Poprzednie częściIdylla - Wstęp.

Idylla - Część I.

Pod koniec dnia bazowałam w popularnym bufecie mieszczącym się na klifie z fenomenalnym krajobrazem na ocean. Obiekt ten dysponował pokaźnym tarasem. Dla Amerykanów to urozmaicenie czasu zatem przychodzą w odwiedziny tu w głównej mierze. Majowy wieczór kołysał gigantycznymi falami Pacyfiku, których wypatrywałam zmysłem widzenia w oddaleniu. Moje włosy tańczyły w blasku zapadającego zmroku, zaś na plaży społeczeństwo wciąż leniuchowało na ciepłym piasku. Ulokowałam się na komfortowym krzesełku, a w powietrzu wisiała miła woń waniliowa, personel serwował wyborne dania, szybko złożyłam zamówienie i upajałam się aromatem, który roznosił się po kontuarze w energicznym biegu. Szum odmętów rozgrzewał znów wnętrze mojej osobowości.

 

Cdn.

Następne częściIdylla - Część II.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (76)

  • ausek 12.04.2019
    Czy ty aby na pewno nie trollujesz? Co to ma być?
    ''...bazowałam w popularnym bufecie...''. ''Obiekt ten dysponował pokaźnym tarasem.'', ''...wieczór kołysał gigantycznymi falami Pacyfiku, których wypatrywałam zmysłem widzenia...'' i ''...na plaży społeczeństwo wciąż leniuchowało...'' itp. Kto tak pisze? Kto tak mówi? Dziewczyno, nie upiększaj na siłę języka - to bije nienaturalnością i sztywniactwem językowym.
  • Sisi26 12.04.2019
    Wiesz już się uodporniłam na te wasze dowalania, nauczyłam się z tym żyć piszę tak jak chcę, wueilbiam nowoczesne słowa a ze nie znacie ich znaczenia no to przykro mi bardzo miłego dnia .
  • Sisi26 12.04.2019
    Żenada to wy
  • Sisi26 12.04.2019
    Oj słabiutko u was z nowoczesnym słownictwem ....Bije od was tandetą na odległość.
  • Sisi26 12.04.2019
    No ty tak nie piszesz na pewno, bo patrząc na twoje teksty odbija się czkawką i jakoś do tego przywykłam tylko tobie wszystko źle.
  • ausek 12.04.2019
    Sisi26, jakie nowoczesne słowa? Próbujesz pisać po "staremu". Poczytaj książki polskich autorów. Obyczaj, romans, kryminał... masz wybór dziecino. Bez czytania nie ma pisania! Pamiętaj o tym.
  • Sisi26 12.04.2019
    Nikim się nie interesuje.......Mam swoje życie, swoje myśli do pisania i tyle.
  • Sisi26 12.04.2019
    Słuchaj to że ty uwielbiasz polskich autorów ja nie muszę. Wiesz jak daleko w tyle są polscy autorzy od wybitnych nowoczesnych pisarzy z różnych stron świata, w nich obcuję i tylko nie dziecino wypraszam to sobie. Nabijasz się z drugiego, a sama nie jesteś lepsza.
  • ausek 12.04.2019
    Sisi26, jakie teksty? Nawet nie pofatygowałaś się, by zajrzeć do mojego profilu. Gdybyś to zrobiła, wiedziałabyś, że nie ma tam moich bazgrołów.
  • Sisi26 12.04.2019
    Ja dobrze piszę i dobrze wiem że wiele osób by mnie poparło ktorzy czują te klimaty co ja a ci tacy jak ty ptali by za tobą wiadome to już jest nudne.
  • ausek 12.04.2019
    Sisi26, nazwij te klimaty, proszę.
  • Sisi26 12.04.2019
    Słuchaj! Nie zamierzam się tu z nikim dochodzić bo mam kulturę, nie trudno się do myśleć , jakbyś pisała dobrze to byś nie pokasowała swoich tekstów nie ma na to usprawiedliwienia. A każdy tylko cwaniaczyć się potrafi czym to nie jest a rzeczywistość jest inna daruj sobie. Już nie zamierzam strzępić z tobą języka to moj ostatni tekst mądry głupiemu zawsze ustąpić musi.
  • Sisi26 12.04.2019
    W naszym kraju jest jedno popularne słowo wiesz jakie?
  • Sisi26 12.04.2019
    ZAZDROŚĆ, ZAZDROŚĆ, ZAZDROŚĆ, BUAHAHAHAHAAAAAAA ADIOS. BAY .SAYONARA weź troszke liznij obcych jezyków bo nygusiara z cebie strasza .
  • ausek 12.04.2019
    Sisi26, powiedz mi proszę, co maja do tego obce języki? Wiesz, nieogarnięta ze mnie baba.
  • Sisi26 12.04.2019
    Każdy o tym wie że jak ktoś z czymś jest lepszy, nigdy druga osoba nie powie na niego że robi dobrze czy pisze dobrze tylko musi najeżdzać na tą druga osobę wiadome. dowidzenia zeganam się już z tobą .
  • Sisi26 12.04.2019
    Ja już wiecej nie zamierzam strzepic z tobą jezyka.
  • Sisi26 12.04.2019
    A i jeszcze jedno na pożegnanie...
    - jeśli ja piszę źle, weź no napisz ty lepiej, no czekam,,, ciekawe jakim tekstem ty zabłyśniesz.
    He..........
  • Sisi26 12.04.2019
    I tak sprawdzę całą twoją pisownie, interkunkcję, ciekawe jakby w wydawnictwie na to popatrzyli hmmmm......poszlabyś w mig w odstawkę bo wiem.
  • ausek 12.04.2019
    Nie rozumiem twojej postawy. Nie atakuję cię, piszę szczerze, co jest nie tak. Nie przyjmujesz do siebie, że piszesz słabo. Każdy kto to czyta, powie ci to samo.
    PS. Pracuję nad książką i nie mam zamiaru informować cię, że została wydana. Nie mam potrzeby się wywyższać. Zmagam się z wieloma problemami dotyczącymi powieści, ale to normalne na obecnym etapie. Nie potrzebuję twojej opinii - wystarczy mi redaktor.
  • Sisi26 12.04.2019
    Ale nie masz prawa zmuszać mnie do czytania książek takich jakie czytasz ty ok. Każdy ma wolność wyboru. A ja wiem że dużo osób by mnie poparło że piszę fajnie. Jeśli nie podoba ci się to po co mnie czyatsz ja ciebie tez nie rozumie.
  • ausek 12.04.2019
    Sisi26ok. Niech się wypowiedzą ci, którzy uważają, że piszesz świetnie.... Czekam.
  • Sisi26 12.04.2019
    I na prawdę nie chce mi się już pisać z tobą a czy wydajesz czy nie wydajesz, to już ty wiesz tylko najlepiej nie znam cię nie widziałam cię, każdy pisać dużo może a rzeczywistość może być inna. Ale jedno ci powiem na prawdę nie interesuję się cudzym życiem. miłego dnia.
  • Sisi26 12.04.2019
    Znaleźliby się, a nie bierzesz pod uwagę że nie każdy pluje się w komentarzach by tylko ubliżać jest przewaga ludzi co wchodzi przeczyta da oceny lub wcale nie da i tylko przeczyta i idzie dalej ale może mu się również podobać. Ja bardzo czytam dużo super ksiązek wszystko zagraniczne uwielbiam je i ty na to nie bediesz miała wpływu jakie mam czytac jestem tylko wolnym czlowiekiem dobra zywam sie stad.
  • Sisi26 12.04.2019
    A i jeszcze jedno bardzo dobrze że nie masz zamiaru mnie informować kiedy zostanie wydana o ile rzekomo będzie, lub nie będzie twoja sprawa, bo ja nie mam zamiaru ani wiedzieć, ja mam innych ulubionych autorow zagranicznych śweitnych pisarzy same bestsellery. A ty pisz powodzenia. Nie mój klimat - no chyba że też tego powiedzenia nie znasz.
  • ausek 12.04.2019
    Sisi26, co za głupoty... Poznawanie historii z perspektywy autora jest doświadczeniem, które kształtuje pisarza. Ponoć wszystko zostało już napisane. To twoja perspektywa może wnieść coś nowego do literatury i nie rozumiem czemu się przed tym bronisz. Czytelnik jest inteligentny i wychwyci czy blefujesz. Ja też czytam książki zagranicznych autorów. Weź jednak pod uwagę, że to są tłumaczenia - dobre i złe.
  • Enchanteuse 12.04.2019
    Sisi26 jeśli nawet, to ci majacy jeszcze mniejsze pojęcie o pisaniu. Albo z fatalnym gustem. Posłuchaj, nikt nie ma zamiaru Cię tu obrażać, Sisi. Ja Cię obserwuję od jakiegoś czasu i widząc Twoja ofensywną podstawę w odpowiedzi na konstruktywna, łagodną krytykę... No naprawdę, odechciewa się je pisać.
  • Sisi26 12.04.2019
    Nie chcesz nie czytaj nikogo tu na siłę nie trzymam. Obrońca. Trele morele....
  • Sisi26 12.04.2019
    Biorę wszystko pod uwagę i ty nie musisz mnie oświecać, wiesz! Ale moje książki mają dobrą korektę i dobrego tłumacza żegnam.
  • Sisi26 12.04.2019
    Dodam że mowa o moich książkach ktore czytam adios.
  • ausek 12.04.2019
    Sisi26, Blanka Lipińska napisała hicior i co z tego? Ponoć pisała książkę 4lata. A większego gniota nie czytałam. Przepraszam - jeszcze nie skończyłam, nie potrafię dokończycz tego syfu.
  • Sisi26 12.04.2019
    Wiesz ta twoja blanka lipinska to dla mnie gniot hej bele ble bele
  • Enchanteuse 12.04.2019
    ausek odpuść, nie ma sensu. Widzisz, że autorka wie lepiej... Szkoda nerwów i klawiatury.
  • Sisi26 12.04.2019
    You are ble ble ble.
  • ausek 12.04.2019
    Enchanteuse, masz rację. Szkoda czasu. ;)
  • ausek 12.04.2019
    '' Ale moje książki mają dobrą korektę i dobrego tłumacza żegnam.'' co? Tłumacza? Z polskiego na polski? Jebłam.
  • Sisi26 12.04.2019
    Proszę jak w gębie jak w gumiaku na kobietę.
  • Sisi26 12.04.2019
    To jest słowotok kobiety, boże co za sajgon
  • Sisi26 12.04.2019
    i jak już nie rób ze mnie idioty, bo ja dobrze wiem że ksiązki są tłumaczone z zagraniczneo jezyka na polski co do gegrafi to juz ty mnie nie pouczaj bo miałam szustke w szkole zawsze.
  • Sisi26 12.04.2019
    I co znaczy koretka i tłumacz też wiem
  • Sisi26 12.04.2019
    Korekta i tłumacz w książkach co czytam jest ok.
  • Enchanteuse 12.04.2019
    Sisi26 ...ale z ortografii już chyba niekoniecznie.
  • Sisi26 12.04.2019
    Nie sprzeciwiam się wkomentarzach bo piszę szybko.
  • Sisi26 12.04.2019
    A wy jacy to w geografi byliscie swietnie hmmm
  • Sisi26 12.04.2019
    Write write....
  • Sisi26 12.04.2019
    Kolejny cwanik, z powymazywanymi gniotami a sie rzuca.
  • Sisi26 12.04.2019
    Nie każdy musi pisać tak jak ty wiesz jedno, jedni piszą tak drudzy inaczej i jeszcze jedno na prawdę weź sobie to do serca jeśli twoim zdaniem mam śmieciowe wpisy to czemu siedzisz tylko we mnie i mnie czytasz, jeśli komuś się nie podoba to droga wolna no taka jest prawda.
  • Enchanteuse 12.04.2019
    Sisi26 o, tak. Z powymazywanymi gniotami. Tak tak. Wezmę to sobie do serca. Ale rozumiem potrzebę ataku, szkoda tylko że tak infantylnego.
    Idę, nie ma sensu dłużej tracić czasu na jałowa dyskusje. Obyś kiedyś zrozumiala, że z takim podejściem daleko nie zajdziesz. Życzę Ci tego.
  • Sisi26 12.04.2019
    Ja nie zamierzam oddawać tego do wydawnictwa. Piszę tylko z pasji a to tyczyło się nie do ciebie czytaj uważnie tylko do ,, Ausek''.
  • Sisi26 12.04.2019
    ja ksiązek nie zamiezram pisac i nie wydawac a to roznica cześć.
  • ausek 12.04.2019
    Sisi26, niezależnie od tego, co ty zamierzasz, to nadal portal literacki. Tu ocenia się każdą pracę i nikt ci nie przyklaśnie za gniota, rozumiesz to?
  • Sisi26 12.04.2019
    Ale tu piszą jak źle o niketórzy no bądźmy szczerzy i dobrze jest jakie brednie niektore
  • ausek 12.04.2019
    Sisi26, kto pisze tu źle? Czemu nie komentujesz innych?
  • Sisi26 12.04.2019
    A co do języków obcych to lezycie co nie?
  • Sisi26 12.04.2019
    You're boring .Give yourself a hold.
  • Sisi26 12.04.2019
    To to idę żegnam koziołki matołki.
  • Sisi26 12.04.2019
    Ja będę robić inaczej, czas uczy człowieka życia wszystkich pajaców będę po prostu omijać a piszcie sobie do znudzenia więcej mnie pamietajcie nie uslyszycie.
  • ausek 12.04.2019
    Wytłumacz mi proszę, dlaczego tu publikujesz? To portal literacki, gdzie życzliwi ludzie dają rady. Jeśli nie zależy ci na ocenie poprawie pisania, pisz nadal do szuflady.
  • Sisi26 12.04.2019
    Nie muszę nikomu tłumaczyć się z mojego życia osobistego piszę bo lubię, ale nikt nie pozwoliłby sobie na pomiatanie lubię się dzielić ze spoleczenstwem opisamia le te monotonne slowa krytyki sa juz obrzydliwe robicie to dla jaj wiem ale milego udawania i juz nie zamierzam wiecej sie ci wypowidac
  • Sisi26 12.04.2019
    Lubię pisać i pisać będę .....A nie piszę znów tak by tak mną poniewierać bo nie jest źle. I na prawdę daj już spokój nikt cię na siłę nie trzyma w moich tekstach po co czytasz też mi to wytłumacz bo nie mam na to odpowiedzi? No właśnie....Idę już ztad.
  • Sisi26 12.04.2019
    No widzę właśnie jacy co niektórzy są życzliwi poczytaj sobie jak poniewierają, a ty też żebyś mogła to byś jeszcze gorzej mi pisała to jest życzliwość proszę cię daruj sobie tą życzlwosc bo sie osmieszasz.
  • Enchanteuse 12.04.2019
    Sisi26 ech... Nikt Cię tu nie poniewiera, zrozum. Ty chyba poniewierania nie widziałaś.
  • Sisi26 12.04.2019
    Tutaj wiele osób pisze z pasji jak ja tak po prostu, nie wszyscy piszą by potem oddawać do wydawnictwa wydawać książki itp i być sławnym ..są tacy jak ja więc sama tu nie jestem.
  • Sisi26 12.04.2019
    To sobie poczytaj....jakie obelgi na mnie były jakie oszczerstwa bezpodstawne...ty chyba nie czytałeś wszystkich do mnie komentarzy pisanych przez ludzi..że tak uważasz więc jak nie wiesz dobrze to się nie wypowiadaj nikt nie pozwoliłby sobie na takie traktowanie a posuwali się do takich słów że coś okropnego. Tragedia.
  • ausek 12.04.2019
    Sisi26, czy ja ci piszę, że nie powinnaś pisać? Pisz i to dużo. Codziennie. To pomaga w wyrabianiu stylu. Ja też zaczynałam tutaj i obgryzałam paznokcie w oczekiwaniu na komentarz. Starzy, życzliwi opowijczycy już odeszli. A tak wiele można było się od nich nauczyć...
  • Enchanteuse 12.04.2019
    Sisi26 więc po co tu jesteś? Po to, żeby zbierać pochwały? To, że ktoś pisze z pasji czy pod wydanie, niczego nie zmienia. Wstawiasz tekst na publiczny ogląd, ocenę. Nie musisz się zgadzać i biernie przytakiwać, ale sugerowanie ataku na własną osobę to gruba przesada.
  • Enchanteuse 12.04.2019
    Sisi26 podaj link, bo takimi oskarżeniami to każdy może rzucić bezpodstawnie i bezkarnie.
  • Sisi26 12.04.2019
    Ja nie czekam na pochwały, staram się jak mogę uwielbiam świat wiem dużo i lubie się dzielic moja wyobraznią i faktami rzeczywistymi.
  • Sisi26 12.04.2019
    Po prostu wiem jak pisali co niektórzy wystarczy poczytać to coś okropnego gdzie ich kultura i godnośc ale sie nie czepiam bo mam honor napisalamd uzo fajnych teksotw, wystarczy wszystkie moje poczytać i szczerze zrozumieć ale nic na siłę miłęgo dnia. jestem fają milą osobą ale jak ktoś ma mnie za nic i mna poteruje wybaczcie to jaka ja mam być do was spadam stąd.
  • ausek 12.04.2019
    Sisi26, czytałam wszystkie twoje teksty. Niestety musisz nad nimi popracować. Ucieczka w niczym nie pomoże, niestety. Weź pod uwagę, że nikt nie ocenia twojej osoby, tylko to, co piszesz. Odziel to od siebie, bo nigdy nie przeskoczysz progu zespolenia. Pamiętaj twoje teksty są fikcją literacką i tak oceniają tekst czytelnicy. Jeśli coś ci się nie uda, czytelnik to wychwyci, nie zrozumie twojego przekazu. Fabuła musi nadrobić niedociągnięcia w warsztacie - wtedy masz szansę złapania za pysk czytelnika. Osoby komentujące sygnalizują ci, co powinnaś poprawić. Masz Internet, poszukaj i poczytaj. Postawa, jaka prezentujesz, odpycha i odstrasza potencjalnych komentatorów. Boją się, że walniesz im w odwecie 1. Niestety nie na wszystkich to działa. Cenniejsze są komentarze niż gwiazdki, dziecino.
  • Enchanteuse 12.04.2019
    ausek piękne podsumowanie. Ale chyba na nic się produkujemy, Sisi zdaje się nic nie rozumieć ... Nadal.
  • Sisi26 12.04.2019
    Mni3 nie chodzi o gwiazdki powiadam raz jeszcze ne czytaj i juz. sayonara nikt na sile cie nie trzyma.
  • ausek 12.04.2019
    Sisi, jeśli tu publikujesz, to nie możesz mi zabronić czytać i komentować. Wierz mi, inni robią ci tylko przysługę i nie komentują. A wracając do moich tekstów... Pisałam gorzej niż ty, ale nie bałam się przyjąć na klatę krytyki. Bolało, ale dało też do myślenia. Ja też nie myślałam o publikacji na większą skalę, ale zasięgnęłam opinii osób, które dostrzegły potencjał w mojej pisaninie. Pracuję nad tekstem, czytam i poprawiam. Szkoda, że nie ma tu już osób, dzięki którym dotarłam do obecnego stanu ducha. Nie chowam się, piszę i piszę. Czytam książki, które obejmują gatunki i tematykę, w której się obracam. Pozwala mi to na rozeznanie się w tematyce, w której piszę. Pracuję nad swoimi słabościami, jakimi kiedyś były dialogi. Polecono mi autorów, którzy potrafią pisać dobrze to, co u mnie szwankuje. Czasami mam wrażenie, że mój wewnętrzny krytyk jest gorszy od tego w wydawnictwie. Czy to wada czy zaleta - oceń sama. Nie publikuje tu, nie mam na to czasu. Życie potrafi zadbać o brak czasu. Może za kilka lat to zrozumiesz. Mam wrażenie, że jesteś na etapie mojego nastoletniego syna. ;)
  • Sisi26 13.04.2019
    Na prawdę no co ty nie powiesz musiałaś mnie pouczyć bo ja nie wiedziałam ale zabawne.
  • Sisi26 05.05.2019
    Miłego czytania.
  • ania_marzycielka 05.05.2019
    Nie do konca jeszcze wiem o czym to opowiadanie:) Nie myślałaś żeby przedłużyć każdą część? Oczywiście to tylko moja opinia. Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania