Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Gra

Jestem Męczywór. Jestem YouTuberem. Nagrywam głównie polski YouTube, dlatego mnie wyzywają. Ale dzida w gardło hejterom. Ostatnimi czasy w klubie udało mi się zajumać cztery dyszki. W Biedronce była promocja na gry, więc tam się udałem. Na kwadrat wróciłem po dwóch minutach spędzonych w sklepie. Włączyłem nagrywarkę, ustawiłem mikrofon, położyłem się z padem na łóżku, a jeszcze przed tym wsunąłem nowe CD do PlayStation-4.

- Siema, fani! Jestem Męczywór i nagram dla was... Chwila, na opakowanie zerknę. Kal of Djuti: Modern Łorfer Czy na PlajStadion-4. - kulturalnie przywitałem się i włączyłem obiecany tryb gry. Moment zajęło mi rozszyfrowanie gry! Ja to jednak famer jestem. - A jeszcze krótkie info dla... SWIĄTECZNY JEBACZ SKURWYSYNU! - wydarłem się po pierwszym killu w nowej grze - JEB SIĘ MATKOJEBCO! - kontynuowałem rozgrywkę - Mam jeszcze info dla hejterów Wujcjusza. To jest mój wujek śmiecie i jak wam coś kurwa nie pasi to możecie spierdalać na łąke albo do Armi Mahdiego. I się przypierzajcie do swoich Wujcjuszów. No. Więc ja sobie tu pykam.

 

Szybko wrzuciłem filmik. Jest! Nowy rekord! Osiem tysięcy łapek w dół, ale trzy w górę! Jeszcze trochę, a będę jak Reź.

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Ghostar 15.01.2017
    Jak to kogoś obrazi to sorry, ale ja jestem zły i musiałem się wyładować. Pozdro dla Nuncjusza i Buczybora
  • Ghostar 15.01.2017
    Którzy dali pomysł na nicki do owego opowiadania
  • Pan Buczybór 15.01.2017
    No dziękuję za pozdrowienia. "Bądź pozdrowiona..." itd. Tekst... No jest... jaki jest. Z tego miejsca pozdrawiam Detektywa, który się specjalizuje w takich tekstach.
  • Ghostar 15.01.2017
    Poczytam później
  • Ritha 18.01.2017
    Nie ocenię tego, nie wiem nawet i nie chcę wiedzieć, co Cię zainspirowało, ale pomysłowy to jesteś.... Męczywór i Wujcjusz XD
  • Ghostar 18.01.2017
    Jestem bardzo pomysłowy
  • xiddi 26.01.2017
    Tak czytam te twoje mini śmieszkowe opowiadania i dwie rzeczy trzeba powiedzieć: super kreatywność i przyjemny, lekki styl.
    Daję więc czwóreczkę i zapraszam do zapoznania się z moimi pracami :x

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania