Imitacja prawdy

Chcę zacząć pisać nową opowieść , jestem ciekawa waszego zdania.

 

Dziewczyna o imieniu Klara ma kochającą się rodzinę i starszego troskliwego brata. W szkole nie miała najgorszych ocen, dwie najlepsze przyjaciółki i dobrą opinię .

Wszystko się zmienia miesiąc po jej 17 urodzinach , dziewczyna wyprzedza wydarzenia które mają się stać, odpowiada na pytania które ktoś nie zdążył nawet zadać , zna każdy ruch jaki ma zrobić dana osoba. Uczniowie zaczynali się jej bać , a ona sama nie wiedziała co się dzieje. Gdy informacja została przekazana rodzicom dziewczyny od razu zmieniło się ich nastawienie. Klara przestała odczuwać miłość rodziców , jedynym jej wsparciem był brat Zygmunt, 20 letni mężczyzna, który zawsze stawał po jej stronie .

W 18 urodziny dziewczyna spakowała się i uciekła z domu wiedząc, że rodzice mieli ją zamiar wyrzucić nie dając nawet możliwości spakowania.

Od tamtego momentu dziewczyna życie sama , jedynie czasami odpisuje na wiadomości bata.

Jej przygoda zaczyna się gdy była świadkiem morderstwa.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Dekaos Dondi 06.04.2020
    Akacjia→Są błędy i pomieszanie czasów, ale początek nawet ciekawy:)↔Pozdrawiam:)→4
    Dziewczyna o imieniu Klara ma kochającą rodzinę... chyba lepiej całość w czasie teraźniejszym:)
    Chce zacząć pisać...
    ...które mają się stać.
  • Akacjia 06.04.2020
    dziękuje za rady, nie zauważyłam, następnym razem będę bardziej uważna
    Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 06.04.2020
    Chcę*:)
    Można poprawić, na profilu w edycji:)
  • Akacjia 06.04.2020
    oo, nie wiedziałam
    Dziękuje

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania