[usunięte] Granica - Rozdział 28, cz. 1

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Tanaris 09.08.2017
    Dobrze, że dziewczyna stawia na swoim i ma takich rodziców i przyjaciół, którzy będą ją wspierać. :) 5
  • Lucinda 09.08.2017
    Inaczej być nie mogło :D Dziękuję za wizytę :)
  • Marzycielka29 09.08.2017
    Ciekawi mnie co wymyśla i jak sobie poradzą, 5
  • Lucinda 09.08.2017
    Szczerze mówiąc, ja też... Nie wiem jeszcze, jak to się rozwiąże, chociaż pewnie pójdę po najmniejszej linii oporu, wymyślając sposób. Dziękuję za wizytę :)
  • candy 09.08.2017
    No i dotarłam do końca. Przeczytałam więcej niż myślałam, ale i tak wszystko musiałam sobie przypomnieć, bo kompletnie nie pamiętałam już fabuły. 5 i czekam na uwolnienie D!
  • Lucinda 09.08.2017
    Jejku, aż mnie zaskoczyłaś. Nie spodziewałam się, że nadrobisz tyle w tak krótkim czasie, a właściwie że w ogóle nadrobisz, biorąc pod uwagę Twoją aktywność na portalu, którą trochę jednak obserwowałam, bo ciągle nie mogłam się zdecydować, czy zaczynać czytać Twoją obecną serię na bieżąco, narażając się na długie przerwy, czy zaczekać, aż trochę się tych części uzbiera :D Chociaż to też mógłby być średni pomysł, bo znowu skończyłoby się wyjątkowo obszernym komentarzem... Miło mi jednak, że zajrzałaś i nadrobiłaś :)
  • candy 10.08.2017
    Lucinda A widzisz, lubię zaskakiwać ludzi :D wiem, ostatnio mnie mało i to bardzo. A co do czytania... jak uważasz :D niestety, moja wena chyba poszła na wakacje.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania