Gorszy i lepszy

W życiu każdego człowieka pojawia się moment, gdy poznaje kogoś ,,lepszego'' od siebie. Nieważne gdzie byś się nie pojawił wszędzie odkrywasz ludzi ładniejszych, mądrzejszych, bardziej wysportowanych, bardziej lubianych. Gorzej, gdy wreszcie dociera do Ciebie, że to ty jesteś we wszystkim gorszy. Zaczynasz wtedy rozumieć, że to wszystko jest bez sensu. Po co masz się starać, jeśli zawsze jesteś tym gorszym? Może lepiej byłoby dla ciebie skoczyć pod pociąg i zamknąć wreszcie oczy? Gdybyś tylko nie był takim tchórzem...

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Constantine 29.12.2015
    "Nieważne gdzie byś się nie pojawił wszędzie odkrywasz ludzi ładniejszych, mądrzejszych, bardziej wysportowanych, bardziej lubianych" - przecinek po "nieważne", "pojawił"



    Tyle odnośnie błędów. Ogólnie z przeslaniem sie zgadzam, często mnie również dopadają takie myśli. Okropne, czasem moze bezsensowne, a jednak momentami nie do powstrzymania. Moge chyba stwierdzić, ze doskonale rozumiem, co chcialas przekazać w tym tekście. Nie wiem, czy to tak zle, ze mamy takie myśli - jednej strony mogą motywować do pracy nad sobą, ale z drugiej... zwyczajnie 'dołować'.

    Życzę powodzenia w dalszym pisaniu, zostawiam 5/5 i pozdrawiam :)
  • Constantine 29.12.2015
    Hm, a jeszcze odnośnie końcowych zdań. Tez fakt. Zawsze jest to tchórzostwo.
  • persse 29.12.2015
    Grunt, by nie porównywać się do innych. Fajne, choć mogłoby być dłuższe, 4/5.
  • elenawest 29.12.2015
    Fajny tekst i zgadzam się z obydwoma poprzednikami ;-) zostawiam 5
  • Rasia 29.12.2015
    Shina-san! Co to za smuty? Mam nadzieję, że nie podupadłaś ostatnio na duchu, bo przelałaś w te parę linijek dużo żalu. Zawsze będzie ktoś lepszy od nas, ale to "bycie lepszym" często jest bardzo ulotne, nieszczere, zwłaszcza w dzisiejszych czasach, kiedy nie patrzy się na talent, a na znajomości. Grunt, żeby trwać w przekonaniu, że robi się to, co się kocha i nigdy się nie podda. Mam nadzieję, że na Twojej twarzy jest uśmiech, nie zaś to, co przedstawiłaś w tekście, to poczucie beznadziejności. Nie oceniam, troszkę za krótkie :)
  • Shina-san 30.12.2015
    No niestety, trochę ostatnio mam lekkie smutki, no ale pewnie mi przejdzie niedługo :D
  • De Lenire* 30.12.2015
    Mi się podoba. Taki dołujący, życiowy tekst. 5
  • ausek 30.12.2015
    Ciężko w obecnym świecie nie porównywać się do innych. Trzeba starać się docenić swoją inność, bo każdy z nas jest wyjątkowy na sobie znany, własny i unikalny sposób. :)
  • Shina-san 30.12.2015
    Niestety większość ludzi rozumie inność przez bycie: ,,fajnymi'' poprzez picie, palenie, ćpanie itp.
  • Numizmat 30.12.2015
    Bycie ładniejszym, mądrzejszym, bardziej wysportowanym nie czyni nikogo lepszy,m albo gorszym człowiekiem. Chodzi o sposób patrzenia na świat i interakcji z nim. Mógłbym się na ten temat rozpisywać w tym komentarzu, ale wyszedłby on dłuższy, niż Twoje opowiadanie. Twój tekst jest ultra-krótki, dlatego nie mogę go ocenić nawet mimo wartości, jaką ze sobą niesie.
  • Shina-san 30.12.2015
    Niestety był krótki. Taki nastrój, więc pustka w głowie :C Napisałam tylko to co najważniejsze w przekazie
  • Amy 30.12.2015
    Podobało mi się, ale czegoś mi brakowało. Szkoda, że tekst taki krótki, bo mogłoby wyjść z tego coś naprawdę fajnego. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania