XXX

XXX

Średnia ocena: 2.6  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (43)

  • Marian 25.04.2019
    Ciekawa historia. Nie znałem jej. Dziękuję.
  • Bogumił 25.04.2019
    Mało znany epizod z wojny polsko - sowieckiej, pokazany w filmie "Wojna i miłość".
  • Ciekawy artykuł. Nie wiem tylko czemu powołujesz się na serial "Wojna i miłość"; z tego co wiem to pseudo historyczny gniot. Chociaż może mylę to z filmem Hofmana. Mój pradziadek też walczył w tej wojnie. Cześć i chwała Bohaterom!
  • Bogumił 25.04.2019
    O tym Hofmana mówiono że gniot, ale bym z tym nie przesadzał. Tu niestety Hofman nie miał może dostatecznie dobrego scenariusza.
  • Bogumił 25.04.2019
    Wojna i miłość to według mnie dość sprawnie zrobiony serial fabularny. Reżyserował bodajże Marek Migas.
  • Józef Kemilk 25.04.2019
    Nie wstyd tym, co cię jedynkują?
  • Ciekawe czy czytali?
  • Ciekawe czy czytali?
  • Bogumił 25.04.2019
    Oni wstydu nie mają bo to lewacy.
  • Bogumił 25.04.2019
    Marek Adam Grabowski z pewnością nie czytali.
  • Freya 25.04.2019
    Z pewnością czytali, jednak dla ciebie to wygląda na zbyt mało, gdyby przyjąć poglądy lewackie w/g twojego pragmatyzmu, to byłbyś na piedestale strzelnicy, gnojku.
    Ps. nie jedynkuję, mogę pokazać screeny, śmietniku osobliwości ;))
  • Bogumił 25.04.2019
    Freya Chyba chodziło ci o paradygmat a nie o pragmatyzm?
  • Bogumił 25.04.2019
    Ale skąd Ty masz znać takie słowo, skoro gdyby nie PRL i ZSRR to byś dzisiaj dalej gęsi pasał.
  • Freya 25.04.2019
    Taki ubogi jesteś jak profilaktyka Bogumiła ;))
  • Bogumił a co złego jest w rolnictwie i pasaniu? Jesteś arystokratą?
  • Bogumił 25.04.2019
    Francis - Gorzalka Nic złego, przecież mu dobrze życzę.
  • Bogumił jesteś?
  • jagodolas 25.04.2019
    Bogumił, tekst ciekawy. Nie myślałeś, żeby napisać tekst o tragicznie zmarłym Walerym Sławku?
  • Bogumił 25.04.2019
    Zajmuję się biografiami wielu polskich patriotów, ale postaci Sławka nie było mi dane bliżej poznać. Z tego co wiem, nie są znane przyczyny jego śmierci, być może został nawet zamordowany, a upozorowano samobójstwo. Generalnie bardzo ciekawa postać, ale mam za mało danych, żeby o nim coś sensownego większego napisać.
  • Angela 25.04.2019
    Za tekst zostawiłabym 4 lub 5, bo sprawnie napisany i ciekawy, jednak przeczytałam komentarze, a to zmieniło postać rzeczy.
    Jako Lewakowi, których generalizujesz, nie zostawiłeś mi pola manewru odnośnie ocen.
    Nie pozdrawiam.
  • Bogumił 25.04.2019
    Nie wiedziałem, że uważasz się za lewaczkę. Wiesz dlaczego u nas tak po okresie komunizmu lewactwo się tak rozmnożyło, jak szarańcza, i mimo że głupie, to dumnie nosi łby? Bo przywieziono je na pancerzach sowieckich czołgów, w celu zniszczenia Polski. Jeżeli zamierzasz identyfikować się mentalnie z tym szambem, to rób sobie co chcesz.
  • Angela 25.04.2019
    Bogumił zdziwiony, sam wielokrotnie tym mianem mnie nazwałeś, to i szarpać się z Tobą nie będę,
    bo i poco? Nadal obrażasz ludzi i mam przedziwne wrażenie, że kiedyś to się źle skończy, ale raczej
    nikt Cię wtedy za męczennika nie uzna.
  • Bogumił 25.04.2019
    Angela Czym obrażam? Czy w takim razie lewactwo wykwitło w sercu Polski tak samo z siebie? Bez tysięcy enkawudzistów, którzy wymordowali Polaków, patriotów, a zamiast nich zainstalowali swoje marionetki i popierające ich media. Pisanie prawdy nie jest obrażaniem.
  • Angela 25.04.2019
    Bogumił do czasu kiedy niestety się tu pojawiłeś, nigdy nie dzieliłam rodaków na stronę lewą czy
    prawą, zaś ludzi spostrzegałam jako nie całkiem złych, lub nie całkiem dobrych.
    Patrząc jednak na Ciebie i ten jad jakim plujesz, to jeśli tak wyglądają prawicowe poglądy katolików,
    w takim razie z przyjemnością i uniesioną głową stanę po przeciwnej stronie.
  • Bogumił 25.04.2019
    Angela Nie udawaj już takiej niekumatej i nie mi przypisuj zasług. Pamiętasz przemówienie Jana Pawła II, takie głośne, bodajże wygłoszone w Skoczowie, kiedy mówił o walce cywilizacji życia z cywilizacją śmierci. Ja mam sumienie, i natychmiast opowiedziałem się po właściwej stronie, a ty co, to było powiedziane także do Ciebie. Do każdego z Polaków.
    A z tym waszym wyklinaniem na katolików, to pewnie tak samo wyklinali Turcy islamiści pod Wiedniem na Sobieskiego. Jacy to ci katolicy straszni, że nas pognali, jacy okropni. To my w takim razie będziemy jeszcze większymi islamistami. To sobie bądźcie i czekajcie na Sąd Ostateczny. Możesz w niego nie wierzyć, ale wtedy nie zostaniesz uznana za dobre łotra, tylko raczej za tego drugiego.
  • Angela 25.04.2019
    z przed 3 tygodni "Nie są potrzebne skandale w kościele, pedofilia, czy palenie książek, sam Bogumił wystarczy, by odegnać rzesze ludzi.
    Widząc w bramach świątyni fanatyka, z oczu którego wyziera czyste szaleństwo, kilkakrotnie zastanowimy się, czy przekroczyć
    jej progi. Bo co, jeśli obłęd bywa zaraźliwy, np drogą kropelkową?
  • Bogumił 25.04.2019
    Angela Identycznie ludzie darli mordy na Jezusa, a był taki dobry, fajny facet jak go tu określił Hypokryta, a jak na niego bluźnili. Masz w sobie jakąś moralność, poza moralnością sytuacyjną dotyczącą swojej własnej osoby, masz w sobie jakieś resztki patriotyzmu? Bo gdybyś miała, to byś tu nie pisała takich dyrdymałów.
  • Angela 25.04.2019
    Bogumił najśmieszniejsze jest to, że nigdy na nikogo nie wyklinałam, w przeciwieństwie do Ciebie.
    Jak dla mnie, to każdy może sobie wierzyć w co tam chce, byle nikomu swojej wiary nie nażucał i
    krzywdy nie robił.
  • Angela 25.04.2019
    Bogumił a nie przyszło Ci przypadkiem do łba, że stało się tak jak mówiło proroctwo?
    Gdyby nie Judasz, i cała reszta, Jezus nie poniósł by męczeńskiej śmierci, nie dokonał
    okupu ofiarą najczystszą, reasumując, nie miałbyś najmniejszej szansy na zbawienie.
  • Bogumił 25.04.2019
    Angela Gdyby ci jakiś współczesny Judasz niewinnie oskarżył dziecko, i doprowadził do jego upadlającej śmierci po torturach, to nie wiem czy byś go tak wtedy tego Judasza i jego niezbędność wychwalała, jako matka. Poza tym Judasz w całym tym procesie był postacią zupełnie zbędną, bo i tak wiedziano gdzie jest Jezus i by go złapano, jak nie tego dnia, to następnego. Więc nie wynoś tak Judasza na piedestał, bo to postać marginalna, i służy tylko jako symbol zdrady i zaprzaństwa.
  • Bogumił jesteś arystokratą?
  • Bogumił 25.04.2019
    Francis - Gorzalka Nie.
  • Bogumił to wiele tłumaczy...
  • Tak to przez niepotrzebną agresje Bogumił zdobywa wrogów.
  • Bogumił 26.04.2019
    Marek Adam Grabowski lewaki są niereformowalne. Niestety. Lewactwo to stan umysłu, ciężka choroba psychiczna⚠️
  • Bogumił 25.04.2019
    Poza tym wrzuciłem ci tutaj fajny tekst. Jestem pewny, że w życiu o huzarach śmierci nie słyszałaś, zamiast podyskutować, popytać, to ty już pierwszym komentarzu odbiegłaś od tematu, skręciłaś na sprawy światopolądowe i zaczęłaś mnie wyzywać. Jak to o tobie świadczy? Haniebnie. I w jaki sposób ja tym tekstem swoją wiarę narzucasz, jaką tym tekstem krzywdę robię. Na haniebne teksty antychrześcijańskie i antypolskie nie reagujesz kompletnie. Szkoda że w ogóle gadasz jeszcze po polsku.
  • Angela 25.04.2019
    Ja Ci już napisała, że za tekst były by wyższe noty, ale za obrażanie czytelników była pała za całokształt.
    Sumienie mam czyste, a mogłam po tajniacku, z anonima.
    Dobra, kończę, bo prócz tych samych zgranych kawałków nic nowego u Ciebie nie przeczytam.
  • Bogumił 25.04.2019
    Angela A czy nie sądzisz, że ci czytelnicy wystawiając za mój tekst jedynki, sami siebie obrażają? Ja tylko stwierdziłem fakt, który stwierdził wcześniej choćby Józef Kemlik. Akurat jedynki lewackich twórców bohamazów, grafomanów typu Freya i kilku podobnych, mam głęboko w nosie. Ale fakt jest faktem, oni poza swoimi bohomazami nigdy by takiego tekstu nie napisali, bo są po prostu za głupi. Jedynym pozytywnym lewakiem na tym forum, jest Hypokryta, robiący po raz kolejny Perfomance pod nickiem Bogoluba. Całkiem ciekawa kreacja, boli mnie tylko że profanuje przy okazji imię siostry Faustyny.
  • Zenobiusz 26.04.2019
    Bogumile dodałby bym jeszcze do tego dane dotyczące uzbrojenia policjantów dywizjonu śmierci. Jednostka policyjna wyposażona była w karabiny angielskie typu Enfield wz. 14, kilka cekaemów i ręcznych karabinów maszynowych. Kawalerzyści mieli szable i służbowe pistolety. Początkowo służyli w mundurach policyjnych. Od połowy sierpnia umundurowanie policjantów i pozostałych huzarów ujednolicono na czarne, wojskowe. Jedynym symbolem wyróżniającym formację policyjną z całości był sztandar otrzymany w 1919 r. od społeczeństwa Łodzi.
    Pozdrawiam
  • Bogumił 26.04.2019
    Dziękuję.
  • Mane Tekel Fares 28.04.2019
    Tak tylko zapytam, bo tu na opowi światli ludzie przebywają. Czy ktoś byłby łaskaw podrzucić mi definicję "lewactwa" i jak znajdzie "prawactwa" przy okazji. Mówiąc szczerze zaczynam się już gubić w interpretacjach.
  • Hypokryta 28.04.2019
    To proste: Lewacy mają lewe jądro wyżej, a prawe niżej, a prawacy nie mają.
  • Mane Tekel Fares 28.04.2019
    Hypokryta Muszę się przyjrzeć.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania