***

***

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (27)

  • Karo 12.03.2016
    świetne! Kurcze, ten wiersz wpisał się w listę mych ulubionych "Dla Hemingwaya" Szymona ma sporą konkurencję ;) 5
  • Tu mnie masz - jestem psychofanką oksymoronów :D a nawet gdybym nie była, to zaczęłabym dzięki temu wierszowi :) 6! Stworzył we mnie jakieś niwe obrazy
  • Neurotyk 12.03.2016
    Karo, marcepanowy :)
  • *nowe obrazy
  • Neurotyk 12.03.2016
    marcepanowypotwor, a myślałem ,że poetycko ujęłaś "niwie" :)
  • Neurotyk, przeczytałam definicję niwy (cośtam mi świtało w głowie, ale lepiej się upewnić) to chyba lepiej pasowałoby 'nowe niwy'
  • w sumie 'niwy' podobają mi się znacznie bardziej niż 'obrazy' :D
  • Neurotyk 12.03.2016
    marcepanowypotwor, zgadzam się, jednakże chciałem wierzyć w ciekawe słowotwórstwo, czasem przez błąd można stworzyć coś niezwykłego :)
  • Neurotyk, czytuję co prawda Tuwima, ale do własnych kroków jeszcze mi daaaaaaleko ;)
  • Karo 12.03.2016
    Ale tak na poważnie! czytam go chyba dwudziesty raz z rzędu! On jest genialny :D
  • Neurotyk 12.03.2016
    Karo, co wg. Ciebie jest w nim genialnego?
  • Karo 12.03.2016
    Neurotyk właśnie nie wiem :D wszystko. Coś w nim jest, że tak przyjemnie się czyta. Tak lekko, jakbyś tańczył z taką gracją, gotował największe przysmaki, malował największe dzieła oraz zabijał w artystyczny sposób (krew - farba, ciało - płótno, krzyk ofiary - śpiew, ucieczka - taniec, bardzo dynamiczny). W tych wszystkich rzeczach odczuwasz pewne spełnienie, którego nie da się opisać słowami. Tak też jest z twoim wierszem ;) pokłony w twoją stronę :)
  • Neurotyk 12.03.2016
    Karo, Dziękuję za refleksję :)
  • Karo 12.03.2016
    Neurotyk u ciebie, zawsze :D ;)
  • Olga Undomiel 12.03.2016
    Neurotyk fajny wiersz. Czekam na moje zamòwienie.
  • Karo 12.03.2016
    Olga Undomiel można wiedzieć, jakie zamówienie?
  • Neurotyk 12.03.2016
    Karo, piosenka :)
  • Karo 12.03.2016
    Neurotyk fraszka lepsza
    (Fani wiedźmina oraz jego trzeciej odsłony w grze wiedzą, o co mi chodzi) ;)
  • Neurotyk 12.03.2016
    Karo, ja nie, powiedź :)
  • Karo 12.03.2016
    Neurotyk W wiedźminie pojawiła się fraszka. Prosta, zwięzła, lecz oddająca charakter jej głównego tematu. Ci, który w Wiedźmina 3 grali, znają ją na pamięć ;) Lecz nie przytoczę jej tutaj, gdyż nie jest to za kulturalna poezja ;)
  • Neurotyk 12.03.2016
    Karo, znajdę w internecie, chyba, ze link dasz mi jakiś?
  • Karo 12.03.2016
    Neurotyk szukaj, a znajdziesz ;) nie chce mi się wysyłać tego linku... no w końcu jestem "ładnie pachnący leń" ;)
  • Ktokolwiek 12.03.2016
    Ten wiersz z kolei bardzo fajny i tajemniczy. Skojarzyło mi się z jakąś ciemną, opuszczoną komnatą w wielkim zamku :) 5
  • Neurotyk 12.03.2016
    Ktokolwiek, dziękuję za refleksję moja faworyto wśród tutejszych poetek :)
  • KarolaKorman 13.03.2016
    W tym wiersz stworzyłeś niepowtarzalną scenę, którą widziałam czytając, super 5 :)
  • Neurotyk 13.03.2016
    Karolko, dziękuję:)
  • Rasia 13.03.2016
    Tak, tak, tak! :D Nareszcie wiersz do mnie trafił, do samego środka serducha. Bardzo spodobało mi się użycie oksymoronów, jak już wcześniej zostało zauważone, otrzymałeś dzięki temu świetny efekt. Taka prosta końcówka niemalże spotęgowała moje uczucia względem tego wiersza. Bardzo mi się podoba, duża piąteczka :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania