Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Głos

Czy dokładnie wiesz kim jesteś? Nikogo nie zabiłeś?

Powinieneś.

Czy Twoim zdaniem on jest godzien życia? Życia na tym świecie? Chyba sobie kpisz! Nie, JA nie daję mu pozwolenia na życie. Musisz mnie słuchać, inaczej stanie się z tobą to samo co z nim! Tak! Delikatnie przejedź tym zardzewiałym śrubokrętem po jego twarzy...

Patrz! On krwawi! Cieknie! Jakież to piękne, nie uważasz? Fantastyczna mieszani szkarłatnej czerwieni i bladego odcienia skóry...

Ha! Zaczyna krzyczeć! Najpiękniejsza pieśń dla moich uszu. Przepraszam, dla NASZYCH uszy. Świetnie, że się ze mną zgadzasz!

Zerwij mu ten badziewny t-shirt, już nie będzie go potrzebował... Obliż mu twarz, krew nie może się zmarnować... JAKA SŁODKA..

O! Spójrz! Tam leży nóż! Jesteśmy w siódmym niebie! Przyłóż go do jego piersi, przejedź po całej długości jego ciała... MOCNIEJ! O tak, właśnie tak...

Spójrz, jaki on smutny... ciekawe dlaczego...

Napraw to, widzisz teraz jest taki uroczy! Uśmiech maluje się na całej jego twarzy... nigdy nie widziałem piękniejszego... Jest pełen radości, takiej krwistej radości...

Weź ten łańcuch co tam wisi. Tak, ten w kolorze miedzi... Przyłóż mu! Jeszcze raz! Dawaj!

Pozbądź się spodni, niedługo wielki finał!

Wyjmij to cienko gówno z pieca, tak to z słowem Głos. Przyłóż go do nogi i... widzisz jaki piękny tatuaż! Idealnie...

Teraz wyrzuć te bokserki! Jak to jak?! Pozbądź się ich nożem! No i pięknie...

Weź piłę łańcuchową! Przecież on przestaje krzyczeć! Włącz ją... dokładnie tak!

Wiesz co robić, pozbądź się tego... TAK!!!

 

***

 

Jedna z Brytyjskich gazet, środa, siódmy września, 2016

 

"Znaleziono kolejną ofiarę "Głosu" Znaleziony mężczyzna był całkowicie nagi, jego twarz była pocięta, tak samo jak klatka piersiowa. Na prawej nodze został wypalony charakterystyczny dla tej organizacji napis, od niego pochodzi również nazwa grupy."

 

Brytyjska strona z teoriami spiskowymi, wtorek, szósty września, 2016

 

"Jutro Głos znów zaatakuję, według nieoficjalnych danych ustalono skąd pochodzi nazwa organizacji. Członkowie chorują na ciężki przypadek choroby psychicznej, przez które Głos każe im zabijać ludzi. Jutrzejsza ofiara to dwudziestoletni mężczyzna, Polak."

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Rasia 08.09.2016
    "Czy dokładnie wiesz kim jesteś?" - przecinek po "wiesz"
    "Fantastyczna mieszani szkarłatnej czerwieni" - mieszanina*
    "dla NASZYCH uszy." - uszu*
    "widzisz teraz jest taki uroczy!" - przecinek po "widzisz"
    "Weź ten łańcuch co tam wisi." - po "łańcuch"
    "Wyjmij to cienko gówno z pieca" - ta część zdania nie trzyma się kupy (kupa to takie adekwatne słowo w tym momencie...)
    "tak to z słowem Głos" - ze* i przecinek po "tak"
    "Wiesz co robić" - po "wiesz"
    "Znaleziono kolejną ofiarę "Głosu" - kropka
    "był całkowicie nagi, jego twarz była" - być x2
    "Jutro Głos znów zaatakuję" - "Głos" powinien być w cudzysłowie, skoro wcześniej tak zadecydowałeś. No i zaatakuje*, bo on
    "według nieoficjalnych danych ustalono skąd pochodzi" - przecinek po "ustalono"
    "przez które Głos każe im zabijać ludzi." - tu też to samo z Głosem
    Pierwsza część bardzo mi się podobała, czuć było ten psychodeliczny nastrój, w dodatku stworzone przez Ciebie opisy nasunęły mi jedną grę. Tekst wydawał się nawet zabarwiony takim patologicznym erotyzmem, fajnie to wykombinowałeś. Druga część, ten artykuł, wydaje mi się dosyć nieprofesjonalna i taka... po pierwszej części bez mocy, słaba, jeśli rozumiesz, o co chodzi. Napisane w porządku, choć błędów też trochę wpadło. Myślę, że czwórka to adekwatna ocena :) No i jeszcze jedna sprawa - nie rozumiem, czemu służy ta opcja 18+, skoro według tego sam autor nie powinien czytać swojego dzieła xD
  • the_endrju 09.09.2016
    Dałabyś to przeczytać komuś w moim wieku? - no właśnie
  • Rasia 09.09.2016
    Dałabym, czemu nie. Ja od 12 roku życia czytałam rzeczy, które "teoretycznie się dla mnie nie dawały", bo po prostu szybko do pewnych rzeczy dojrzałam. No i nie oszukujmy się, że już np. gimnazjaliści nie czytają krwawych i figlarnych opowieści, bo pamiętam, jak to było w mojej klasie :)
  • the_endrju 09.09.2016
    Rasia Tylko ja jestem dziwny?
  • Rasia 09.09.2016
    Hm... z czego to wywnioskowałeś? :) Nie, nic takiego nie sugeruję, po prostu to ograniczenie wiekowe wydaje mi się dziwne, bo przecież skoro sam autor pisze takie rzeczy przed 18-tym rokiem życia, to według mnie w porządku, żeby inni niepełnoletni to czytali. No ale to oczywiście moja luźna opinia, spokojnie, nic nie mam do tego oznaczenia :D
  • the_endrju 17.11.2016
    Rasia Dużo minęło xD
    W stronie z teoriami nie ma cudzysłowia, aby przedstawić różnicę między oficjalnymi mediami, a czymś nieoficjalnym ;)
  • KarolaKorman 08.09.2016
    Przeczytałam i uśmiechnęłam się nie raz, choć może nie powinnam, dam 4 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania