.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Okropny 01.04.2019
    Na bitwę?
  • Light 01.04.2019
    Nie. Bitwa juz skonczona:p
  • Wrotycz 01.04.2019
    No patrz, masz ten dar, bo pamiętałam w szczegółach horror kobiety.
    Trudniej bardziej mocno upokorzyć. Myślę rzecz jasna, o sytuacji zdradzania jej z facetem.
    Bardziej mi się podobała wtedy część pierwsza, a i teraz jest tak samo. Tam klarowniej, ostrzej.
    W 2., w finale ciąża (ja bym to pogłębianie dna - poronienie odpuściła) i zajęcie się kochankiem męża, czyli zazdrością - jakoś tak mi rozmywa głębię związku. Wątek kotów - świetny. Bezradność terapeuty też dobrze narasta.
    No i te drobiazgi, np. chwytanie rogu spódnicy - od razu sytuuje pozycję leżącą. To świetne jest.
  • Light 02.04.2019
    I tu też jedyne co mogę napisać to to, że się cieszę. Fajnie jak tekst jest pamiętany. Co do uwag poronienia ani akcji z kochankiem nie odpuszczam, właściwie kręci się to wszystko wokół tego, a relacja w związku i chora miłość to jedynie jakby nieco inny tor. Dziękuje.
  • kalaallisut 01.04.2019
    Pamiętam dobrze ten tekst :)
  • Light 02.04.2019
    Cieszę się;)
  • Adelajda 02.04.2019
    Ooo tak, też pamiętam ten tekst. Jest świetny, bardzo fajnie że wrócił :) Liczę, że Spero też wróci i może ten wiersz, którego tytułu już niestety nie pamiętam, ale obszernie go analizowałam.
    Pozdrawiam.
  • Light 03.04.2019
    Spero? O kurcze. Nie oceniam tego tekstu jakoś pozytywnie, ale być może wróci :D
  • nimfetka 08.04.2019
    Ja pieeeerrrrd, nie wiedzialam ze Ty to Ty, Jolka. Dlatego mogło się wydawać, ze stronie od Ciebie, bo jakas Light nagle wlazla. xD Zagladalam na Twój profil raz na jakis czas i myslalam, ze umarlas na opowi. Przyjde do Ciebie, moze i dzis.
  • Light 08.04.2019
    Nie ma nic nowego u mnie, ale zapraszam ;d tak ja to ja, można było to przeoczyć ;d

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania