III Wojna Światowa - Tom 3 - Wybuch bomby atomowej w Damaszku. (14 lutego 2020 r.)

Wynosimy się z separatystycznej Ukrainy, i idziemy w stronę południa, do państwa będącym piekłem na ziemi. Wojna domowa go strasznie zbombardowała, terroryści organizują co chwile zamachy, ginie tam około 5 tys. mieszkańców na miesiąc. Prawie 9 lat w Syrii panuje wojna domowa i strach tam nawet się poruszyć z miejsca do miejsca. Lecz tego dnia i roku przytrafiła się prawdziwa tragedia oraz wielkie zło dla całego państwa. W samym sercu państwa w Damaszku pod sam pałac prezydencki podsadzono bombę atomową, która nie dość, że zabiła wszystkich ludzi należących do rządu to na dodatek sprzątnęła wartości miasta z powierzchni ziemi i pozostawiła po nimi szczątki to zabiła także 1 mln. osób. Po tym zamachu Syria nie miała prezydenta, więc musiało nad państwem zapanować największe zło dla Syryjczyków (Państwo Islamskie).

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Ozar 22.12.2017
    Nie kumam dlaczego wstawiłeś ten sam tekst lekko zmodyfikowany ?????
    Mark - najpierw uważnie przeczytaj moje uwagi, a dopiero później wstawiaj coś, co jest dalej podobne do poprzedniego.
    Przykład pierwszego zdania.
    -----Napięcie w Korei Południowej rośnie a Kim Jong-un uzyskuje na władzy - uzyskuje na władzy - to jest zdanie bez sensu, bo co uzyskuje. Przeczytaj sobie to na głos, a sam zobaczysz co jest źle. Nie wstawiaj dalej takich tekstów, poprawiaj najpierw I część, a jak będzie w miarę dobra kolejne.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania