.

.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Mrocznyumysł 15.09.2016
    10 min i już pierwsze anonimowe 1 — dziękuję
  • Joker 15.09.2016
    Tak to jest, nikt tu nie zwraca uwagi na oceny więc luz. Co do tekstu, przeczytałbym, ale mi się nie chcę.
  • ausek 15.09.2016
    Joker nie ma co, świetny komentarz... XD
  • Joker 15.09.2016
    Heh
  • Mrocznyumysł 15.09.2016
    Wiem, że nikt nie zwraca na to uwagi, ja też się tym nie przejmuję, ale z powodu wrodzonej grzeczności chciałem podziękować anonimkowi. Zapraszam do przełamania niechęci (lenistwa) i przeczytania:)
  • ausek 15.09.2016
    Przeczytałam tekst i faktycznie mam wrażenie, że trochę jest ''wsadzony'' w za ciasne ramki. Spokojnie można było napisać dłuższe opowiadanie, bo sam pomysł jest jak dla mnie dobry i nosi niewykorzystany potencjał. Hm, skojarzyło mi się to z bajką, sama nie wiem czemu. Pozdrawiam i zostawiam 4.
  • Mrocznyumysł 15.09.2016
    Dziękuję
  • Zapraszamy do wzięcia udziału w głosowaniu :) Głosy na wiersze można oddawać tutaj: http://www.opowi.pl/forum/glosowanie-literkowa-bitwa-na-rymy-bez-w478/
  • Afraid13 15.09.2016
    Świetne. Takie w stylu creepy. Powinieneś zacząć pisać creepypasty. Naprawdę niesamowite. Tekst porwał mnie w zupełności i nawet nie zauważyłam, kiedy już się skończył. 5. Podzielam zdanie auska. Mógłby być bardziej rozbudowany. Kto chciałby przeczytać i tak by to zrobił.
  • Mrocznyumysł 16.09.2016
    Dziękuję. Cieszę się, że się podobało. Może faktycznie muszę pomyśleć nad napisaniem creepypasty. Jak będę miał więcej czasu to postaram się coś takiego stworzyć.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania