.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Elizabeth Lies 15.08.2016
    Serio podobają mi się te opowiadania. Ta Alice trochę się głupio zachowała, idąc do niego (moim zdaniem). Ogólnie nie mogę wypatrzyć w Twoim tekście ani jednego błędu. Ale nawet nie o to chodzi. Kurde, ja mam wrażenie, że nigdy nie ogarnę tych wszystkich przecinków i w ogóle. Ode mnie 5.
  • Rasia 15.08.2016
    Ja sama nie mówię, że popieram Alice czy ją lubię, bo jednak jest typem człowieka, którego motywów postępowania nie ogarniam i nie popieram, mimo że znam kilka osób pokroju bohaterki. Chciałam po prostu spróbować czegoś innego, skupić się na różnych charakterach :) Dziękuję bardzo za miłe słowa, a co do przecinków, to po jakimś czasie się do nich dochodzi, spokojnie :) Dziękuję serdecznie!
  • Elizabeth Lies 15.08.2016
    Rasia Też nie przywiązuje się do wszystkich bohaterów, a niektórych wręcz nie cierpię. Też staram się pisać na różne tematy, ale ostatnio wena ma mnie głęboko gdzieś, więc cóż. Trzeba to przeczekać.
  • Rasia 15.08.2016
    Och, rozumiem Twój ból. Ja przez to moje wczasowanie to mam czas na wszystko, tylko nie na pisanie, więc dobrze, że zrobiłam sobie wcześniej zapas tekstów :) Mam jednak nadzieję, że uda mi się przysiąść, bo troszkę mi tęskno, a tymczasem dziękuję za motywację :)
  • Rasia 15.08.2016
    Dziękuję za anonimową piątkę ;)
  • Rasia 15.08.2016
    Za resztę również, ale prosiłabym o ujawnienie się :)
  • Lotta 15.08.2016
    Następna ode mnie :D bardzo wciągające opowiadanie.
  • Rasia 15.08.2016
    Dziękuję, Lotto :))
  • KarolaKorman 16.08.2016
    Niby boi się, a chce :) Taka przekora, 5 :) Bardzo mi się podobał kolejny rozdział :)
  • Rasia 16.08.2016
    A dziękuję bardzo :D
  • Katra 16.08.2016
    Przybyłam też i tutaj, i jak zwykle się nie zawiodłam :D
  • Rasia 16.08.2016
    Bardzo miło mi to słyszeć :D
  • Zozole 16.08.2016
    Fajny rozdział. Czekam na cd i zapraszam do moich opowiadań... 5
  • Rasia 16.08.2016
    Dziękuję za Twoje, bodajże, pierwsze odwiedziny :) Cieszę się, że Ci się spodobało!
  • Numizmat 29.08.2016
    Moja opinia będzie krótka i zwięzła: je*ać Simona. Albo nie, bo przecież on tego właśnie chce. Jezu i skąd on te swoje teksty na podryw bierze: "u mnie będziesz bezpieczna" - z brazylijskiej telenoweli? XD
  • Rasia 29.08.2016
    xDD Cóż za elokwentne podsumowanie, brakowało mi ich :D Dzięki, że zerknąłeś i jak najbardziej nie spieram się z Twoją opinią :)
  • Billie 22.11.2016
    Mam wrażenie, że Simon chce ją wykorzystać. Dobitnie jest to pokazane i ona powinna się zorientować, ale sądząc po tym w jakim jest stanie - pewnie wybiela go na każdym kroku. 5 :)
  • Rasia 23.11.2016
    A i tu masz rację niestety. Dziękuję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania