-

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Marian 05.01.2019
    No, ulżyło mi! Gang "Starowinka" rozbity, mogę spokojnie wyjść z domu.
    O Cholera! Nie mieszkam na Oplszczyźnie, a może w mojej okolicy jest inny, podobny gang.
    Fajny, krótki tekścik.
    Pozdrawiam.
  • stefanklakson 06.01.2019
    Dziękuję za komentarz, Marianie!
  • A co sądzisz o tej uwadze? Powstała ona wskutek sprawdzenia Twojego tekstu w korektorze online?

    Chodzi o usunięcie przecinka w pierwszym zdania, przed czasownikiem "udało się".

    Dzięki wielomiesięcznemu wysiłkowi inspektora Stefana K. i podległych mu funkcjonariuszy udało się rozbić działający na Opolszczyźnie gang młodocianych przestępców "Starowinka".
  • stefanklakson 05.01.2019
    Jeśli chodzi o uwagi na temat przecinków, to nie brałbym ich na serio w tych korektorach online. To tylko maszynowe skrypty. Przecinki przyjdą z czasem, trzeba czytać dobrze zredagowane książki i zawsze patrzeć, gdzie stoją przecinki. Inaczej się tego nie nauczysz.
  • stefanklakson 05.01.2019
    Nie trzeba też stawiać zawsze, ale niedobrze jest jak nie ma tam gdzie trzeba.
  • stefanklakson

    Korektor online to maszynka, ale jedna z korzyści to taka, że powoduje wzbudzenie zainteresowania się zasadami pisowni.
    Maz racje, ze trzeba czytać dobrze zredagowanie książki, dlatego czytam dzieła np. H. Sienkiewicza.
  • Ode mnie to 5, prosty i ciekawy tekst i to bez błędów.
  • Przy okazji jeszcze raz dziękuję za poprawki!
    MHJ
  • Freya 05.01.2019
    Zanadto pospieszyłeś się i dlatego nie wszedł na główną; max 2 teksty/24h.
    Dla dzieciarni przeważnie wzorcem do naśladowania są rodzice, więc zgodnie z naturą :) Pzdr
  • stefanklakson 05.01.2019
    Tak, tak myślałem, że o to chodzi. Ja myślę, że to trzeba mieć czarne poczucie humoru, żeby niektóre moje teksty się podobały. A w Polsce naprawdę jakiś psychol wyprał koty, wszystko z życia wzięte.
  • pkropka 05.01.2019
    Dobry, krótki tekst. Zastanawia mnie tylko kategoria, ja bym go dala w horrorach. Dla mnie brzmi realistycznie i jest przerażający.
  • stefanklakson 05.01.2019
    To trochę rozmijacie się z Angelą, to taki tekst z czarnym humorem ;)
  • Angela 05.01.2019
    Bardzo fajny, zabawny, ale zanadto przypomina notkę prasową : )
  • stefanklakson 05.01.2019
    Angela, bo to było napisane jako notka prasowa, było więcej, wstawiam po kolei. Dziękuję za komentarz i polecam się na przyszłość, bo wiadomo, że wszystkie teksty każdego autora są trochę podobne.
  • Angela 05.01.2019
    stefanklakson z pewnością rzucę okiem ; )

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania