....

....

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • wolfie 31.10.2014
    Bardzo fajne, takie "lekkie" i naturalne dialogi :) Spodobał mi się charakter Filipa.
    Mam nadzieję, że wyjasnisz nieco więcej w kolejnym rozdziale. Bardzo intrygujące opowiadanie :) Jedyne do czego mogę się doczepic, to to, że trochę brakuje mi w nim emocji. Ode mnie masz 4.
  • Kiara 02.11.2014
    Fakt, świetne dialogi. Jestem ciekawa, co będzie dalej :D
  • HPL 02.11.2014
    Ciekawe. Od początku zachęca do dalszego czytania…co zaraz zrobię :)
  • Prue 29.11.2014
    4:)
  • moi, l'histoire 07.12.2014
    Absolutnie zgadzam się przedmówcami.
  • Amy 07.12.2014
    Cieszę się, że ci się podoba :D
  • Dopiero zacząłem czytać ale nawet fajne. Podoba mi się jak na razie postać głównego bohatera.
  • Amy 26.12.2014
    mam nadzieję, że się nie zanudziłeś i że przeczytasz następne części :)
  • Spoko.
  • Neli 27.03.2015
    Zaciekawił mnie ten rozdział i muszę przeczytać inne. Ode mnie 4
  • KainaBref 10.05.2015
    Uff, czyli jednak można poprowadzić dialog bez dziwacznych wrzutów, a potem kombinuj człowieku czy to opis, myśli czy wypowiedzi ciąg dalszy. W zasadzie musiało mi się spodobać bo łapnęłam tylko fragment nazwy "stowarzyszenie" z małej, a powinno być dużej, bo to część nazwy. Tyle z mojej strony. Idę dalej ;)
  • J.J Leto 09.07.2015
    Od samego początku czytało mi się z uczuciem duszności. Było bardzo dobrze. Jest przejrzyście napisane. Ładnie. Skromnie.
    Dialog jest niby naturalny, ale momentami był dla mnie już za sztywny. Tytuł nie jest jakoś wymyślny, ale też nie jest zły.

    Ciekawie się zapowiada. Ocena 4
  • Amy 09.07.2015
    Dziękuję. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania