chodzi o rytm, prawdopodobnie drugi wers. Ale czepiam się głupio, 5 zasłużona :)
  • Neurotyk 11.06.2016
    Billie, inwersja w tym miejscu de facto przyhamowuje czytanie, ale niech tak będzie, że było zatrzymanie, przed czymś ważnym... Miło mi, że Ci się podobało, dziękuję :)
  • alfonsyna 11.06.2016
    Toż to jakieś takie... rozczulające. Jakby nie było, zawsze warto pamiętać tylko te dobre rzeczy, nawet jeśli to trudne. Ostatnia zwrotka świetnie całość podsumowuje i jest kwintesencją takiego rozsądnego, dojrzałego spojrzenia na życie i relacje, którego większość osób zdaje się jednak brakować. Mądrze prawisz, w każdym razie, piąteczka zatem. ;)
  • Neurotyk 11.06.2016
    alfonsyno, dojrzałe (sic!). Dziękuję za komentarz Twój :)
  • Margerita 11.06.2016
    ładny wiersz, ale trochę smutny
  • Rasia 12.06.2016
    Rozczulił mnie ten wiersz. Tyle w nim czułości i takich dobrotliwych emocji. Podmiot zakłada, że nawet kiedy straci tę, na której tak mu zależy, to nie będzie żywić do niej urazy. Pokazuje, że oboje czegoś w tej relacji się nauczyli i idą w świat dalej jako odmienieni, bardziej doświadczeni ludzie. Bardzo mi się podoba sposób, w jaki pokazałeś ten związek, bo godne odejście wiąże się z uczciwym postępowaniem do samego końca wobec tej drugiej strony. A pierwsza strofa... Ach, pierwsza strofa jest piękna :) Zostawiam 5.
  • tribia 02.07.2016
    Mam kocie skojarzenia. Aż roi się od wyczytanych między wierszami miauczącej zamiany ról... ;) Wiem, to może wydawać Ci się niepoważne, jednak wszystko, co ma prawo być moim kocim wyobrażeniem, po prostu się nim staje :).
    Pozdrawiam ja, świeżak opowiowy :).
  • Neurotyk 02.07.2016
    Pozdrawiam, też krótko na Opowi: od lutego tego roku:)
  • tribia 02.07.2016
    Dobrze, że samo doświadczenie z pisaniem zaczęło się tak wcześnie :). Tylko, kurde, wciąż czekam na decyzję w kwestii udostępnienia... Nie wiem, czy mam znów wykazać się niecierpliwością, czy poczekać te przypisane temu 24 godziny. Jeden tekst już mam, ale dodałam go, kiedy jeszcze nie byłam prawnym członkiem. To "Ocet historyczności". Mógłbyś zerknąć? Z tego, co tu widziałam, wiele osób coś Ci zawdzięcza :). A to inspirację, a to coś innego... :). Spróbuję i ja :).
  • Neurotyk 02.07.2016
    tribia, czy mi ktoś coś zawdzięcza... Nie jestem pewny, może sporadycznie, ostatnio mniej komentuję, bo sam uczę się pisać cokolwiek, więc komentować nie przystoi, ale podzielić się refleksją – z przyjemnością :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania