.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Neurotyk 08.02.2016
    Świetna gehenna gumy do żucia, a może gehenna kobiety, łatwej, którą po zabawie się porzuca? No i z tekstu wynika, że została wypluta do rowu ( ta guma). Mogłaby też trafić gdzie indziej... do jelit, chciałem rzec, a potem z kupą do rowu... Byłoby ciekawie, nieprawdaż? :) Za pomysłowość i kreatywność 5 :)
  • Neurotyk 08.02.2016
    o przecinki się nie czepiam, bo nie czuje się kompetentny :)
  • Rasia 08.02.2016
    "Urodziłam się w fabryce w której takich, jak ja było na pęczki." - ten przecinek wędruje za "fabryce"
    "Jednak zawsze, gdzieś na dnie mojej małej świadomości tliła się" - po "świadomości", tutaj tworzy się wtrącenie. Nie byłoby konieczne, gdybyś nie postawił tego pierwszego przecinka:)
    "Leżałam, kompletnie naga w jakimś przydrożnym rowie." - bez przecinka
    "zastanawiałam się co się teraz ze mną stanie" - przecinek przed "co"
    "poczułam nagle jak coś unosi" - po "nagle"
    Noren, padłam przy tym tekście. Może nie powinnam, ale po prostu się z niego śmiałam. Twój pomysł jest niesamowity! :D Aluzja jest naprawdę świetna, sam tytuł czytelnika przyciąga. Nie wiem, jak na to wpadłeś, ale strasznie mi się podoba :D Kurczę, nie wiem, co mam napisać, a rzadko mi się to zdarza. Piąteczka :)
  • Karo 08.02.2016
    To jest na prawdę dobre. Widzę, że koleżanka poprawiła już błędy, więc nie pozostaje mi nic innego jak zostawić 5 ;)
  • Angela 08.02.2016
    Za ten tekst nie da się postawić mniej niż pięć gwiazdek. Mnie również historia gumy skojarzyła się z kobietą łatwą : ) 5
  • elenawest 08.02.2016
    Super :-) podchodziłam do tego tekstu z pewnym sceptyzmem, ale w miarę czytania, na moich ustach pojawił się nawet leciutki uśmiech :-) zostawiam 5
  • KarolaKorman 12.02.2016
    I ode mnie, do kompletu, piąteczka :)
  • Noren72 12.02.2016
    Dziękuję, Karola: )
  • KarolaKorman 12.02.2016
    Nie ma za co :) Dawno nie widziałam Twoich tekstów, albo je przeoczyłam, ale pamiętam te wszystkie zatytułowane numerami :) Pozdrawiam :)
  • Okropny 10.03.2016
    piątak :]
  • Szudracz 23.12.2016
    Dobrze, że nie trafiła do ptasiego dzioba :) 5
  • Noren72 23.12.2016
    Pytanie, dla kogo dobrze - dla ptasiego dziobdzioba, czy głównej bohaterki?;) Dziękuję za notę i pozdrawiam:-)
  • Szudracz 23.12.2016
    Oboje mieli szczęście, że się nie spotkali.
    Pozdrawiam :)
  • Noren72 23.12.2016
    Dzioba *

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania