Hobby

I już wszystko jest przygotowane

Paleniska są pięknie wykonane

Wszyscy się dookoła gromadzą

Jutro sprzątacze pokryją się sadzą

Ciepło przyjemne za to blask wielki

Na ciemne niebo idzie okrzyk wszelki

Zapach przecudowny nos wypełnia

Artystę znanego wena przepełnia

Płomień pochodni drży niczym welon

 

Komentował Neron

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (26)

  • betti 15.06.2018
    Do dupy ten tekst, z wierszem nie ma nic wspólnego. Grafomania to nie poezja.
  • Lupis 15.06.2018
    Przykro mi, że tak uważasz. Chciałem napisać coś nieskomplikowanego i wpadł mi do głowy pomysł na szyderstwo ze rzymskiego cesarza. Z grafomanią nie ma to nic wspólnego. Proszę, zluzuj z wulgaryzmami.
  • betti 15.06.2018
    Nie wiem, co zamierzałeś, ale Ci nie wyszło.

    Czytałeś jakieś wiersze?
  • Aisak 15.06.2018
    Dupa, to wulgaryzm?
    To obfita część ciała.
    Przynajmniej w mojej osobie.
  • betti 15.06.2018
    Gdzie tu jest szyderstwo z Nerona, w którym wersie?
  • Lupis 15.06.2018
    Uważa palenie ludzi za coś dobrego. Przedstawiłem jego myśl.
  • betti 15.06.2018
    Lupis ale w którym miejscu, Neron wyraził taką opinię?
  • Lupis 15.06.2018
    Użyłem postaci historycznej znanej też z Quo Vadis. Według legendy Neron miał spalić Rzym, aby dostać motyw literacki. Nawiązałem do tego przy ludzkich pochodniach.
  • Lupis 15.06.2018
    A co do samego szyderstwa, patrz na tytuł.
  • betti 15.06.2018
    Neron miał spalić Rzym, aby dostać motyw literacki? To Neron napisał Qwo Vadis?
  • Lupis 15.06.2018
    W rzeczywistości to kompletna bzdura. Henryk Sienkiewicz, czyli autor Quo Vadis, nawiązał w swojej powieści do wersji, w której to cesarz, który miał wygórowane mniemanie o swoim talencie poetyckim, spalił Rzym.
  • betti 15.06.2018
    Lupis ale Ty nic nie napisałeś o podpaleniu Rzymu. Ta pochodnia nie kojarzy się z płonącymi ludźmi, u Ciebie to wyszedł taki obrazek, jak z przygotowań do grilla.
  • Lupis 15.06.2018
    betti oto właśnie chodziło! To ostatni wers ma zwracać uwagę. W kontekście Nerona ten obraz nabiera nowego znaczenia.
  • betti 15.06.2018
    Tytuł też może pasować do grilla. Nie poruszyłeś głównej tematyki, nie napisałeś, że Neron walczył z chrześcijaństwem, co tutaj było najbardziej istotne.
    To tak jak byś opisując pożar na łące, pisał, że było palenisko, przyjemne ciepło, jakieś okrzyki, cudowne zapachy...
    Ten Twój tekst do niczego się nie nadaje.
  • betti 15.06.2018
    Lupis ale tu nie ma żadnego obrazu.
  • Lupis 15.06.2018
    betti Gdybym chciał napisać ambitny tekst, zrobiłbym to. Ten tekst jest niedługi, aromantyczny, nieskomplikowany i jako tako rytmiczny. Czytałem trzy twoje wiersze i chyba rozumiem twój ból. Jednocześnie widziałem także hejtujesz trywialne rymy. Jeśli ci się nie podobają proste utwory, nie czytaj ich. Tu kończę dyskusję.
  • betti 15.06.2018
    Lupis proste utwory mogą być piękne, jeżeli mają sens, ładną budowę, ciekawy obraz - czyli temat. U Ciebie nie ma czegoś takiego, dlatego trudno to nazwać wierszem. Piszesz, że palisz z Neronem Rzym, ale nawet zapałki nie zapaliłeś...Rym też masz banalny, z rodzaju tych, których obecnie wstyd stosować, bo trywializują każdy przekaz.
    Z krytyka trzeba się oswoić inaczej nigdy nie będziesz pisał dobrze, chyba, że piszesz dla matołków, więc im faktycznie tyle wystarczy.
    Tyle ode mnie, co z tym zrobisz, Twoja sprawa.
  • Aisak 15.06.2018
    Kiedyś pisali tylko grafomanię, i wszystkim żyło się dobrze..

    Andrzej fuck you.
  • Aisak 15.06.2018
    Najbardziej podoba mi się ostatnie wers.
    I w ogóle to jakiś pomysł na sztukę teatralną.
  • Lupis 15.06.2018
    O tym nie pomyślałem.
  • Aisak 15.06.2018
    Lupis to proszę napisać pierwszy, a ja po panu.
  • betti 15.06.2018
    Niektórzy kiedyś pisać nie potrafili i też chyba żyło im się dobrze, co nie znaczy, że niepotrzebnie inni się uczyli...
  • Aisak 15.06.2018
    Ene due rake
    Andrzej zrobił...

    Kuku w czachę
    xD
  • puszczyk 15.06.2018
    Bo to jest grafomania z próbą ideologicznego uzasadnienia.
    Jeśli ktoś umie, to napisze nawet o dupie Maryni dobry wiersz.
    A jak nie umie, to napisze coś takiego i doda :Gdybym chciał napisać ambitny tekst..."
    Ale nie napisał ani ambitnego, ani dobrego.
  • Canulas 16.06.2018
    Przeczytałem. Szału ni ma.
  • sensol 03.11.2018
    kretyńskie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania