IMPRESJA

Mnóstwo barwnych kamyków lśni nad brzegiem morza , niejednakim rumieńcem płonie ranna zorza. Fale rytmiczne dobijają brzegu .Szare falochrony poddane kąpieli nieustannej są na wyczerpaniu . Spłukane bezlitośnie utknęły w bezruchu. Morze, daleki horyzont ...wielki akwen wszechmocny i maleńki bursztynek lekko lśniący. Odmienną wonią kuszą przypływy - odpływy i porywy wiatru od morza . Mam złe skojarzenia ..Wędruję naprzód wytrwale wpatrując się w pejzaże mijane . Szukam swojskości bliskiej.

Marzą mi się ogrody obfite, rabaty , niezliczone kwiaty , różnorodnością natury nęci świat przebogaty.

Idąc więc za przykładem Ziemi - rodzicielki.

Splatam mój skromny wianek z ziół różnych traw wszelkich...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • bogumil1 28.04.2020
    Ze swojego okna widzę piękne kwitnące na biało kwiaty czereśni, z kolei brzoskwinia kwitnie na fioletowo. Daje to bardzo ładny efekt. Myślę, że ta osoba znalazła bez trudu taki sad, jeszcze ich trochę zostało na terenach niezurbanizowanych.
  • bogumil1 28.04.2020
    Sorki, wkeliło mi się nie pod tym tekstem, bo miałem otwarte na raz dwa:)))
  • bogumil1 28.04.2020
    To przy okazji przeczytałem również ten tekst i zostawiam ślad. Pozdrawiam.
  • Bożena Joanna 29.04.2020
    Ładna miniaturka
  • LETYCJA 29.04.2020
    DZIĘKUJĘ SERDECZNIE

    dzięki za dobre słowo na dzień dobry
    pozdrowienia serdeczne dołączam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania