[USUNIĘTE]

USUNIĘTE

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • sisi55 29.02.2020
    Dziwne natomiast było to, że nie było na taj książce zapisanego autora dzieła— 2x było, tEj. Miej się na baczności człowieku prosty bowiem do świata demonów pójdziesz w gości — Tutaj chciałeś chyba zrymować, ale nie za bardzo wyszło. ułożonymi książkami teraz znajdowały się wybrakowane półki z brakującymi książkami — 2x książki. Mam nadzieję, że cała ta historia nie będzie nudnym bełkotem o jego nowym życiu tylko, że będzie na to wszystko jakieś wytłumaczenie. Czekam na nstępny.
  • Targówek 29.02.2020
    Dlaczego tytuł jest na caps locku?
  • DEMONul1234 29.02.2020
    AAAaa, to pewnie omyłkowo przez skopiowanie z Worda, niech już tak zostanie :-)>
  • DEMONul1234 29.02.2020
    już poprawione ^^
  • Pan Buczybór 29.02.2020
    *capslockowy tytuł to grzech ciężki. Radzę zmienić na normalny rozmiar.
    "zalania wieków" - zarania
    "Nazywam się Kenji i mam dwadzieścia pięć lat, od ponad roku przesiadywałem za biurkiem." - mieszasz czasy
    "wokół cisza wystarczały aby wprawiać mnie w znudzenie." - przecinek przed "aby"
    "nie pozostawało mi nic innego [przecinek] jak tylko sięgać po spore woluminy z gatunku fantasy [przecinek] by zapomnieć o swych obowiązkach"
    "tylko po to aby przypadkiem zahaczyć" - przecinek przed "aby"
    "taj książce" - tej
    "człowieku prosty bowiem" - przecinek przed "bowiem"

    Nad sztampowością zawiązania fabularnego nie będę się rozwodził... Ogólnie to nawet niezłe, jest jakiś element oryginalności, tajemniczości. Dupy nie urywa, ale czytać się da. Narracja ewentualnie mogłaby być trochę dynamiczniejsza, a samo przeniesienie do innego świata wypadło dość ubogo...
  • DEMONul1234 29.02.2020
    Pan BB zawsze się zjawia jak jest jakiś isekai ^ > ^ Dzięki za komentarz!
    __
  • DEMONul1234 29.02.2020
    A i dziękować za pokazanie błędów, część już poprawiłem
  • Shogun 29.02.2020
    Hmm, wstęp do isekaia taki trochę jak w Tate no Yusha
  • DEMONul1234 29.02.2020
    ^,^
  • Shogun 29.02.2020
    Kurcze, przez przypadek mi się wstawił komentarz, a jeszcze go nie dokończyłem :D. Jak poprawisz błędy będzie zdecydowanie lepiej. Podoba mi się wstęp o tym rozważaniu nad lepszą alternatywą. Motyw bibliotekarza również jest ciekawy. Czekam na rozwój wydarzeń, gdyż jak na razie więcej powiedzieć nie mogę.
    Pozdrawiam ;).
  • DEMONul1234 29.02.2020
    Shogun Po co komu kolejne "Shield Art Online"(see what I did there? ;) ) skoro mogę z prostego bibliotekarza zrobić protagonistę?
  • DEMONul1234 29.02.2020
    Shogun już poprawione, choć tam może gdzieś "," brakować.
  • Shogun 29.02.2020
    DEMONul1234 no dokładnie, poza tym pomysł jest orginalny, gdyż sięgając pamięcią wstecz nie przypominam sobie protagonisty bibliotekarza.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania