Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Instynkt Mordercy - Prolog

Pewnego razu w miasteczku Windshire pojawił się potwór... Nie miał on szkaradnego wyglądu, nadludzkich zdolności, czy macek. Był zwykłym mężczyzną, który dopiero miał wkroczyć w znaną mu z opowiadań dorosłość.

Wieść o tym, że Landon Bloom był odpowiedzialny za zgwałcenie i samobójczą śmierć szesnastoletniej Sherri Jones stała się równie powszechna, co wznoszące się o świcie słońce. Telewizyjni prezenterzy wiadomości, stacje radiowe, a także gazety nie przestawały o tym mówić ani na chwilę i to wydarzenie nieodwracalnie przeszło do historii miasta jako największa zbrodnia ostatniej dekady. Dwudziestolatka znaleziono całego roznegliżowanego w samiusieńkim pokoju ofiary, desperacko chcąc przekonać organy władzy do tego, że jest niewinny. Oczywiście zarówno czas, miejsce jak i obecność podejrzanego wystarczyły, aby całkowicie wykluczyć prawo domniemania niewinności i wysłać go największego państwowego więzienia, gdzie chęć ujrzenia ponownie słońca graniczyła z abstrakcją. Jednak...każda historia, nawet ta brutalna ma swą drugą stronę, stronę, o której wie tylko i wyłącznie sam sprawca...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • TheRebelliousOne 10.05.2020
    Demon, chłopie, fajnie, że masz wenę na nowe opowiadania i w ogóle, ale czasem jednak warto skupić się na jednym i zrobić z niego arcydzieło :D Sam prolog dobry, choć ciut króciutki...

    Pozdrawiam :)
  • DEMONul1234 10.05.2020
    Oj tam, dałbym radę nawet z 5 naraz jakbym chciał, znam nawet zakończenie "Przebudzenia", które jest kontynuacją "Kto zabił Ethana Fella?" Ale zastanowić się muszę ile rozdziałów zajmie mi dojście do tego zakończenia. A jako ciekawostkę powiem, że do napisania tej opowiastki zmotywował mnie 3 sezon "13 powodów", który MOIM zdaniem jest najlepszy :)
  • TheRebelliousOne 11.05.2020
    3 sezon? No cóż, MOIM SKROMNYM ZDANIEM, pomijając plot twist na końcu, sezon ten był koszmarny. Ani wyglądała jak wszystkowiedząca bohaterka wrzucona świeżo z jakiegoś fanfic'u, próba wymuszenia sympatii na Bryce'ie nie udała się no i jeszcze to robienie ze szkolnych sportowców potworów to już lekka przesada. Potem każdy będzie myślał "High School Jock" = okrutny gwałciciel... Właśnie ten serial jest jednym z powodów, dla których piszę "Touchdown" - żeby "naprawić" ich wizerunek, który ten serial zniszczył pokazując tą wcale nie taką złą grupę społeczną w jak najgorszym świetle. Ale hej, to tylko moje zdanie! :)
  • DEMONul1234 11.05.2020
    TheRebelliousOne Co do Anie(lub Annie czy jakoś tam) to zgodzić się muszę, koszmarna postać. Mi nawet podobało się to, co zrobili z Brycem. Rozumiem, że dopuścił się czegoś złego, ale celem serii nie było pokazanie jego zmiany, a zwrócenie uwagi widza na pewną istotną rzecz: Każdy może się zmienić, trzeba mu na to pozwolić.
  • Texic 19.05.2020
    Zapowiada się ciekawie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania