ICarly twoja historia jako Carly

To moje pierwsze opowiadanie więc zrozumcie jak coś będzie źle. Z góry przepraszam za błędy a więc ZACZYNAMY!

*****************************************Nazywasz się Carly Shey ( nie wiem jak to się pisze) i niedawno przeprowadziłaś się do Seattle razem z Twoim bratem Spencerem.

PIERWSZY DZIEŃ

Wyszłaś piereszego dnia do szkoły. Martwiłaś się, że Cię nie zaakceptują. Lecz o to się nie bałaś. Gdy weszłaś do szkoły zobaczyłaś przystojnego chłopaka

-*Ciacho z niego*.-pomyślałaś i szłaś dalej. Nagle zobaczyłaś też jakąś blondynkę.

- Cześć. Jesteś nowa nie?-powiedziała

-Tak.Mam na imię Carly a ty?- odpowiedziałaś z uśmiechem

-Jestem Sam.- powiedziała i również się uśmiechnęła.

-*Całkiem fajna ta Sam*-pomyślałaś w jednej chwili i zwróciłaś się do Sam.

-Wiesz,niezbyt znam tę szkołę. Oprowadzisz mnie po niej?

-Pewnie! Tylko najpierw kogoś poznasz.-powiedziała tajemniczo-Zaraz wracam!

- No ale...-nie zdążyłaś nic powiedzieć , bo już jej nie było. Po chwili zobaczyłaś z kim idzie. To był ten chłopak w którym się bujałaś.

- Poznajcie się.- powiedziała obojętnie Sam.

- Hej,mam na imię Freddie.-powiedział spokojnie i wyciągnął do mnie dłoń.

-Ja jestem Carly- odpowiedziałaś i ujęłaś dłoń chłopaka. Freddie uśmiechnął się do Ciebie,a ty pomyślałaś,że zauwarzył twoje rumieńce.

- Do której idziesz klasy?-zapytał miło.

- Ja? No... eeee... Do 1gimnazjum- powiedziałaś cicho.

-Fajnie to tak jak my!- ucieszyła się Sam

- No fajnie, fajnie. Sam mogę Cię na słówko?-powiedziałaś do niej.

-Tak jasne oco chodzi?-zapytała.

*****************************************

C.D.N

Co Carly chciała powiedzieć Sam?

Czy Freddie poczuje coś więcej do Carly? Wyczekujcie następnej części. Papatki pozdro od Miśki

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • detektyw prawdy 24.10.2017
    co?
  • Elorence 24.10.2017
    Forma może i ciekawa, ale brakuje opisów. Postaraj się zaciekawić czytelnika. Unikaj podawania wszystkiego na tacy, bo wtedy każde opowiadanie traci na wartości.
    No i brak spacji, która powinna być po każdej kropce, myślniku, przecinku.
  • Elorence 24.10.2017
    Warto też napisać, że wypożyczyłaś sobie bohaterów z serialu i to bardziej będzie opowiadanie fanfiction niż Twoje własne.
  • Maruda 24.10.2017
    Jest kilka błędów, a po myślikach w dialogach (które na dobrą sprawę powinny być pauzami), nie dajesz spacji, przez co gorzej to wygląda. Powiedzmy że jest dobrze, chociaż sama mi treść nie przypadła zbyt do gustu. 3
  • Pan Buczybór 24.10.2017
    Eh, a ja myślę, że Opowi to nie miejsce na takie rzeczy...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania