...

...

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (134)

  • O-Ren Ishii 17.12.2017
    A Ty wrzucenia takiego czegoś się wstydź, to poniżej godności człowieka XD
  • Ritha 17.12.2017
    Ren zostawanie komentarzu to już w ogole strzał w kolano :D
  • Ritha 17.12.2017
    komentarza*
  • O-Ren Ishii 17.12.2017
    Ritha, ale nie chwalę, tylko potępiam!
  • Nuncjusz 17.12.2017
    Lubię włazić w kupy i rozdeptywać je, oraz babrać się w nich paluchem zakrzywionym w sępi szpon. Tak że tego, ja się nie liczę XD
  • Nuncjusz 17.12.2017
    aha, dałem ci anonimowe pięć :)
  • Elorence 17.12.2017
    O kurczę, dałam się wkręcić w eksperyment xD
  • Canulas 17.12.2017
    Dla mnie "Ritha" to klasyka jak pianino w "Szpilmanie" - wchodzę w ciemno.

    Gary w chałupie pozmywaj lepiej, zamiast gupie eksperymenty robić.

    Ja mam burdel taki, że przed Wigilią bakterie w łazience powinny wynaleźć koło.
    Nieidź moim śladem.

    Ps. Piątka ode mnie. A co.
  • Ritha 17.12.2017
    "Dla mnie "Ritha" to klasyka jak pianino w "Szpilmanie" " <3 <3 <3
    Umyte mam gary zawsze, robie to z automatu, jak spuszczanie wody w klozecie, yo
  • Adam T 17.12.2017
    Sory, że sis wcinam, ale to jest pierwszoklaśne:
    "Ja mam burdel taki, że przed Wigilią bakterie w łazience powinny wynaleźć koło."
    No, leżę ;)))
  • Ritha 17.12.2017
    Też żem pośmiala z tego :D
  • Ritha 17.12.2017
    Nie odpisuję kazdemu, zeby sztucznie nie nabijać, akurat Wy jesteście juzerami zasłużonymi, a mnie serio ciekawi ile bedzie wyświetleń. Już przebiło ostatnią część mojej serii, która wisi dwa dni. Gut.
    :)
  • Canulas 17.12.2017
    Ja już czytałem, ale komentarz, jak wrócę.
    Aaa. I ja nabijam i odpisuje.
  • Ritha 17.12.2017
    TY się nie musisz tłumaczyć człowieku man, jestes najbardziej zasłużonym, komentującym, analizującym, pochylającym się nad tekstami juzerem ever. Adam drugi. A Wasze serie też mogloby czytać wiecej osób!
  • refluks 17.12.2017
    Ritha O tak, Canulas tu tyra. I dlatego ma bajzel w domu.
    A co do utworu; no to największą ilość wejść na jutjubie mają bijące się baby i wyciskanie ogromnych wągrów.
  • Okropny 17.12.2017
    refluks ej od wyciskania ogromnych wągrów to ty się odtenteguj
  • refluks 17.12.2017
    Okropny Ale że co?
    Ja to oglądam.
    Ropniaki, wrzody, liszaje.
  • Nuncjusz 17.12.2017
    Czyraki też są spoko
  • refluks 17.12.2017
    Nuncjusz Los zawsze był dla mnie skąpy.
    Nie miałem trądziku.
    Z zamiłowaniem wyciskałem wągry i ropniaki wszystkim w klasie.
    Chciałem zostać kosmetykiem.
    Dłubałbym z lubością we skórnych wykwitach.
  • Aisak 17.12.2017
    to jest obrzydliwe.
  • Nuncjusz 17.12.2017
    Trądzika też nie miałem ale czyraka owszem i to na policzku. Pięknie mi eksplodował ropą, niczym wulkan, akurat jak byłem przy tablicy, na oczach całej, wstrząśniętej klasy :)
  • refluks 17.12.2017
    Nuncjusz Gdyby ci się jeszcze przydarzył - chętnie wycisnę.
    Bez nacięcia wygniotę.
  • Ritha 17.12.2017
    Chyba se zarzygam stopę przez Was
  • refluks 17.12.2017
    Ritha Niezbadane są ścieżki, po których podażą juzerzy pod zadanym tematem.

    (do cytatów z tym)
  • Ritha 17.12.2017
    refluks nie będziesz mi tu rozkazywał padre, co to nie chciał wyplacić kieszonkowego ^^
  • refluks 17.12.2017
    Podskakujesz, córuś?
  • Ritha 17.12.2017
    refluks bo pójdę z tym do Mar - matki stworzycielki i Cię wywali z opowiadania!
  • refluks 17.12.2017
    Ritha Idź, idź. Żebyś się nie zdziwiła.
    Kucharz DeShawn, tatuś twój spadek zostanie a ty figę zobaczysz!

    (licytuję w ciemno i za wysoko, baby się dogadaja i z niczym ostanę)
  • Canulas 17.12.2017
    Spokojnie. Nie denerwuj się. Pamiętaj o zatokach.
    W sumie nie ma to sensu, ale chyba kiedyś w jakimś filmie coś takiego usłyszałem, to napisałem. A co.
  • Pan Buczybór 17.12.2017
    wstydzę się
  • fanthomas 17.12.2017
    A miałem takie coś zrobić. Ubiegłaś mnie.
  • Okropny 17.12.2017
    Ty cipo.
  • refluks 17.12.2017
    Ja się cały czas tu pochylam, aż mnie krzyż boli.
    Czytam, stawiam piątki, komentuje, stawiam lufy, wrzeszczę.
    A mnie byk kości nie narobił.
  • Fliqpy 17.12.2017
    Nawzajem.

    Oryginalne i wielkopomne dzieło.
    4
  • TheNeXu 17.12.2017
    Ciekawy ten twój eksperyment, jednak ma on tyle sensu co wkładanie ołówka za szybke zegarka, czyli w sumie nie ma żadnego. Nic tym "eksperymentem" nie udowodniłeś, a twoje założenie jest bardzo jednostronne. Zamiast stwierdzać, że ludzie powinni sie wstydzić tego że tu przyszli pownieneś zakładać, że dla czytelników nie liczy sie tytuł, nie ważne jak bezsensowny by nie był, chcą sprawdzić treść. Co za tym idzie to ty pownieneś sie wstydzić, że rozczarowałeś tych którzy tu przyszli czymś tak płytkim i bezsensownym jak "eksperyment" społeczny. Ponadto zostawienie tu komentarza też nie jest powodem do wstydu, pokazuje to, że społeczność jest zaangażowana nawet w coś tak bezsensownego i nie przechodzi obojętnie obok żadnej pracy wyrażając na jej temat swoją opinie. Oczywiście moge sie mylić, i pewnie też tak jest, więc pozostawie cie z tym co tam masz i ciesz sie z tego co osiągnąłeś :x czy coś...
  • Ritha 17.12.2017
    Jesteś tu bardzo świeży widzę, pożyj to choć pół roku, to zrozumiesz :)
  • Ritha 17.12.2017
    "społeczność jest zaangażowana nawet w coś tak bezsensownego" - sęk w tym, że ona, ta spol. w dużej częśi jest zainteresowana tylko "czymś tak bezsensownym". Uwierz starej juzerce na słowo ;)
  • Nuncjusz 17.12.2017
    Zgadza się. Im tu co głupsze się wstawi, to samo tyczy się forum, tym większe ma powodzenie.
  • TheNeXu 18.12.2017
    Ritha bardzo możliwe, że tak. Tak jak mówiłem, całkiem możliwe, że sie myle, ale z punktu widzenia osoby która dopiero co sie tu pojawiła istnienie czegoś takiego nie ma sensu, poza tym co osiągnąłeś tworząc taki "eksperyment" skoro z tego co widze powszechnie wiadomym tu jest, że głupi tytuł sprzedaje treść :v No nic, jestem nowy, pisze sobie co sobie tam pisze, zobacze jak to jest chyba że znowu pisanie mi sie po 2 tygodniach znudzi :b
  • Aisak 18.12.2017
    TheNeXu, wydaje mi się, że autor jest babką.
    ale mogę się mylić.
    albo i nie.
  • Ritha 18.12.2017
    Babką babką, mam samogłoskę na końcu nicku i kobitę na awatarze, ogarnij się rekrucie Deneksu! I nie mądrzyć się skoroś dopiero tu wlazł! No. Odmaszerować.
  • Niemampojecia96 20.12.2017
    Ale ganianie go, że ''on tu jest nowy, to niech trochę posiedzi cicho'' jest akurat w moim odczuciu skrajnym bezsensem, nawet jeśli pół żartem. On tu już powinien zrzucać kajdany i podnosić rwetes, że żadnym chujem nie będzie siedział cicho! Znaczy - fajnie by było, jakby jakiś typ tak zrobił. Znaczy jakby mi przylazł jakiś typ i bym mu powiedziała: ty się ogarnij, na razie jesteś nowy, milcz i siedz, boś dopiero wlazł, a on by uznał, że to wspaniały pomysł, to eksperyment na nim by się najtotalniej nie powiódł. Wykazałby, że to koala.
  • Ritha 20.12.2017
    Nmp jak można się rzetelnie wypowiadac o srodowisku, w które dopiero się nos wsadzilo? Nie ma opcji, to jak Marsjanin na Jowiszu, zanim złoży raporta, trza się rozejrzec :)
  • Adam T 17.12.2017
    Ja wiem, o co chodzi, ale wpadłem z ciekawości, co ludzie napisali ;)) Jeszcze nie ma mocy.
  • Adam T 17.12.2017
    Ale zazwyczaj się "pochylam" (kurrrna, nie wiem, czy facet powinien coś takiego napisać w ogóle, ale to cytat przecie z treści samej treści).
  • Ritha 17.12.2017
    Adamie tyś juzer robotny fest.
    "Pochylam" taa... faktycznie "co minutę" :D Ale ja co 30 sekund, bo mi się nawet "wpadłem z ciekawości" też kojarzy ;)
  • Luciferia 17.12.2017
    A czy to przypadkiem nie jest tak, że często ludzie wchodzą w jakiś tekst z powodu jego autora, spodziewając się czegoś więcej, mimo głupiego tytułu? Moim zdaniem, jeśli już w ogóle coś, to właśnie to Twój eksperyment może udowodnić. Ale co ja tam wiem, jestem nowa :)
  • Nuncjusz 17.12.2017
    Nieważne jaki autor, ważne jak bardzo idiotyczny tekst
    jesteś tu nowa? To tez zrób taki eksperyment
  • Ritha 17.12.2017
    Nie moja droga, wstawiam serie, nawet krotką, mam mniejszą serię, 5 części bodajże, i długą 43 części i nie osiagnełam tylu komentarzy co tu przy zadnej z tych 43 części. Z takim tytułem jak tu, i zaznaczeniem, że jednostrzał (uuu, super, jednorazowe, nie trza czytać dużo, wejść, posmiać, wyjść, zero zaangazowania) każdy miałby wejścia.
    Eksperyment nie służy wywolaniu gównoburzy, ino uświadomieniu ludziom, że tak jest, a jeszcze bardziej zaspokojeniu mojej ciekawości, która już przy tym wyniku jest zaspokojona. a wejść przybywa...
    Wniosek - smutne to.
  • Luciferia 17.12.2017
    Bardzo możliwe, że jest tak, jak twierdzisz - nie wiem, jak mówiłam, jestem tutaj od niedawna i nie znam jeszcze tajników tej społeczności :) Często wymuszam na sobie pozytywne myślenie o ludziach, wyobrażać sobie, że robią coś z tych właściwszych pobudek, stąd właśnie moje wątpliwości w tej materii. Ale zapewne masz o tym lepsze pojęcie ode mnie - takie stwierdzenia nie mogą się brać znikąd i nie mieć żadnego uzasadnienia.
    Ludzka natura nosi znamiona sado-maso - to dlatego tak bardzo lubimy grzebać językiem przy bolącym zębie, a także szukamy miejsc, gdzie można się pokłócić, wbić komuś szpilkę i drzeć szaty jak Rejtan. Może dlatego właśnie akurat tutaj masz taki odzew - ludzie po prostu wyczuli mięso :)

    Nuncjuszu - nie będę się bawiła w eksperymenty :) nie po to tutaj jestem.
  • Ritha 17.12.2017
    Luciferia najlepsze jest to, ze nie wiedzieli, ze to eksperyment, dopóki nie wleźli :D nieważne, Liczylam na wyświetlenia, nie spodziewałam się aż takiej dyskusji, cóż...
    Mnie akurat od zawsze inspirują ludzie, jako społ., a rózne społeczne nurty na równi fascynują, co przerażają.
  • Niemampojecia96 20.12.2017
    O, udało mi się znaleźć coś, z czym się zgadzam fest, plus sado maso to po prostu zwielokrotnienie, jakaś hiperbolizacja, no ale jednak czegoś. Plus tylko człowiek jest autodestrukcyjny. Zwierzę nie jest. Kamień też nie. ''Ludzka natura nosi znamiona sado-maso - to dlatego tak bardzo lubimy grzebać językiem przy bolącym zębie, a także szukamy miejsc, gdzie można się pokłócić, wbić komuś szpilkę i drzeć szaty jak Rejtan. '' (to fajny cytat, Luciferia.) A eksperyment, ja np przyszłam zobaczyć, czegoś narobiła, bo już gdzieś wyczytałam, żeś uczyniła eksperyment. Dym ma zawsze konstrukcję trochę sztuczną, w sensie jest jakiś lekko tlący się dym, a już zaraz się niesie, że oto dym, oto eksperyment, przychodzi więcej typa, coś się z sobą ściera. +Wszystko, co jakkolwiek prowokuje się ''sprzeda'', bo sprowokuje reakcję, negatywną, pozytywną, no ale bardzo jakąś. Nawet ''Głupia dupa'', a może nawet szczególnie. Aby to jeden dym był tylko z powodu, że powietrze miało jakiś chujowy smak.
  • Felicjanna 17.12.2017
    heh, ale mi wstyd
  • Ritha 17.12.2017
    Przepraszam :D
  • Felicjanna 17.12.2017
    A poważnie rzecz ujmując, to niczego nie udowodniłaś. Tytuł powinien być chwytliwy i jest to raczej info dla Ciebie i innych, by wymyślać chwytliwe.
  • Ritha 17.12.2017
    Felicjanna nie miałam na celu udowadniać niczego na siłę, to było spontaniczne działanie :)
  • Ritha 17.12.2017
    "Głupi jednostrzal o dupie Maryni"... Myślę, że słowo "dupa" mogło tu być kluczowe xd
  • Nuncjusz 17.12.2017
    Ritha i głupi. Czyli Głupia dupa, najlepszy tytuł
  • Ritha 17.12.2017
    Nuncjusz dooookładnie, w "Głupie dupie" by była już seta wejść
  • Ritha 17.12.2017
    Zmienię! zobaczymy co się stanie!
  • Adam T 17.12.2017
    Połowa setki, tekst nabiera mocy ;))))
  • Ritha 17.12.2017
    Nie da się ukryć :D
  • Szudracz 17.12.2017
    Łał! ''Niech Moc będzie z tobą''. :))))
  • Ritha 17.12.2017
    Eksperyment zaczął się wymykać spod kontroli ;)
  • Nuncjusz 17.12.2017
    Ritha jesteśmy jak dwa dżedaje
  • Ritha 17.12.2017
    Ty jezdeś jodem - doswiadczonym weteranem, a ja młodym, niesfornym dżedajem balansującym pomiedzy dobrem i zlem tej galaktyki. Nie wiadomo w które strone mnie się lapa zeslizgnie...
  • Nuncjusz 17.12.2017
    Ritha ok. Jestem starą jodyną
  • Ritha 17.12.2017
    Gut, bądź
  • Canulas 17.12.2017
    Matko jedyna. Ludzi więcej, niż dziś w Carrefourze.
  • Ritha 17.12.2017
    Takie rzeczy tylko w Głupiej dupie
  • Okropny 20.12.2017
    #Miękoś :D
  • Ritha 20.12.2017
    Hihi
  • Ozar 17.12.2017
    Ritha. Cały ten świat opiera się na gównie, tandecie, bzdurnych reklamach itd. Zobacz co się dzieje na internecie. Tam jest już nie morze, ale ocean głupoty i ilość jej rośnie w postępie geometrycznym.
    "Ludzie to kupią, byle bzdurnie, byle durnie byle głupio" - tak ktoś kiedyś śpiewał.
  • Ritha 17.12.2017
    Ozar, ale to je portal literacki, tu powinni ludzie być żądni sztuky, literatury, czegoś głębszego, a nie Głupiej dupy xD
  • Gregor 17.12.2017
    Ritha odpowiedz kto tu jest najbardziej głupią dupą?
  • Ozar 17.12.2017
    Ritha Nie rozśmieszaj mnie... jak już nie raz tu pisałem w innych komentarzach w necie Homo sapiens umiera wyparty przez Homo kretynusa.
    Przykład z brzegu: jak ktoś coś mądrego napisze to ma 100 wyświetleń, ale jak pani kasi spadnie stanik i pokażą sie cycki to ma 2mln. wyświetleń. Kropka i wsio wiadomo.
  • Ritha 17.12.2017
    Ozar ofkors, zdaję sobie sprawę. Próbuję jednak wierzyć w jakieś wyższe wartości, eh..
  • Ozar 17.12.2017
    Ritha Ja też próbowałem. To walka z oceanem głupoty i się poddałem.
  • Ritha 17.12.2017
    Słowem podsumowania...
    Napisalam rano na forum, cytuję:
    "Łeb se daję uciąć, że napisałabym teraz na kolanie jakiś gówniany wiersz o dupie Maryni, zarzuciła i zaraz by tam cała gawiedź bimber rozlewała, ju noł? "

    Eksperyment się powiódł. Co z tego wynika i co zrobić z powyższym - nie wiem. xD Ale się powodl.
    Idę zatem póki co, a to niech zyje swoim zyciem :)))

    Ps. Wniosek dodatkowy - chwytliwy tytuł to podstawa.
  • refluks 17.12.2017
    Ritha
    Taa.
    Ty za swoja pretensję, że byle badziiew ma badziew masz aplauzytyczne przyjęcie.
    A betti zbiera po nerach.
  • refluks 17.12.2017
    refluks Pardą.
    Miało być tak
    Ty za swoja pretensję, że byle badziew ma wzięcie masz aplauzytyczne przyjęcie.
  • Ritha 17.12.2017
    refluks bo łona to robi jak dyktator, lazi za ludźmi i powtarza jak kataryna, a ja se napisałam u siebie, po cichutku i nikogo nie naganialam, żeby tu wlazł. :)
  • Ritha 17.12.2017
    To Wyście przyleźli i ja mam robotę z ogarnianiem tego bajzlu! :D
  • Ritha 17.12.2017
    a wszystko w czynie spolecznym
  • refluks 17.12.2017
    Ritha Aaa, zachwaściliśmy wypielęgnowany ogródek.
  • Aisak 17.12.2017
    Ritha,
    jesteś nałukofcem xD

    gratuluję badań.
  • Ozar 17.12.2017
    Taaaaaa ciekawe zjawisko się tutaj rodzi...
  • Karawan 17.12.2017
    To nie zjawisko. Prowokacje zawsze tak działają. Brawo Ritha!! XD
  • Ozar 17.12.2017
    Ale prowokacja też może być zjawiskowa.
  • fanthomas 17.12.2017
    To też dodam kolejny bezsensowny komentarz dla dobra nauki i zwiększenia liczby wyświetleń ;)
  • fanthomas 17.12.2017
    Jutro robię własny eksperyment.
  • Ritha 17.12.2017
    A proszę Cię bardzo :)
  • fanthomas 17.12.2017
    Ritha Mam nadzieję że wpadniesz.
  • Gregor 17.12.2017
    Ritha i tak nie przebijesz haiku pasji
  • Ritha 17.12.2017
    Fanthomasie oczywiście, że zajrzę :)
  • Angela 17.12.2017
    To było wredne, ale prawda, człek ma taką naturę, że włazi tam gdzie nie trza : )
  • Ritha 17.12.2017
    Pewnie sama też bym wlazla w Głupią dupę xD
  • riggs 17.12.2017
    nie czytam tych komentów, bo w dupie, ale za zagrywkę 5.
  • Ritha 17.12.2017
    Grazie riggs, samo tak jakoś wyszło :)
  • KarolaKorman 17.12.2017
    I ja się dałam nabrać - tytuł mnie przyciągnął i to, że Twój teks :) Pomyślałam, że byłaś znów gdzieś na zakupach i trafiłaś na iście elokwentną sprzedającą :) Pozdrawiam :)
  • Ritha 17.12.2017
    Haha, no tak, moglo tak być :D
  • Nazareth 18.12.2017
    Hyyy :D dobre. Wszedłem zwabiony tytułem w połączeniu z autorką :p
  • Ritha 18.12.2017
    A widzisz! Badania społeczne postepuja, wynika z nich, że jednak moja osoba też ma tu znaczenie... Pogubilam sie we własnym doświadczeniu... :D
  • riggs 18.12.2017
    aha - pisze się "gópia dópa". I zaś jeden haha
  • Canulas 18.12.2017
    A masz setny komentarz. A co
  • Adam T 18.12.2017
    A dam 101. I Ci powiem, że udowodniłaś jedno - Cię lubiom tu ludziska ;))
  • Szudracz 18.12.2017
    Lubią na 102 :) WIELKIE ODLICZANIE czas zacząć. :)
  • Ritha 18.12.2017
    Hehehe, dzięki Kochani. :)
    Adamie być może, wszak nadepłam przypadkowo na puszkę Pandory, a pomimo to, tak jak pisałam na forum - gawiedź bimber rozlewa i obyło się bez gównoburzy. Gut, tym miłym akcentem możemy zacząć nowy tydzień :)
  • Canulas 18.12.2017
    Lubią, true
  • Canulas 18.12.2017
    Ludzie Cię bardzo lubią, więc jak kiedyś zachorujesz na niewydolność nerek, to dostaniesz ponad setkę wirtualnych nerek.
  • Ritha 18.12.2017
    Tfuuu nawet nie gadaj
  • Canulas 18.12.2017
    Już nie gadam, bo Pan ML ma w sumie trochę racji.
  • Widzę tu takie alternatywne pitolenie, i fajnie tylko, że przysłania komy z głównej o tekstach, które przez to mozna przeoczyć.
  • Ritha 18.12.2017
    Co Ci sie przysłania?! A Ty kurde teksty czytasz czy komentarze?
  • Ritha duzo tekstów po komentarzach dopiero.
  • Ritha 18.12.2017
    Dziwne... Jakbyś gnał za tłumem, ale oks, już nie spamię, zresztą ja tylko odpisuję gościom co w me progi zawitali, no wyyybacz
  • Canulas 18.12.2017
    Maurycy, Ty lepiej z Piekarnią leć dalej. Ktoś tu trochę czeka.
  • Tanaris 19.12.2017
    hahah,ups xd
  • Ritha 19.12.2017
    Nooo, ups! Ups! :D
  • Writer'sWife 17.02.2018
    Wredna! A ja już szykowałam się na pikantną ironię. Ić!!! <obrażona> :)
  • Ritha 17.02.2018
    Ahahahaha!!!!! :DDD

    Trafiona zatopiona, proszę Państwa!
  • Enchanteuse 02.08.2018
    Jessu xD
  • Ritha 02.08.2018
    Hahahaha :D
  • Enchanteuse 02.08.2018
    Ritha spodziewałam się felietonu o problemach dzisiejszych nastolatek, a tu...
    No właśnie, dupa.
  • Ritha 02.08.2018
    Enchanteuse gdzieś wlazla?! Ponad 200 tekstów a Tys wlazla w Glupia dupę? No to niespodzianka :D
  • Enchanteuse 02.08.2018
    Ritha przyciągnął mnie tytuł :D
  • Elorence 02.08.2018
    Ritha, Twój eksperyment wciąż zbiera plony xD
  • Ritha 02.08.2018
    Jak widać wciaż xD
  • sensol 28.10.2018
    O! Dałem się nabrać! Zrobiono mnie w konia! W balona! Straciłem trzy cenne kliknięcia!
  • Ritha 28.10.2018
    Hahahaha :D
    Pieknie.
  • stefanklakson 04.01.2019
    Już byłem pewny, że poczytam coś o jakiejś głupiej dupie, a tu dupa xD
  • Ritha 04.01.2019
    :DD
    Pięknie!
  • Orchid.Solma 27.08.2019
    Ritha Hahah jesteś the best :)
  • Ritha 27.08.2019
    Orchid.Solma xddd

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania