-

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • No, i marzenia się spełniają :)
  • stefanklakson 30.12.2018
    Dziękuję za komentarz, Maurycy. Nie wiem tylko czy udało mi się oddać, że życzenie było już spełnione bez spełniania ;)
  • stefanklakson oddałeś to bardzo dobrze. Wszystko do mnie dotarło, odebrałem to jak jedną z bajek z morałem La Fonteine, czyli niezbyt długie ale z zawoalowanym lekko przekazem. Bardzo spoko znaczy )
  • stefanklakson 30.12.2018
    Maurycy Lesniewski Ok, myślałem, że może nie udało mi się dobrze oddać tego, co chciałem. Ja już tu pisałem prześmiewczo ostatnio, że moje historyjki są trochę jak wyjęte z roku 1850, ale cóż poradzić - wychowałem się na klasykach i do dzisiaj ich czytam, bo najbardziej ich lubię. Pozdrawiam, Stefan.
  • Agnieszka Gu 30.12.2018
    Witam,
    Fajne, lekkie, z przesłaniem...
    Drobiazg - za duże przerwy między wierszami, poza tym, jest ok.
    Pozdrawiam :)
  • stefanklakson 30.12.2018
    Witam, Agnieszko. Możliwe, bo mi się chyba wkleja formatowanie z komputera mojego.
  • sensol 30.12.2018
    "nikt nic nie czyta, jeśli czyta nic nie rozumie, jeśli coś rozumie natychmiast zapomina" żelazna reguła Lema. z Twojego optymistycznego tekstu wynika, że jesteśmy (prawie) wszyscy pisarzami. nie wiem, czy cieszyć się, czy płakać. (ładne)
  • sensol 30.12.2018
    zewrzyj tekst (edytuj) - tak jak jest wygląda kiszkowato
  • stefanklakson 30.12.2018
    Poprawiłem, ale nie wiem czy dobrze? Chodziło tylko o część poza dialogami czy wszystko? Niektórzy tutaj wklejają teksty, jakby te były przygotowane już do druku, czyli jak Ty to mówisz "zwarty tekst".
  • sensol 30.12.2018
    teraz jest GIT
  • sensol 30.12.2018
    dużo lepiej się czyta taki tekst, niż taki rozstrzelony
  • stefanklakson 30.12.2018
    Już na szczęście niedużo zostało moich starych tekstów, a weny coś ni ma ;) Będę pamiętał, żeby wklejać dobrze, na różnych stronach są różne zwyczaje.
  • Wrotycz 30.12.2018
    Naciągane z tą porównawczą logiką sytuacyjną, ale potencjału dość, by uśmiech wywołać:)
    Pozdrawiam.
  • stefanklakson 31.12.2018
    Tak, ten tekst jest też pewnie trochę papierowy, ale ja raczej nie siedzę nad tekstami, tylko piszę pod wpływem chwili. Ostatnio nic nie piszę od ponad roku.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania