okiju7

lkiu78

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Anonim 27.02.2016
    tiaaa no ja mam oczywiste skojarzenia z tym co aktualnie sie dzieje w naszej umiłowanej Ojczyxnie XD
  • Jan Potfforny 27.02.2016
    Oświadczam, że niniejszy tekst nie ma nic wspólnego z osobami realnymi, a wszelkie skojarzenia z nim uważam za bezpodstawne.
    Tu chodzi o pseudo literaturę, a nie o politykę.
    Należy uważać, bo wkrótce jedzenie cukierków będziemy kojarzyć z polityką, a co wtedy jest ważniejsze, słodki smak, czy polityka.

    Pozdrawiam!
    JP.
  • Jared 27.02.2016
    To "wielkich ludzi sie nie sądzi" az mnie skrecilo ze smiechu :') Dojdziemy w koncu do glosu i napiszemy wlasne podreczniki. Koniec srania w banie bohaterowania. Do teraz mam przed oczami wywiad Walesy z Braunem bodajze, gdzie podarl kartki i sie wydarl jak dzik "jak pan smie sugerowac, ze walesa mogl byc po tamtej stronie!? " i seria inwektyw w strone ludzi nie zaslepionych medialna propaganda. :v Dalbym 6, ale moge tylko 5.
  • Jan Potfforny 27.02.2016
    Jared!
    Tu chodzi o pseudo literaturę, a nie o politykę.
    Za kilka godzin puszczam tekst o różach w ogrodzie, bo już nie wiem o czym pisać.
    Obawiam się tylko, że ktoś napisze, że atakuję urzędowych ekologów. Oto problem!
    Cokolwiek gdzieś napiszę to zaraz polityka, a gdzie miejsce na poezję?
    Szczerze mówiąc (tzn. pisząc) nie chodziło mi o politykę.
    Na każdy przedmiot oraz tekst można spojrzeć politycznie, ale też i artystycznie, a to różnica.
    Pozdrawiam i dziękuje za uwagi!
    JP.
  • Jared 27.02.2016
    Ale wiesz, ze to nie komuna i nie musimy sie chowac po kątach z poglądami? :p Chyba ze nam zaraz służby zrobia nalot :P
  • Anonim 27.02.2016
    Jared bez obaw, teraz jak Kaczor rządzi to włos ci nie spadnie (powedzmy że z głowy)
  • Jan Potfforny 27.02.2016
    Jared
    Obserwuję ptaki i piszę o nich, a ktoś mówi, że robię z siebie biologa.
    Ja jednak podziwiam ptaki, a nie zajmuję się ich anatomią i morfologią. Podobnie z tym moim tekstem.
    No dobrze, to poszukaj w internecie na temat: człowiek motyl.
    Pewien artysta przebrał się kilka lat temu za motyla i w ten sposób obraził ludzi, no bo to była, delikatnie pisząc, niedziela (itd.).
    Czy wiele zmieniło się od czasu komuny?
    "Jak nie dzidą, to go pałą" - mówi przysłowie.
  • KarolaKorman 28.02.2016
    Polityki to ja się nie tykam, bo zupełnie się na niej nie znam :) Ciekawy tekst :)
  • Jan Potfforny 29.02.2016
    Tu nie chodzi o politykę,ten tekst to fikcja.
    Chyba będę musiał podobne teksty kojarzyć z planetą Mars, będzie łatwiej i lepiej dla Czytelników.
    Dziękuję za uwagę i pozdrawiam!
    JP.

    Przeczytałem też Twój tekst.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania