.

.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • IWG 17.12.2016
    Jest to moj pierwszy horror, a wlasciwie wprowadzenie do niego, takze jesli go czytasz to zostaw opinie. Chce wiedziec czy dobrze mi to wychodzi i czy pisac dalej. Zostawienie oceny (gwiazdki) to tylko jeden przycisk, a tak wiele wyjasnia...

    Z gory dziekuje i pozdrawiam
  • Pomysł jest OK. Nadałbym może temu opisowi więcej takiego mrocznego klimatu. No i musisz walczyć ze skrótami myślowymi, np. "Pierwsza poważna zbrodnia, jaką popełnił Merle to Żyd, którego spotkał w centrum swojego miasta." . Daję 4 na zachętę ;)
  • IWG 17.12.2016
    Właśnie też nie podoba mi się to zdanie, ale czasami po edycji tekstu znika mi on ze strony głównej, a ponieważ to wprowadzenie to chciałbym jakoś to "rozpromować". Poprawię to później lub jutro, ale poprawię! Dzięki za ocenę i trzymaj się!
  • Adam T 18.12.2016
    Zacząłeś trochę kronikowo, dokumentalnie, daty, fakty z życia; to dobry wstęp. Za szybko jednak, moim zdaniem, wszedłeś w makabrę. Potem moźesz mieć problem z podtrzymaniem tępa akcji jeśli już w prologu wyprułeś flaki i zjadłeś oczne gałki ( oczywiście zrobił to Twój bohater :) Widziałem wiele filmów, które poegły w ten sposób - na początku poetycka jatka a potem już tylko taśmowo, trup za trupem, bez emocji, bez oryginalności. Na razie stawiam 4, bo zamysł interesujący:)
  • IWG 18.12.2016
    Dzięki
  • Freya 18.12.2016
    "Nienawidził nikogo." - tzn. że wszystkich kochał, bo to zaprzeczenie
    "Sercem grał w koszykówkę," - gdyby kaman o to, że grał - "z miłością" do koszykówki, to teges. Serce to kawałek mięsa, mięsień; trudna byłaby taka gra. Kiedyś grano w "gałę" ludzkimi głowami, ale to też tak z "braku laku".
    Jak mówisz, że jest w Polsce, to chyba znam nazwisko, ale na razie przemilczę. Pozdro ;)
  • IWG 18.12.2016
    "Sercem" chodziło mi, że organem. Dzięki :)
  • detektyw prawdy 18.12.2016
    mi sie prolog podoba. mrocznie - i tak ma byc. dam 4 bo zabraklo tego ,,czegos" ale jest dobrze.

    P.S. bedziesz nadal prowadzil ta serie GTA V?
  • IWG 18.12.2016
    Tak, będę codziennie dodawał coś z obu serii :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania