.

.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Chiri Ho Go 03.10.2016
    Piękne. Ta iluzja życia, te myśli szybujce do eksplozji gdzieś zagubiona planeta. Podoba mi się, bo krótkie, bo taki zbieg myśli.
  • Pod wpływem pisze się najlepiej.
    Wiem coś o tym i myślę, że nie ja jeden!

    Podoba mnie się to. Moim estetycznym kubkom smakowym także.
    I kim jest Ef?
  • ausek 03.10.2016
    Ef to ta wróżka poniżej - Efria
  • Anonim 03.10.2016
    Ausek, racja jest w tym ogroma, że słowa mają moc, dużą moc. Bardzo mi się podoba, przemawia, chwyta, gdzieś tam zagnieżdża się uruchamiając zaległe mechanizmy, rusza i męczy. Pisarz z podasza ma rację, Chiri Ho Go też - pisz, pisz :D
  • ausek 03.10.2016
    Dziękuję. Przyznaję się bez bicia, że chwila, impuls mi wystarczył, by pozlepiać te wrażenia, bodźce w słowa. Może to mało mówi, mało drażni kubki smakowe czytelników, ale jestem w tym ja, oddycham tym...
  • Angela 03.10.2016
    Takie wiersze są najlepsze : ) 5
  • Pan Buczybór 04.10.2016
    Widzę, że teraz wszyscy dla Efrii piszą. Dobrze piszą. 5
  • Rasia 05.10.2016
    Miło znów ujrzeć u Ciebie jakiś wiersz, podoba mi się mimo tego minimalizmu. Zawsze potrafisz poruszyć w taki subtelny sposób ważne dla każdego z nas zagadnienia, ta Twoja wrażliwość zawsze mnie urzekała. Zostawiam 5 :)
  • ausek 05.10.2016
    Rasiu, Angelo i Panie Boberku, dziękuję za miłe słowa. :)
  • NataliaO 06.10.2016
    nie wiem ja mam mieszane uczucia, wiersz dobry, ale jakoś nie chwyta nie przemawia do mnie zbyt głośno;
    myśli
    zagrożone eksplozją
    niczym dzień bliżej śmierci
    to doba bez zbędnych zmartwień - nie mogłam jakoś ugryźć np. tego zagrożone eksplozją - niby pasuje, ale mnie jakoś zatrzymało przed płynięciem dalej; Jednak ciekawe ujecie,a le wybacz dam 4:)
  • ausek 06.10.2016
    Napisałam to pod wpływem przeprowadzonej wcześniej rozmowy. Doskonale rozumiem, że trudno jest odgadnąć, czym kierował się autor, a czasami nie można znaleźć w wersach nic co wywołałoby, u Ciebie jako czytelnika, jakieś wyobrażenie. Sama też tak mam. Ja odstresowałam się, wyrzuciłam coś z siebie i tyle. :)
  • katharina182 08.10.2016
    Swietne. Krotkie, ale rzeczowe. Piateczka ode mnie.
  • ausek 08.10.2016
    Dziękuję :)
  • Perzigon69 12.10.2016
    Zagubiona? Nieosiągalna? Nadzieja to właśnie jedno z tych rzeczy, które się jak raz uczepią to już nie puszczą, więc się nie zgadzam z pierwszą częścią wiersza. Daję cztery, trochę krótkie ale ogólnie ok.
  • ausek 12.10.2016
    Jest nadzieja i nadzieja. Są sytuacje w życiu, kiedy nadzieja to nic innego jak tylko dobra wymówka, by trwać w zawieszeniu i owijać się złudzeniem. Każdy na bazie swoich doświadczeń zinterpretuje moje słowa w sobie znany sposób. Dziękuję za odwiedziny.
  • Perzigon69 12.10.2016
    Widzisz, nadzieja prawdziwa i ta od wymówek to dla mnie jedna zupa. No nic. Nie dziękuj, bo będziesz musiała robić to cały czas xD

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania