GPS

po co

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Dekaos Dondi 10.11.2019
    Wrotyś→Tu w zasadzie komć zbędny. Krótko i co trza powiedziane.
    Koniowi w żłobie dano... może to głupie i nie adekwatne skojarzenie do tekstu, ale czasami tak mam.
    Przedostatnia najbardziej. Pozdrawiam:)→5
  • Wrotycz 10.11.2019
    No tak, poniekąd słuszna analogia. Dzięki.
  • Dekaos Dondi 10.11.2019
    Gdybyś kiedyś zechciała, to zerknij. Jestem ciekaw Twego zdania szczególnie o nr:1   .
    http://www.opowi.pl/drabble-ciezar-logiki-a55583/
  • Wrotycz 10.11.2019
    Zerknę, chwila.
  • Pasja 10.11.2019
    Głos, Potężniejszy, System... GPS.
    Zaprogramowany początek i koniec. Pomiędzy człowiek się miota. Dostaliśmy nawigację na początku istnienia...

    Psalm. Dawidowy.
    Pan jest moim pasterzem, nie brak mi niczego.
    Pozwala mi leżeć na zielonych pastwiskach.
    Prowadzi mnie nad wody, gdzie mogę odpocząć:
    orzeźwia moją duszę.
    Wiedzie mnie po właściwych ścieżkach
    przez wzgląd na swoje imię.

    Przemijanie nie zna powrotów. Zawodzi bieg wydarzeń i zawodzi pragnienie.

    Bardzo ciekawe połączenie dwóch przeciwstawień - przeszłości i przyszłości.

    Pozdrawiam serdecznie
  • Wrotycz 10.11.2019
    Dzięki, Pasjo. Biologiczny i poniekąd kulturowy GPS - ułatwia życie, ale wiele istnień się buntuje, kontestuje i ląduje... w tym samym miejscu co konformiści. Jedyna zaleta - głębsze wnikanie w rzeczywistość.
    Piękny komentarz.
  • Freya 10.11.2019
    Odnośnie tytułu – to miał być system absolutnej dominacji technologicznej, militarnej, strategicznej USA (poniekąd spełniał swoje założenia) nad przeciwnikiem. Z racji iż urządzenia mające zasięg satelitarny przegrały swą wagą i mocą, z tańszą technologią naziemną – jest tak jak jest teraz mamy :))
    Można by Ziemię porównać do czynnika podróży w jakichś korelacjach, lecz mapę wyspy skarbów sprzedano gdzieś kiedyś w lombardzie za błyskotki albo psie pieniądze :))
  • Wrotycz 11.11.2019
    Metaforycznie odczytując, Nadziemie przegrało z Ziemią. Są plusy i minusy.
    Zniewolenie... wiesz, Freya, świadome wybieranie tego, co nas zniewala ( a zniewala wszystko), jest jedyną namiastką wolności.
    W osobistej odysei osiąść wreszcie na własnej wyspie skarbów.
  • Jared 15.11.2019
    Nie podejmę się interpretacji, ani nie zanalizuję - wiwisekcja wierszy średnio mi wychodzi. :/ Ale wygląda na excellent quality.;)
  • Wrotycz 16.11.2019
    Pewnie tylko wygląda ;)
    Dzięki, panie Jarze...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania