Ideologia tęczowa zbliża się ku upadkowi

Ideologia tęczowa zbliża się ku upadkowi! To sprawa prosta. Żyjemy teraz w czasach rewolucji psychologiczno-seksualnej, która posługując się ideologią tęczową, jest narzędziem służącym do degradacji człowieka w celu stworzenia nowego typu homo sapiens, czyli posłusznego konsumenta na smyczy bankierów i korporacji. Chodzi tu o obalenie tradycyjnych wartości jako tych, które się rzekomo nie sprawdziły, jak np. rodzina, naturalna miłość mężczyzny do kobiety, Ojczyma i prawo do własności.

Fryderyk Engels twierdził, ze sposobem na zniewolenie społeczeństwa jest zniszczenie tradycji, rodziny i własności. Teraz czytając klasyków marksizmu, możemy zauważyć, że rewolucja neomarksistowska ma się dobrze i zdobywa najważniejszy obszar istoty człowieka, którym jest świadomość. Dlatego istnieje takie rewolucyjne gadanie, że dziś ktoś jest kobietą, to łykając jakieś tabletki, może stać się mężczyzną lub odwrotnie, jakoby prawa przyrody stworzonej przez Boga były pojęciami względnymi, a o ich ostatecznym kształcie decydować ma byt ludzki, czyli potrzeby społeczne, oczywiście wyznaczanie przez polityków, baknskterów i korporacje.

Pamiętajcie, że światem rządzi Wielki Kapitał, czyli finansjera, ów kapitał powstaje jedynie przez zniewolenie, inaczej nie może być - oto prawo ekonomii. Dlatego zniewolenie człowieka jest gwarancją przerwania i rozwoju Wielkiego Kapitału - jak na ironię pisał o tym Karol Marks w dziele "Kapitał" ( któż to dziś czyta?, a szkoda!).

Jednakże z historii wiemy, a potwierdzają to obiektywne prawa przemian społecznych, że każda rewolucja pożera swoje dzieci! Ta neomarksistowska rewolucja pożre tych tęczowych.

Problem jednak w tym tkwi, jak przyprawić takie "pożeranie" ideologii tęczowej, bo sól tu nie pomoże, a pieprzu szkoda?

"Rewolucja, jak Saturn, pożera własne dzieci!" - zapamiętajcie sobie te sięgające czasów Wielkiej Rewolucji Francuskiej słynne słowa i nie lękajcie się opluwaczy Naszej Ojczyzny, oni przeminą z hukiem i w hańbie!

 

Postscriptum

Używanie słów "ideologia tęczowa" nie podlega sankcjom prawnym, dlatego wykorzystywanie w tekstach publicznych tego sformułowania nie stoi w sprzeczności z kodeksem karnym i nie podlega zarzutowi podejrzenia o mowę nienawiści (No, jeszcze nie! Zdążyłem, zanim skasują).

...

Serdecznie dziękuję za ostre komentarze! Zakazany owoc najlepiej smakuje (czytaj: temat)!

/dopisano o ok. godz. 14:40, dn. 11.09.20 r./

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (26)

  • laura123 11.09.2020
    Zostawiam ocenę, później się odniosę.

    Pozdrawiam.
  • Bożena Joanna 11.09.2020
    Ciekawe ujęcie tematu. Pozdrowienia!
  • Kapelusznik 11.09.2020
    Wybacz - ale nie mogę się zgodzić

    To tradycja od wieków była sposobem zniewolenia. Zniewolenia do tradycji, religii, zwyczajów, kultów, władzy
    Czemu Rosja jako taka nie może się zmienić pod względem mentalnym - bo przez wieki była rządzona przez autokratów - to ich tradycja
    podobnie w Chinach

    Zbliżony problem w polce, gdzie nasi politycy nie tak daleko odchodzą od tradycji Sarmatów i skorumpowanej szlachty

    Historia udowodniła wielokrotnie, że tylko rewolucja, zniszczenie starych tradycji i zrodzenie nowych - nie ważne jak krwawa, zapewnia postęp.
    Rewolucja Francuska i Amerykańska, Wiosna Ludów itp. są świetnymi tego przykładami.

    Nie wiem czemu uważasz, że zniewolenie ludzi pod względem tradycji - i ograniczanie ich wolności seksualnej, czy konsumpcyjnej może doprowadzić do zniewolenia.
    Moim zdaniem jest dokładnie na odwrót.

    Na dokładkę "tęczowa ideologia"? - Serio? - Taka prostacka nazwa? Dodatkowo - myląca. Jako że ta "tęczowa ideologia" - nie mówi jedynie o anty-ortodoksyjnym spojrzeniu na płeć, ale i tradycję, wiarę, religię, władzę itp. - Znaczna część tej ideologi nie opiera się też na marksiźmie. Marks był znany z całkowitego odrzucenia używek. Znaczna część ruchu o jakim mówisz jest za legalizacją, nie tylko alkoholu, ale i narkotyków. Mówi też bardziej o równości i godności ludzi - jako takich, nie robotników. Fakt tego, że w grupie o której mówią, znajdują się robotnicy - nie oznacza że Marks maczał w tym palce.

    Używanie też nazwy "neo-marksiści" - uważam też za znaczną przesadę - oraz - straszak. Taki jest cel tradycjonalistów. Tak bardzo boją się załamania statusu quo, że będą używali straszaka z Zimnej Wojny, by odstraszyć ludzi. Mała nowość - Zimna Wojna się skończyła ponad 30 lat temu. Nie możecie używać straszaka, który nie istnieje, bo wyglądacie jak banda idiotów.
    To tak jakbym ja jako ateista, straszył przed Inkwizycją. Nie mogę tego robić - BO INKWIZYCJI JUŻ NIE MA.
    Dalej - marksizm miał tysiąc odmian. I tak jak sam - i tu cię zaskoczę - jestem antykomunistą. I uważam że komunizm zawiódł. Nie jestem na tyle ignorancki by stwierdzić, że WSZYSTKIE - pomysły Marksa były złe.

    Wyzwolenie seksualności nie powinno i nie może, doprowadzić do zniewolenia. Ponieważ słowa te sobie przeczą. Można nawet powiedzieć, że w końcu wracamy do czasów antycznych, gdzie w wielu kulturach seksualność nikogo nie obchodziła. I dobrze.

    Tekst - miło że ładnie napisany - uważam za bardzo prosty straszak, oparty na błędnej tezie.

    A - i pamiętaj - Rewolucja Francuska też zjadła swoje dzieci, ale nie upadła. Napoleon, następnie monarchia, były zaledwie nieskuteczną próbą zniewolenia ludzi poprzez tradycje i dawne zwyczaje. Nieskuteczna próba zatrzymania postępu.
    Mimo wszystko - jak dobrze wiemy - Francja jest republiką - nie monarchią.
  • Zaciekawiony 11.09.2020
    Najpierw postawiłeś chochoła, potem pokazujesz, że się przewraca i jest wielkie zadowolenie...
  • Pan Buczybór 11.09.2020
    Czuję nieco zobligowany do odpowiedzi swoim własnym, starszym tekstem, który oscyluje obok podobnej tematyki: http://www.opowi.pl/garada-von-sax-czyli-najwieksza-porazka-a60899/
    A tak poza tym ... Rzucasz różnymi hasełkami, oskarżasz i wnioskujesz, ale niczego tak serio nie rozwijasz. Ogólnie się zgadzam, te wszystkie manifestacje i wieszanie flag na pomnikach to głupota, ale sednem rozwiązania problemu jest raczej dialog, a nie, że ich własna ideologia zgubi. No i zgadzam się też, że skrajne lewactwo z tymi wszystkimi postulatami to niemalże komuniści. No ale temat jest delikatny, bogaty, więc w obliczu tego ten tekst jest dość lichą zbiórką opinii.
    Pozdrawiam
  • Cin 11.09.2020
    (...) w celu stworzenia nowego typu homo sapiens, czyli posłusznego konsumenta na smyczy bankierów i korporacji." - Jakich? Wszystkich, niektórych, większości? Po za tym to że ty wolisz być na innej smyczy <kościoła, ojczyzny> nie oznacza że inny chcą chodzić na takiej samej uwieźi.
    "jakoby prawa przyrody stworzonej przez Boga były pojęciami względnymi, a o ich ostatecznym kształcie decydować ma byt ludzki, czyli potrzeby społeczne, oczywiście wyznaczanie przez polityków, baknskterów i korporacje." -
    Po pierwsze nie powołuj się na autorytet Boga bo nie każdy go wyznaję.
    Po drugie chcę mi się siku? - to spisek polityków żeby produkować kibelki? A może potrzeba naturalne?
    " Karol Marks w dziele "Kapitał" ( któż to dziś czyta?, a szkoda!)." - jak powiedział klasyk życie jest za krótkie żeby marnować je na kiepskie książki. Jeśli czytałeś to pewnie wiesz jakim topornym językiem jest to napisane.
    '(...)każda rewolucja pożera swoje dzieci!' - odwołanie do absolutu. Czyli wystarczy że podam jeden przykład bezkrwawej rewolucji. Rewolucja agrarna odbyła się właśnie w taki sposób.

    Jeśli chodzi zaś o twoje P.S. to cóż pokazuje jak bardzo emocjonalnie jesteś z tym związany oraz że wczuwasz się w rolę męczennika głoszącego prawdę objawioną.
  • wicus 11.09.2020
    Bardzo mądry tekst, choć z niektórymi jego fragmentami bym nieco polemizował. Oczywiście zgadzam się, że genezy tęczowej rewolucji należy szukać w ideologii bolszewicko-marksistowskiej. Co prawda "Walkę klas" zastępuje się dziś "Walką płci", ale niechęć do religii i tradycyjnych wartości pozostają bez zmian. Nie ma też wątpliwości, że ma ono bardzo duży potencjał autodestrukcyjny. Lewactwo głosi absurdy, na których nie da się czegokolwiek zbudować. Gadaniu o "tolerancji", "wolności", "miłości" itd. towarzyszą, profanacje i wyzwiska, co dobrze pokazuje, że celem tych środowisk nie jest wzajemny szacunek, ale akceptacja dla ich postulatów pełnej swobody seksualnej.
  • Matt Custor 11.09.2020
    " I zgromadzą się przed Nim wszystkie narody, a On oddzieli jednych [ludzi] od drugich, jak pasterz oddziela owce od kozłów" Mt 25,32 - oto moja odpowiedź na komentarze.
    Pozdrawiam!
    MC
  • SwanSong 11.09.2020
    A to, co oferuje prawica widać w Iranie po rewolucji religijnej i krajach z prawem szariatu. Szkoda, że katolicy nie znają własnej świętej książki. Ciekawe, kiedy u nas zaczną się pierwsze kamieniowania? Może wystarczy zrozumieć, że ani lewica, ani prawica nie mają monopolu na rację?
  • Jarema 11.09.2020
    SwanSong gdyby was odizolować na odlugnej wyspie i pożylibyście sobie z miesiąc dwa według lewackiego "systemu wartości" szybko byś się przekonał, który system jest lepszy, zamiast pitolić bez sensu. I szybciutko byś wrócił na wyspę, na której praca, uczciwość, prawdomówność są stosowane. Niestety, jesteście przemieszani z nami, plewy z ziarnami i tak się ślizgacie po życiu, i pierniczycie bez sensu.
  • Puchaty 11.09.2020
    Straszne oszołomstwo się szerzy...(:
  • Żeby nie było wątpliwości jestem krytycznie nastawiony do, jak to nazwałeś, tęczowej rewolucji; ale nie pochwalę tego felietonu z dwóch powodów: a) To enty na naszym portalu tekst polityczny poświęcony sporom, na temat których każdy ma już wyrobione zdanie. Co on wnosi? To że jedni (zawsze ci sami) go atakują, a drudzy (zawsze ci sami) go chwalą; i wszyscy się tylko zacietrzewiają. b) Idziesz szkołą Karonia i wszelkie lewactwo nazywasz marksizmem czy neomarksizmem. To błąd. Wicus napisał, że walkę klas zastąpiła walka płci, tylko że wówczas nie ma już marksizmu! Marks nie chciał innych rewolucji. Pozdrawiam! Bez oceny.
  • Matt Custor 11.09.2020
    Acta est fabula!
  • Kocwiaczek 12.09.2020
    Strasznie mnie smuci podejście autora do tak wrażliwego tematu. Psychika każdej osoby sprowadzana jest tutaj do mamony i walki o władzę. Mogę jedynie powiedzieć, że szczęśliwi są ci, którzy we własnym ciele czują się sobą. Pozostałych niestety ten mało wrażliwy świat nie zrozumie. Oceny nie daję. Nie byłaby obiektywna. Zresztą jak sam tekst.
  • Puchaty 12.09.2020
    Po prostu kolejna, słaba literacko prowokacja.
    Dlaczego ten trend jest tak slaby- ano takie ma zaplecze intelektualne..
    Takie Wicusie czyJaremy maja pozywke, ale to lichota.
    Zreszta tak obliczony jest ten tekst.
  • Józef Kemilk 12.09.2020
    Tęczowa rewolucja dopiero przybiera na sile i wszystkie znaki na niebie wskazują, że czasowo w Polsce będzie jak w UE. A w późniejszym okresie, o kształcie Europy zadecyduje dzietność, a tutaj przewagę mają napływowi mieszkańcy. Co ciekawe wydaje się, iż za te kilkanaście/kilkadziesiąt lat, gdy muzułmanie przejmą Europę, nie będzie to żadne eldorado, a centrum gospodarki światowej będzie przesunięte do Azji. W przyszłości Europie mentalnie bliżej będzie do Afryki Północnej, niż do dawnej, bogatej Europy z lat osiemdziesiątych.
    Co do samego tekstu, to potraktowałeś wszystko po łebkach i niewiele z tego wynika.
  • Dokładnie. Tekst jest bardzo ogólny, ale rewolucja przyspiesza, a nie spowalnia. Spójrzmy na Polskę, to co robi Margot jeszcze kilkanaście (a właściwie kilka) lat temu byłoby nie do pomyślenia.
  • Matt Custor 12.09.2020
    Marek Adam Grabowski

    Dobry człowieku,
    zrozum jedno, że są różne cele i przeznaczenia pisanych tekstów.
    Tu na opowi.pl nie uprawiam publicystyki intelektualnej, bo tu są ludzie młodzi, często, chociaż po studiach to przeciętni intelektualnie.
    Ten tekst jest ogólny, bo taki był mój zamiar.

    Teksty poważne publikuję gdzieś indziej i na innych warunkach.
    Tu chciałem tylko zasygnalizować młodym ludziom, że są też tacy na świecie, którzy temu się sprzeciwiają, co się dzieje w kraju.

    Z poważnym tekstem na poziomie mojego wykształcenia nie mam zamiaru to występować!

    Pozdrawiam!
    MC.
  • Puchaty 12.09.2020
    No proszę, zniżył się intelektualista i napisał coś dla mas :)))
    Ale jaja.
  • Józef Kemilk 12.09.2020
    Tu muszę się zgodzić:)
  • Matt Custor 12.09.2020
    To nie zniżanie się do jakiegoś poziomu, lecz praca "pro publico bono".

    Oprócz tego zidentyfikowałem Cię, jesteś trollem, bo nie masz profilu, nie masz notek i nic nie ma o Tobie.

    MC
  • Puchaty 12.09.2020
    |Mam w dupie twoje identyfikacje.
    Ja zaś zidentyfikowałem bufona, bo tylko zajefajny bufon mógł dokonać takiego wpisu.
  • Matt Custor 12.09.2020
    Wyrazy współczucia!
    MC
  • Puchaty 12.09.2020
    Fakt, możesz sobie powspółczuć bufonie.
  • Matt Custor 12.09.2020
    Cyt.: "Fakt, możesz sobie powspółczuć bufonie".

    Z psychologicznego punktu widzenia oraz klinicznego widać, że bardzo cierpisz.
    Naprawdę Tobie i podobnym trollom współczuję, bo może nie wiesz, że zgodna, współpraca, dobro i pozytywne myślenie dają ludziom o wiele więcej niż patologiczna anonimowa nienawiść.

    Jeszcze raz wyrazy współczucia i proszę, nie pisz już do mnie, bo ja postanowiłem odjeść od czytania komentarzy i ich pisania, bo wiedzę, że to strata czasu.
    MC
  • Puchaty 12.09.2020
    Ale dno.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania